Hirdetés

Aktív témák

  • Sk8erPeter

    nagyúr

    Páran nagyon odavannak az Asus szervizeiért, most pár mondatban felhívom a figyelmet, hogy a helyzet annyira mégsem rózsás, nehogy valaki megszívja... :U
    Gratulálok az Asus portugáliai szervizének. Nővérem most Sp.o.-ban él, ott viszont állítólag nincs hivatalos Asus szerviz, ezért elküldték a laptopját egy problémával Portugáliába. OK, javítás után megérkezett, nővérem bekapcsolja, nem működik a Wi-Fi-része (azzal előtte nem volt gond). Jó, előfordul az ilyesmi, visszaküldi, viszonylag gyorsan megcsinálták, bekapcsolja, és ekkor azt látja, hogy a merevlemeze teljesen üres, úgy, ahogy van, formázták. :W
    Milyen alapon? Mi a francnak? A laptopnak az volt a baja, hogy beázott, alaplapot kellett cserélni, de nyilván gondolom ugyanolyanra cserélték... Mi a francnak kellett formázni? :((( Ráadásul a vinyón két partíció volt, miért voltak képtelenek csak a rendszerpartíciót formázni? Vagy kicserélték a vinyót egy újra? Akkor meg mi a f@sznak?
    Állítólag a papíron, amit aláírt, valami apróbetűs résznél szerepelt egy olyan kitétel, amivel ebbe beleegyezett, de
    1.) ki a franc olvassa el betűről betűre az összes apróbetűs pontot? (jó, hát tanulság, ezek szerint tényleg kell)
    2.) ilyenkor véleményem szerint minimum, hogy felhívják a kedves kliens figyelmét egyetlen árva mondattal, hogy mentsen adatot, mielőtt elküldi a szervizbe, különben adatot veszíthet.

    Shame on Asus services...

    Sk8erPeter

Aktív témák