- Dobta a zoomkamerát az új Sony Xperia 10
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi Mi 11i - inkább
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Redmi Turbo 3-ból készül a Poco F6, megvan a start dátuma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Két fontosabb újítással megjelent az iOS 17.5
- Mobil flották
- Itthon is elérhető a OnePlus 11 és a Buds Pro 2
Hirdetés
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
ma Ugyanúgy 4 nanométeren készül, a specifikációs lista pedig nem mutat sok változást az új és az előd között.
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
válasz Szplöttyy #116 üzenetére
hát amit énről konkrét példát tudok hozni az 1000rpm-nél 0,3 bar-t nyom (kompresszornál nem a nyomás a nagy cucc hanem a szállított légmennyiség) a csúcs nyomás meg közel 1bar.
amúgy ált a kompresszorok olyan 2000 fordult töltik meg a légkörit.
ha dájzelt akarsz tuningolni akkor és elég a 140-150le meg 350nm akkor 1Z-es TDI annyit kell vele mokolni hogy a GT15-ös turboba bele kell fűzetni a GT17-es belét, és kell egy jó írós ember aki padon megtudja írni a motorvezérlőt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest