- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Drágább lett a Pixel 8a
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Android szakmai topik
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
it Hiába a nagy tüntetések, a helyi önkormányzat rábólintott a Tesla német gyárbővítésére.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
Új hozzászólás Aktív témák
-
_Volkovy_
nagyúr
Azt mondjátok el nekem,hogy a kocsink végsebessége miért 160?
Értem ezalatt azt,hogy négyesben 6000-et forog,ötösben 5000-et,de az istennek se megy 160-161 fölé,akármilyen hosszú egyenesben sem..
Mindegy,hogy hányan ülünk benne,vagy milyen tele van a tank,minden körülmények között ennyi a vége. -
a_tesz
Korrektor
válasz _Volkovy_ #452 üzenetére
milyen kocsi? vagy az is ott van az adataidnál a konfigon belül?
szerk: amúgy meg azért nem megy többet, mert ennyit bír a motor. az áttételek azért vannak a váltóban, hogy el tudj indulni, meg gyorsítani is lehessen, de 161nél már annyi erő kell a légellenállás legyőzésére meg a sebesség megtartására, hogy ennyit bír a motor.
[Szerkesztve]スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Szalma
őstag
válasz _Volkovy_ #455 üzenetére
(Túl a nyomaték- és teljesítmény-csúcson nem várható, hogy toljon még egy kicsit. Ettől a géptől ez elég tisztességes egyébként... Fújd keményebbre a gumikat 1-2 tizeddel, akkor könnyebben fog gördülni, akát 165 is lehet a vége, de megállni azt nem fogsz tudni rendesen ilyen kemény kerekekkel, készülj!)
Szeretettel:
Szalma -
rATdrAgOn
senior tag
válasz _Volkovy_ #452 üzenetére
Hmm... nekem is kb ennyi vege, pedig 1.4 72LE (nem injektoros )
Igaz, nem is ronyo... fosszilis szar citroen amiben szar a szelepszarszimmering
(Amugy meg ne hajszold, foleg 6000 kornyekeig nem, mert nem szereti... ha tudod tartani a ~4000-et az jo neki... amugy is ennel a fordulatszamnal van a teljesitmenycsucs altalaban... nyomatekcsucs meg ~3-3500-nel )
[Szerkesztve]A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
JoHnni
senior tag
Üdv!
Vki meg tudná mondani mennyibe kerül most egy átírás?...:''[*\www.alfaamore.hu/*]'' :...
-
neduddki
nagyúr
HI!
Rememl meg ez ervenyes: Bővebben: link
udv
neduddkihttps://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Norbertpower
tag
Egy olyan kérdésem lenne hogy menyi km-ert megy el egy noname porlasztócsúcs és egy bosh porlasztócsúcs egy 2.4-es td BMW-ben....
A kérdés azért mert jelentős az ár különbség!!!!
Előre is köszi a segítséget....
Üdv: NorbertpowerBMW + a ménes :DDD
-
Norbertpower
tag
Upp (mert sűrgős lenne!!!)
Csak kb kéne valami infó....BMW + a ménes :DDD
-
hobizoli
nagyúr
válasz Norbertpower #464 üzenetére
Nem tudom, mert meg sosem kelett vennem, pedig evek ota dizellel (is) jarok
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Norbertpower
tag
Na valaki azért scak ért hozzá anyit hogy meg mondja hogy vazee ez kibír x km-ert az meg kétszeranyit....
És egy upp!!!BMW + a ménes :DDD
-
fügike
senior tag
Annyit szeretnék megemlíteni, hogy vagy 2 éve vittek sztrádán Veszprémből Debrecenbe egy Skoda Fabia kombival, amioben az azóta beszüntetett 1.4MPI motor van. Hárman ültünk benne, és 150-ről úgy gyorsult, mint a kisangyal, 165-ig. Onnan meg sehova. Ezért szerintem nem ott van a motor teljesítményének vége, csak le van szabályozva a motor, hiszen a nagyobbakat is csak el kell adni valahogy!
Boci-boci tarka!:D
-
_Volkovy_
nagyúr
Az ABS,amikor ezerrel beletaposva a fékbe,a fékpedál elkezd ijesztően rángatni,és 135-ről megfogja a kocsit a vonal előtt?
-
illusiON
őstag
135-ről enm f goja meg, akkora suródása van a komoly dragsterguminak is... ha 135-nél 1 mp alatt megállna a kcosid akkor a féktárcsád hiába fujnád megehetnéd levesnek, a kerekeid lenne a rántottkaja, és desszertnek a gumikat is elfogaszthatod...
( : no woman no cry : )
-
_Volkovy_
nagyúr
Az hogy lehet,hogy a múlt héten 184km-t sikerült megtennem,egy fél tank benzin felhasználásával?
Ennyit eszik,ha állat módjára megyek vele?Huha. -
illusiON
őstag
hát azér az elég durvex... nemtom, lehet hogy félrenéztet a mutatót
( : no woman no cry : )
-
_Volkovy_
nagyúr
-
Szeke
senior tag
válasz _Volkovy_ #479 üzenetére
Hány litert is evett pontosan? Ilyen durva mutatványokkor a 10 feletti fogyasztás sem elképzelhetetlen. Kis motor nagyobb sebességnél relatíve többet fogyaszt, mint egy nagy motor. A gyorsulásról meg ne is beszéljünk
[Szerkesztve]A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem annyira, mint a tolószék.
-
illusiON
őstag
hát ha a cliot pörgeted meg akkor állat vagy eszméletlen magas a sulypontja sztem... de lényegébe nem rossz gép, pedig renault
( : no woman no cry : )
-
hobizoli
nagyúr
-
rATdrAgOn
senior tag
válasz hobizoli #484 üzenetére
... ezert kell kellokeppen megvalasztani a sebesseget es a kovetesi tavolsagot.
Amugy meg csatlakozom ahhoz, hogy az ABS nagyon jo dolog, csak bele kell kalkulalni azt, hogy bizonyos esetekben jelentosen megnovelheto a fekutat - bizonyos korulmenyek eseten akar meg sem lehet vele allni(!).
Igaz, nekem a vasamban nincs ABS... ne is legyen.A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
Blackmate
senior tag
Ki milyen akksit hasznal? Melyik a legmegbizhatobb? Ha van ilyen ....
Spec nekem suzukiba kellene, es elegem van, hogy 2 evente cserelgetem -
bbchris
senior tag
Véleményeket várnék ezügyben . Van egy Toyota típusú kisbuszunk ami benzinmotoros . A lényeg hogy szerelőnél volt vízpumpa cserén , utána csöpögött egy helyen a motorolaj , azaz nem jól szereltek valamit majd utána mikor visszavittük és állítólag kicserélték a vízpumpát másikra , lám nagy öröm most már nem folyik az olaj sehol sem . Majd miután elmentünk vele úgy kb 20 km-t utána egyszercsak zutty , a motor teljesítménye erősen lecsökkent és telement a motorolaj a hűtővízzel , és a motor pedig gajdeszra ment a víztől . Hol mehetett bele víz a motorolajba és hogyan lehet hogy olyan hamar belement a víz , mi mehetett tönkre , és mi köze a vízpumpának a motorolajhoz ?
A kocsi típusa Toyota Previa 2,4 GL -
fügike
senior tag
Nekem az öreg Clio-mban a hengerfej-tömítés volt átlyukadva, ott ment bele a víz az olajba. Két járat között szépen átmaródott a tömítés, és kész. De hogy mi köze a vízpumpának az olajhoz?
Boci-boci tarka!:D
-
rATdrAgOn
senior tag
-
bbchris
senior tag
válasz rATdrAgOn #491 üzenetére
Ha a tömítés akkor szerelői hiba lehet , mivel vacsi új volt a tömítés . Ja és mit mondjak még , állítólag a szerelők elmondása szerint volt egy kis gátrepedés amit meg is hegesztettek és rendesen le lett nyomáspróbálva és semmi gond nem volt így el is mentünk a szereléstől úgy kb 1800 km-ert gond nélkül . A vízpumpa csere után nem sokkal zutty tele ment az olaj vízzel . Ja és valami olyasmit is hallottam hogy ez már olyan motor ahol a motorolajat vízzel hűtik és a karterban vannak ilyen hűtőcsövek , amiket állítólag megnyomhattak mert szerelés után régi ikarusz hangja volt a motornak mintha a főtengely kalapált volna valamit . Még annyit erről a motorrol hogy ez vízszintes motor mivel az ülés alatt van . De legalább annyi lett volna abban a k*rva szerelőben ha nem tudja akkor ne vállalta volna . Most el lett véve a Toyota szervízbe ahol szakvéleményt adnak róla , ha szerelői hiba akkor biztos kiverem a dilit , mert ez nem zsiguli motor hogy pár ezerből megvan . Azért kíváncsi leszek hogy mi lesz a hiba , ha megjön az eredmény akkor azt közlöm .
-
Tul
aktív tag
válasz hobizoli #484 üzenetére
Most nézegettem a kresszkönyvemet, nehogy hülyeséget írjak. Megtaláltam, ezért itt van:
A gépjármű fékhatása, ill. lassító képessége akkor a legideálisabb, mikor a kerekek még nem csúsznak teljesen, éppen a súrlódási ponton, kicsit csúsztatva, de nem blokkolva. Így az autó irányítható marad, biztonságos és hatékony megállást tesz lehetővé. Ezt a célt hívatott szolgálni az ABS is.
Akkor hogy is van ez?
Hozzátenném, hogy saját tapasztalataim is azt mutatják, hogy blokkolásgátló nélkül mintha jobban lassítana az autó. Szertintem ez csak azért van, mert mikor beletaposok a pedálba és az rezeg, ugrál, hülye hangokat ad ki, akkor elmegy a kedvem a fékezéstől Szóval a sima fékrendszer mellett úgy érzem, hogy hatékonyabb, mert teljes mértékben az én uralmam alatt van, én irányíthatom. Ugyanezt a biztonságot nyújtó érzést nem érezhetem egy ABS-es kocsiban, mert ott aztán hiába nyomom, csak kerreg, durrog... Érdekes téma ezSkoda 120L..::NEED FOR STREET::..
-
gézu
őstag
Az elektronikus blokkolásgátló rendszerek a kerekekre szerelt jeladók adatai alapján következtetnek a blokkolásra. Ha ez megtörténik, elektromágneses szelepek csökkentik, illetve korlátozzák az adott kerékhez jutó féknyomást, úgy, hogy végig megmaradjon a gördülés.Tehát nincs pillanatnyi csúszás sem.
Egyébként egyenesvonalú mozgásnál,száraz úton te is tudsz ABS hatásfokú fékezést produkálni,hiszen ilyenkor jól érezhető a csúszáshatár,csak egy kis
érzésre van szükség a lábadban.
De abban a pillanatban,hogy ezt egy kanyarban teszed,már nem fogod tudni
pontosan kontrollálni,hogy mikor fognak a belső íven levő kerekek blokkolni.
Ilyen szituban már nagyon jó az ABS jelenléte.If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.
-
hobizoli
nagyúr
Ha viszont ezt erzed, es tudod kontrollalni, akkor meterekkel elobb megallsz, ami pl jol johet, hogy nem a zebra utan allsz meg, hanem elotte, vagy nem a Kamaz hatuljaban all egy osszetort autod, hanem mogotte sertetlenul, persze le kormanyozni, de ha nincs hova ''menkulni'', mert szembol jonnek, jobbrol meg pl fak vannak, akkor a hajadra kenheted.
Szoval jo dolog az ABS, de nem mindenhato, hogy akkor ugyis megallok... megallni megallsz persze azzal is - valahol.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
gabe_
őstag
Azt eddig is tudtam, hogy a suzuki gyenge anyagból van, de hogy ennyire:
Ma belém (ford fiesta '92) szaladt egy suzuki (2000-2002 évjárat) hátulról úgy rendesen. Azt hittem, hogy, na most szarrá tört a kocsim. Kiszállok, nézem, első pillantásra semmit sem látok. Egyben van minden, még a műanyag lökhárítóm sem repedt el. (2 mély karc volt rajta) A lökhárító alatti köténylemez hajlott be, ahogy leguggoltam megláttam. Kábé 15ezer a csere sztem. Bezzeg a buzuki! Mindkét lámpája összetört, a motorháztető kiflibe felhajlott, szerencséjére az első spoiler egyben maradt, csak egy helyen repedt be alul vagy 10 centit. Első ránézésre 150-200ezer kár...
Tanulság: örülök, hogy nem buzukit vettem...Sovány szakácsban sose bízz!
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPad topik
- Horgász topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Gitáros topic
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Drágább lett a Pixel 8a
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest