Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tul

    aktív tag

    válasz hobizoli #484 üzenetére

    Most nézegettem a kresszkönyvemet, nehogy hülyeséget írjak. Megtaláltam, ezért itt van:
    A gépjármű fékhatása, ill. lassító képessége akkor a legideálisabb, mikor a kerekek még nem csúsznak teljesen, éppen a súrlódási ponton, kicsit csúsztatva, de nem blokkolva. Így az autó irányítható marad, biztonságos és hatékony megállást tesz lehetővé. Ezt a célt hívatott szolgálni az ABS is.

    Akkor hogy is van ez?

    Hozzátenném, hogy saját tapasztalataim is azt mutatják, hogy blokkolásgátló nélkül mintha jobban lassítana az autó. Szertintem ez csak azért van, mert mikor beletaposok a pedálba és az rezeg, ugrál, hülye hangokat ad ki, akkor elmegy a kedvem a fékezéstől:)) Szóval a sima fékrendszer mellett úgy érzem, hogy hatékonyabb, mert teljes mértékben az én uralmam alatt van, én irányíthatom. Ugyanezt a biztonságot nyújtó érzést nem érezhetem egy ABS-es kocsiban, mert ott aztán hiába nyomom, csak kerreg, durrog... Érdekes téma ez:U

    Skoda 120L..::NEED FOR STREET::..

Új hozzászólás Aktív témák