Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gézu

    őstag

    válasz Tul #494 üzenetére

    Az elektronikus blokkolásgátló rendszerek a kerekekre szerelt jeladók adatai alapján következtetnek a blokkolásra. Ha ez megtörténik, elektromágneses szelepek csökkentik, illetve korlátozzák az adott kerékhez jutó féknyomást, úgy, hogy végig megmaradjon a gördülés.Tehát nincs pillanatnyi csúszás sem.
    Egyébként egyenesvonalú mozgásnál,száraz úton te is tudsz ABS hatásfokú fékezést produkálni,hiszen ilyenkor jól érezhető a csúszáshatár,csak egy kis
    érzésre van szükség a lábadban.
    De abban a pillanatban,hogy ezt egy kanyarban teszed,már nem fogod tudni
    pontosan kontrollálni,hogy mikor fognak a belső íven levő kerekek blokkolni.
    Ilyen szituban már nagyon jó az ABS jelenléte.

    If you can't be a good example, then you'll just have to be a horrible warning.

Új hozzászólás Aktív témák