- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Yettel topik
- iPhone topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz rATdrAgOn #120 üzenetére
Az jo, kiegeszitenem azzal, hogy a ujabb generacioson egy befecskendezesi utemben kis fordulatszamon 5 befecskendes is van -ebbol 2 a jobb emisszioert-, ahogy emelkedik a fordulatszam ugy csokken a befecskendezesi utemek szama, de ezzel egy idoben egyre hosszabb is lesz a maradek 3-2-1 befcskendezesi utem. Az ilyen elven mukodo common-rail rendezeru turbodizel motort MultiJet TD-nek (MJTD) igy hivjak a Fiat csoportnal, ennek alapjan keszulo 1.3MJTD motort veszi at a Opel es a Suzuki is (a GM vallalata mind). Az uj Saab-kban is egy Fiat fele 1.9MJTD van -asszem a multheten mutattak ezt a tv2-n a toltalcar-ban-, leven az is GM tulajdon.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rATdrAgOn #271 üzenetére
Az nalam tulajdonkeppen ket vekony csobol all, a vastagabbik kb 4mm-s atmeroju, meg egy vekonyabb kb 2.5mm atmeroju es eleg konnyu osszedugni. Ez a eset meg akkor tortent amikor kb egy hete volt nalam az auto: lebenult az akkum -mert az egyik saru laza volt, ja igen olyan saru volt rajta hogy mar osszeert, nem lehett toovabb huzni, de meg akkor is mozogott kicsit, ez az eset utan persze ki lett cserelve ''rendes'' sarura-, kicsereltem a pinceben pihego masikra. Na most ez a cso megkeruli a motort, a motor mogul jon -ha szemben allok az autoval-, ahol a turbo is elhelyezkedik, elmegy az akku mellett, es a motor elott levo adagolora racsatizik. En meg ahogy kivettem az akkut beleakadhatott annak a sarka a csobe es szethuztam, masik akku be, indit go, megy az auto, de nem megy megsem...mi franc van, hat csak kicsereltem az akkut, semmi koze nincs, es nem is lehet hozza. Persze este volt nem sokat lattam mar. Elmenetem meg ahova kell, de a turbonyomas mero csak 0bar-n fekudt, az ablakakot lehuzva persze lehetett hallani, ahogy sipol a turbo, megsem megy az auto rendesen, nem fulladozik csak egyszeruen ''nem megy'', akarhogy is tapostam a gazpedalt. Reggel vilagosban megnezem mi van, hm, mi ez az ize csovecske itt? Vmi tulfolyo vagy mi? nezem tovabb...hm...van itt egy megvekonyabb is ez is mi a fene lehet...nezegetem tovabb sehol semmi furcsa...hm...ahogy nezem azt latom, hogy ezek pont egybe ernenek, lehet amikor az akkut kivettem, beleakadt es szet...? Osszedugtam...nem meglepo modon egybol megjavult minden, lett turbonyomas is meg megjavult menetdinamikaja is az autonak
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz rATdrAgOn #282 üzenetére
Aki jobban latja helyzetjelzo 5W-s izziot, mint az index villogo 21W-sait annak gratulalok... Mit gondolsz a bringasokon miert van villogo jelzofeny? Mert feltunobb a villogas egy konstans fenynel. Ritkan van ra szukseg, a kulcsot joval tobbszor kiveszed ugy, hogy a vilagitas meg be van kapcsolva, minthogy bekapcsolod a veszvillogot. Egyebkent meg az olyan autoknal, ahol a vilagitast kikapcsolja a kulcs kivetele is lehetoseg van arra, hogy az auto parkolofennyel vilagitson ugy, hogy nincs benne a kulcs: a inditokulcs-zarszerkezeten van egy kis gomb, amit ha benyomsz es a kulcsot ahogy leveszed gyujtasrol mielott kivenned eggyel tovabb forditod -az a kis gomb oldja ennek a reteszeleset-, visszakapcsolodik a vilagitas es kulcs ebben pozicioban is kiveheto. Viszont ezt direkt igy kell megcsinalnod, nem tudod veletlenul ugy felejteni.
Otthagyott autonal meg a hatso ablakba tedd ki a haromszoget, mert ellopjak, mondjuk, ha kicsit messzebb teszed es ott vagy akkor is.
hobizoli
[Szerkesztve]több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
válasz rATdrAgOn #314 üzenetére
HI!
pl: Bővebben: link
Bővebben: link
udv
neduddki
mod: ha megtanalom a jgi-s bibliat t akkor abbol is ideszedema vonatkozo reszeket: Dezsényi Gy., Emőd I., Finichiu L.: Belsőégésű motorok tervezése és vizsgálata. a
[Szerkesztve]https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
zsoltee10
addikt
válasz rATdrAgOn #280 üzenetére
már régi a hsz-d de azért reagálok rá.
a boxerünkben olyan kulcsszerkezet van, amiből, ha 0 állásba áálítom a gyújtással együtt leveszi a világítást is. parkolófényt úgy lehet, hogy egy pöcköt be kell nyomni a kulcs mellett, és -1 állásba fordítani a kulcsot, majd itt szintén ki lehet venni, és van parkolófény. egyébként a ráindítózás ellen is véd.
szerk: utána vettem észre, hogy hobizoli is írta, de sebaj. szal az új autókban már ilyen zár van. -
klepto
addikt
válasz rATdrAgOn #441 üzenetére
Vagy te, vagy én nem értek valamit!
Ez a kép gy Dacia alapozását mutatja, nem egy pl. Citroenét!
Azt mondod, hogy amelyik autót ezzel a módszerrel alapoznak, az tuti, hogy Galvanizált? Lehetségesnek tartod ezt egy ''5000 eurós'' autó esetében is? A galvanizálás régen nagyon drága, és nem elterjedt eljárás volt. Mára már egy alap dolog lenne? (ha igen, akkor az 5-6 éves Opelek pl. miért rohadnak?)Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
klepto
addikt
válasz rATdrAgOn #443 üzenetére
Köszi a jükívánságokat, remélem tényleg nem lesz vele sok bajom, és beválik Ha így lesz, akkor min. 10 évig nem lesz gondom kocsivásárlásra
Egyébként a kocsira 6 év átrozsdásodás elleni garit adnak, ami nekem picit kevésnek tűnik, viszont az bíztató, hogy ez az alvázra is vonatkozik, 6 évig nem is lehet hozzányúlni a gyári alvázvédőhöz (az üregeket meg valami viaszos anyaggal is feltöltötték)!
Egyébként amit mondtál a galvanizálással kapcsolatban, az nekem újdonság volt! Én a Fiatokról bírtam hasonló infóval. Volt egy 89-es Tipom, az tényleg nem rohadt! Bár ha jobban belegondolok rohadós Renault-ot eddig csak Renault 5-ösben láttam eddig
[Szerkesztve]Ha magányosnak érzed magad, indíts el egy horror filmet és kapcsold le a villanyt. Egyből nem érzed majd magad egyedül ;)
-
bbchris
senior tag
válasz rATdrAgOn #491 üzenetére
Ha a tömítés akkor szerelői hiba lehet , mivel vacsi új volt a tömítés . Ja és mit mondjak még , állítólag a szerelők elmondása szerint volt egy kis gátrepedés amit meg is hegesztettek és rendesen le lett nyomáspróbálva és semmi gond nem volt így el is mentünk a szereléstől úgy kb 1800 km-ert gond nélkül . A vízpumpa csere után nem sokkal zutty tele ment az olaj vízzel . Ja és valami olyasmit is hallottam hogy ez már olyan motor ahol a motorolajat vízzel hűtik és a karterban vannak ilyen hűtőcsövek , amiket állítólag megnyomhattak mert szerelés után régi ikarusz hangja volt a motornak mintha a főtengely kalapált volna valamit . Még annyit erről a motorrol hogy ez vízszintes motor mivel az ülés alatt van . De legalább annyi lett volna abban a k*rva szerelőben ha nem tudja akkor ne vállalta volna . Most el lett véve a Toyota szervízbe ahol szakvéleményt adnak róla , ha szerelői hiba akkor biztos kiverem a dilit , mert ez nem zsiguli motor hogy pár ezerből megvan . Azért kíváncsi leszek hogy mi lesz a hiba , ha megjön az eredmény akkor azt közlöm .
-
-
Tul
aktív tag
válasz rATdrAgOn #504 üzenetére
Ne borult meg, csak volt ott egy fa is Padka hajintott, bal hátulja meg neki a fának.. Semmi komoly (látszólag ), csak a kormánymű jobb oldali összekötő rudazata hajlott meg, de vele együtt cserélem a gömbcsuklókat is mindkét oldalon. Fűggő csapszegek maradnak, ha megjön az alaktrész, 3-4 órás munka és újra pusztítok
Skoda 120L..::NEED FOR STREET::..
-
forceberg
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Yettel topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Nintendo Switch
- Kerékpárosok, bringások ide!
- iPhone topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs