- Yettel topik
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Május 7-én bulit tart a Huawei
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
barcalaci84
őstag
Holnapra (péntek ) én nem tervezek funrace-t...holnap ugye jön aupdate ami a netcode-t érinti, így jó eséllyel a freejoin nem fog mûködni...
és nem leszek itthon h módosítsam a dolgokat...
a másik pedig ha igazak a hírek akkor holnaptól freejoin nélkül is lesz lehetõség bármikor felcsatlakozni a serverekre (hasonlóan elõre betöltött autókba lehet bepattanni)
az update után meglátjuk hogyan tovább... -
Viper26
nagyúr
válasz barcalaci84 #2154 üzenetére
Kíváncsi vagyok mi lesz, remélhetőleg jobb lesz pár dolog.
iPhone 14 | FR955
-
barcalaci84
őstag
válasz Viper26 #2155 üzenetére
netcode-ilag nagy áttörés várható...
sookkal simább , gördülékenyebb autómozgás még rossz kapcsolat esetén is...
300 ms -es pinggel is játszható állítólag illetve még tán torrentezni is lehet közben az se zavar be...
na meg az ő megoldásuk arra h bármikor lehessen kapcsolódni a serverre...
na meg elvileg holnap jön A.Senna Lotusa is... -
#70869248
törölt tag
válasz HollyBoni #2153 üzenetére
elgondolja
Játszottam már olyan játékkal amit versenyzők teszteltek és méltattak....Anthony Davidson és a Codi' F1 pl.
..ez sok esetben kb. mint a fogkrémreklám egy valamilyen fogdokitól (ha azok egyáltalán). ...hát végül is nem árthat, onnan meg már nincs olyan messze az hogy jót tesz..
A versenyzőnek nem sok fogalma van hogyan és mit érez egy szimes, neki már az is hűha, ha egy játékban tényleg kicsit az autóversenyzésre ismer.Egy szimes modder ennél többre képes, sztem,...és ha alapos és jó érzéke van hozzá akkor összerak valamit ami nagyon jó a szimeseknek, egy 300-400-500 lóerős pályagép, amit lehet hogy ő maga soha nem vezetett a valóságban, ellenben van jó érzéke és elképzelése....és olyanoknak csinálja akik szintén valószínűleg soha a 'dös életben nem fognak egy ilyen pályaautót vezetni.
Akkor meg?
Legyen hihető, legyen benne kihívás, legyen csatázható, részletesen beállítható és a beállításokra lehetőleg jól reagálható igényesen összerakott mod.
éspassz.[ Szerkesztve ]
-
Viper26
nagyúr
válasz barcalaci84 #2156 üzenetére
Akkor (továbbra sem) fogunk unatkozni.
Mondjuk most hétvégén talán lesz valamennyi időm kipróbálni, ha meg hétfő / kedd napokon lesz verseny akkor majd tudok indulni is szerencsére (legalábbis remélem).
[ Szerkesztve ]
iPhone 14 | FR955
-
barcalaci84
őstag
válasz #70869248 #2157 üzenetére
azért a reklámcélú versenyzői segédkezést én külön választanám...mert az valóban semmire se jó, de nem a versenyző miatt szerintem...Davidson kirakat ember csak codi-nál...
viszont itt van ez a gp2 mod AC-hoz...ez egy nonprofit mod ahol történetesen egy gp2-es pilóta visszajelzéseire nagyban építenek... nem véletlenül várták meg h a csávó induljon a Silverston-i gp2-es futamon (ugye van gyári AC pálya is hozzá)
és olvasgattam a visszajelzéseit h min kell szerinte változtatni h mégjobb legyen a szimulációja a kocsinak...(pl írta h kigyorsításon a valságban kicsit stabilabb az autó mint a játékban stb... -
N€T0X|N
őstag
válasz HollyBoni #2153 üzenetére
Csatlakozom b-type-hoz. Van egy része a dolognak (ideális esetben ez a legkisebb), amit csak elképzelés, videók és egy kicsit a saját egyéni ízlése szerint tud hozzátenni a dologhoz. Ha nem is 100%-os, de élvezhető, autózható, az igazihoz képest javarészt hasonlóan viselkedő dolog sül ki belőle, akkor szerintem sem olyan nagy probléma, hogy a valós egy kicsit más.
Sent from my keyBoard
-
zeee
senior tag
A gáz pedál érzékenységén lehet állítani? (G25). Mert pl itt van ez a KTM X-bow R, és már 1/4 pedálútnál csutkán pörgetni a motort üresben. Így azért nehéz játszani a gázzal kanyarban.
-
Jack@l
veterán
Ő, a gázpedál nem arra van, hogyha csutkára nyomod akkor fog csak kipörögni üresben a motor...
Ezen gondolkozz kicsit.[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
#70869248
törölt tag
válasz barcalaci84 #2159 üzenetére
Persze ez jó, és szerencsés.
De feltételezzünk egy helyzetet, ami általánosabb : én mondjuk összerakok egy LMP1-s autót, majd megkeresem Kristensen-t, aki a csajom apja mondjuk, és megkérem hogy mint 9szeres győztes Le Mans-i qva nagy legenda, mondjon róla véleményt. Belővöm hogy belülről egy az egyben a valóságot tükrözze, üléspozíció..stb.
Tom, leendő apósom leteker vele5 kínkeserves kört, a valóságban utálja az egészet, de hát a család..
..és a legjobb köre vagy 5-10 másodperccel elmarad egy átlagszimes köridejétől, majd azt mondja hogy nem rossz, de a sajátjában stabilabb a kigyors.
Mi fordulhat elő rögtön?:
- persze hogy stabilabb a kigyors a valós autójában, hiszen benne ül, a seggével érzi mikor indulna el az autó, de hallja-érzi, tudja a sebességérzetből hogy ez egy kicsit sok lesz, el fog indulni a hátulja, és már teszi is a dolgát.
Mindezt monitor előtt nem tudja.
..
te stabilabbá teszed az autót, kirakod a népnek, akik megőrülnek hogy ezt a moddot Kristensen tesztelte, és az autóval amivel Kristensen megy egy Le Mans-i kört 3:30 körül, majd a stabilabb verzával Tom megy 3:25-t is, és végre rábólint a következő 10 kör végén.
Szal azzal egy szimes megy 3:11-t és lesz@arozza, hogy ez nem reális, ráadásul ennél a sebességnél ilyen és ilyen problémák vannak, ami kizárt a valóságban.
A családbarát, leendő após helyett nyugodtan betehetsz egy versenyzőt, aki kap 25ezer dollárt azért hogy véleményezzen egy autós játékot (nekünk szimet), amiről neki a PS, és a ütöm vágom shoot'm up 10 éves fog beugrani,..mit mondjak kék? kék. Nem, piros? akkor piros.Az amit írsz, hogy van egy srác, aki elhivatott szimes, és mellette valós autóversenyző, és van érzéke ahhoz hogy mi az FFB, mi a 2D 24-s monitoron, és mik a szimulátor korlátai, milyen kompromisszumokat visel el egy szimes fizika, például ha nem kezel egy 12 elemből álló felfüggesztést, csak 4 mozgó tengelyt. Nincs első-hátsó-középső stabrud, hanem az egész kasztni 2 féle csavarodást számol két ponton....stab-stab.
Szal ekkora mázlinál nagyon jó egy ilyen segítség..a legideálisabb sztem egy alapvetően szimes modder, aki lehetőséget kapott vezetni egy pályaautót, lehetőleg több alkalommal. De a versenyzői véleményezések engem nem hoznak lázba
Egyébként nagyon kedveltem Davidson-t, sztem nagyon jó versenyző, ..csak így alakult.[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Pont erre keresek én is megoldást A Logitech Profiler-ben elvileg van axis sensitivity, 50% a linear, azt tudod módosítani. Talán Device/Game Controllers/Pedals -nál.
Sajnos nekem a bemenő input nem lineáris a hall sensor miatt, és ráadásul Leo Bodnar kábellel annak a kalibrációs progijában sincs változtatásra ilyen opció. -
Jack@l
veterán
Akkor a lényeg, ne állítsál semmit, lehet a motor karakterisztikája olyan. Több ezren használnak G25/27-et, sztem senki nem piszkálta a pedál gammát. (nem is biztos hogy lehet állítani féken kívül másét AC-ben)
Gyakoroljál és ne másban keresd a hibát.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
-
N€T0X|N
őstag
Ha terhelés alatt is tényleg ilyen, akkor valami gond lesz a pedáloddal (lehet újra kéne kalibrálni vagy nem tudom), mert az már szerintem nem normális. Ha nem jön elő más autónál, akkor viszont passz.
Szerintem az egyik legkönnyebb autó, én nagyon élvezem vezetni és ilyesmit nem tapasztaltam (szintén G25).Sent from my keyBoard
-
zeee
senior tag
válasz N€T0X|N #2170 üzenetére
Nem akarom így teleszemetelni képekkel a fórumot, de készítettem 2-2 képet, mindegyik tartottam a pedált, az első 2 üresben, a másik 2 menet közben szintén tartva. Ott a kormány felett a pedál app. ami jól mutatja a pedál útját. Az utolsó képen még 1/4-ig sem nyomom a pedált, (tartva ugyanúgy) 9000 a fordulat és 104km/h. Ha azt mondjátok hogy ez normális a 458 Itali-nál, akkor ok.
[ Szerkesztve ]
-
zeee
senior tag
ez a 2 lemaradt.
A logitech szoftverben, ill a pedál app is jól mutatja a pedál elmozdulását. Tehát a pedál biztos hogy jó.
[ Szerkesztve ]
-
N€T0X|N
őstag
Nálam két kép látszik, mindkettőn üresben vagy (kicsit gyanús, hogy valami nem kerek, de most nem tudom kipróbálni az autót, hogy miképp reagál, így meg nem mondanék semmit, majd valaki megnézi).
Azt a 104 km/h-t hogyan éri el ilyen pedálállás mellett? Van különbség ahhoz képest, mint amikor lepadlózod?
Amúgy nem tűnik normálisnak egyáltalán... így elég nehéz lehet kontrollálni az autót, de nem nagyon mentem vele és nem emlékszem mit művel pontosan.[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
JoinR
senior tag
Kipróbáltam üresben, nálam is 8-9 ezret pörög ekkora gáznál. Ez ilyen.
-
zeee
senior tag
minél magasabb fokozatban vagyok, annál több út van a pedálnak szabályozni a sebességet kanyarban. Akkor ez lehet hogy ilyen, csak akkor így kell megszoknom, hogy azokat a kanyarokat amiket eddig 2-esben vettem be, inkább 3-asban fogom, mert több pedál út marad szabályozni a sebességet kanyarban. Vajon ez a valóságban is ilyen?
-
JoinR
senior tag
104-et én is el tudom érni ennél a gázállásnál a Stage3-mal. Az alappal is lehet, annyira nem voltam türelmes
A gázzal amúgy nem a sebességet, hanem a gyorsítást szabályzod ("accelerator") - pontosabban az arra való törekvést, mert ugye nem mindig következik be -, ilyen erős autónál rövid áttételeken úgy néz ki ilyen kis gáz is ennyit jelent. Egyébként az AC se tökéletes, lehet még senki nem próbálta ki ilyen erős autóknál az üresben túráztatást
A hamarabb elváltást csak indokolt esetben szokták alkalmazni, ha stabilabb vagy vele, csináld, de általában lassabb.[ Szerkesztve ]
-
zeee
senior tag
Ez az utolsó becsszó. Célegyenesben 5-ben ezt hozza kb 1/3-ig lenyomott/tartva pedállal. Amit említettél, hogy a gyorsítást szabályozom, szerintem, de ez csak szubjektív vélemény, de ez van túlságosan a pedálút elejére helyezve, pedig a valóságban is lehet hogy így van, és nekem nehéz nem elszállni kanyarban, mert azt a kis pedálutat nehéz eltalálni fent Jó, sok gyakorlással biztos meg fogom szokni
[ Szerkesztve ]
-
akela91
addikt
Hamarabb felváltást talán egyedül a T125 S1-ben alkalmazom, mert 2-esben felső tartományban iszonyatos erőt ad le a gép, padlózva kb egyenesbe is kitör. Na itt szoktam hamarabb 3-asba váltani, és talán ebben a helyzetben nem is jelent lassulást, legalább a kerék nem pörög ki. (persze kanyarokban)
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
senior tag
Hát, a kocsinak van egy nyomaték/teljesítmény görbéje, azt csak nem lépi át. Lehet pár elem még hiányzik a szimulációból (különböző veszteségek pl.), ami miatt ilyen könnyen gyorsul kis gáznál is, de attól még utcai gumin ezek a gépek nem játékszerek, főleg TC nélkül.
Most kíváncsiságból kipróbáltam iRacing-ben az utcai 675 lovas Ruf-ot, ott is hasonlót tapasztaltam (kis gázállásnál még sebességben is eléggé sokat tud forogni ha kivárod), lehet, hogy ilyen igaziban is(#2180) akela91: persze, az kerék elforgatásánál általában minden jobb.
[ Szerkesztve ]
-
zeee
senior tag
Köszönöm hogy megnézted. Nem agyalok rajta tovább, ezt ilyen és kész, így kell megszokni. Ha a valóságban is ilyen és ilyen területen dolgoznék, tuti törném az agyam hogy az adott autónál minden sebességfokozatban hogyan lehetne a pedál útját elektronikusan szabályozni, hogy a teljes pedál útjából minél több legyen a pilótának szabályozni a gázt kanyarban, nem csak fent az a kicsi.
-
JoinR
senior tag
Ha folyamatosan változna a jellege kanyarban-egyenesben, elég kiismerhetetlen lenne a gép Különböző jellegek viszont vannak, úgy hívják hogy "eco mode", "sport mode" stb.
Na meg a fentebb említett TC igazából megoldja az összes ilyen jellegű problémát, és az autó is megszokható marad -
zeee
senior tag
és olyan van hogy a kormány elfordulásához képest szabályozzák a gáz útját ill a gyorsítást? Most ez lehet láma kérdés de egy adott kanyarívben ahol nincs szükség a maximális teljesítményre hanem inkább a pedáljátékra. Nehéz kifejezni mit gondolok, de biztos értitek.
-
N€T0X|N
őstag
Én értem, de egyrészt erre a TC szintén gyógyír részben (hiszen, ha túl nagy gázt adsz, majd megfogja a kipörgő kereket), másrészt inkább zavaró lenne szerintem, mint hasznos. Ahogy részben a TC is zavaró annak, aki igazán érzi az autót.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
zeee
senior tag
válasz N€T0X|N #2186 üzenetére
Értem! Hát... Ezeket a dolgokat a csajommal nem tudom megbeszélni És azon gondolkodtatok már hogy így egy szimulátorban, ha jól nyomod, (én nem) de ha lehetőséget kapnál hogy a valóságban is ugyanazt a pályát, ugyanazt az autót kipróbáld, azzal a céllal hogy hozd megközelítőleg azt teljesítményt amit szimulátoron, akkor mi történne?
-
Jack@l
veterán
Bemész a controls menübe(akár másik játékban is) és megnézed hogy a pedál csíkja lineárisan megy e fel a maximumig, mikor benyomod. Ha nagyjából jó(félgáznál félút), akkor nincs tovább min agyalnod.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Viper26
nagyúr
Volt már ápdét?
iPhone 14 | FR955
-
Viper26
nagyúr
Oké, köszi.
Más téma.:
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de AI ellen gyakorolni szinte esélytelen, vagy fékezget előtted a semmiért, vagy oldalról / hátulról kitolnak a pályáról...remélem ezen is reszelnek valamit.
iPhone 14 | FR955
-
sultansmith
senior tag
hát nekem a tegnapi KTM nagyon nem volt az én játékom, a legkisebb fékre is kockásra fékeztem a gumikat...
A ferrarival meg már idegből nem ment. Nem mintha ment volna valaha is.Sőt, a valaha volt legjobb királyi időmet, az 1:16-ot is négy (4!!) másodperccel hozta az első helyezett. Csak annyi a baj, hogy nem tudom hol van egy ilyen rövid pályán ilyen sok idő.
Lehet mégsem én leszek az új schumacher...
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
Gabesz26
senior tag
Nem lett rossz a Lotus 98T, legalábbis nekem nagyon tetszik
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Lalikiraly: Gigabyte G5 MF notebook bemutató
- OLED TV topic
- Robogó, kismotor
- Gumi és felni topik
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- E-roller topik
- További aktív témák...