- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jack@l
veterán
válasz N€T0X|N #1102 üzenetére
Ja, le van értékelve a tórududi a helyi abc-ben, és mindenki ugyekszik érte, stb...
A nagy dobra verés sztem 1-2 nappal előtte leszt, mert még nem merik a hétre tuti biztosra beigérni. (van lehetőségük csúsztatni így, hogy nincs kimondva)
De mivel 1.0 előtt azért nem árt tömegesen tesztelni is azt a multit, tuti nem halasztják az utolsó pillanatra. (legalábbis én ebben bízok)@tomeek1: örülök hogy jó útra tértél, nem sok játékot éri meg manapság megvenni, de ezzel jópár évig egy jó autós szimulátorod lesz
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Csapoati
nagyúr
válasz tomeek1 #1101 üzenetére
Jól tetted (bár valami két hete volt akciós Steamen, én 23 euróért vettem), mert ha megjelenik a végleges, teljes változat, az a mostaninál is drágább lesz.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
tome0001
senior tag
válasz Csapoati #1105 üzenetére
Én is akkor vettem. Itt hardverapróról 5490-ért szereztem be a steam gift-et.
A multi meg ha jön áprilisban, az nagy durranás lenne. Az azt jelentené hogy már csak a legvégső simításokat végzik jelenleg. Rajtam kívül ennek még sokan örülnek szerintem
Továbbá: Itt már képeket is lehet látni a lézerszkennelt Spa-ról
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
Na mostmár azért egyre jobban lehet hinni a pénteki multiban:
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz Csapoati #1109 üzenetére
Nem, márciusra.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
Nemtok linket keresni most, még kb 2 update-el ezelőtt mondták, hogy márciusban nagy valószínűséggel lesz multi. SG-n olvass vissza, ott lesz az. Áprilisban már az 1.0 jön.
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Jack@l
veterán
válasz m0h0senator #1115 üzenetére
Ezt lehet cseszhetjük a héten, video aláírás:
http://www.youtube.com/watch?v=i5gVc85gwC4#t=80[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
tome0001
senior tag
válasz m0h0senator #1115 üzenetére
A hivatalos oldalon is megjelent már a Ferrari 312T [link]
-
tome0001
senior tag
Amég várunk a multira, addig gyűljünk itt, és ha kijön akkor csapassuk majd keményen (habár szerintem már sokan tagjai vagytok ennek a csoportnak Steam-en: [link]
-
Revolit
senior tag
válasz tome0001 #1118 üzenetére
Egy kérdés ezzel kapcsolatban: van még rajtam kívül olyan, aki finoman szólva sem túl pro, és pl a live timing-on másodpercekre van az első helyezettől? Vagy itt mindenki más csak század másodperceket tud faragni a köreiből?
Eleve örülök, hogyha a köreim között 1 mp-en belül vannak az eltérések, tehát még a fél mp-et se tudom tartani Amúgy ilyen 3-4-5 mp-re vagyok jellemzően a legjobb időktől, pálya és autó függő természetesen. -
m0h0senator
őstag
-
tome0001
senior tag
válasz Revolit #1120 üzenetére
Én nekem a kezemben a és a lábamban több száz óra szimulátorozás (és nem autós játék) van, ugyanis az rfactoron "nőttem fel" úgymond. 4 év komoly online ligázás után megvettem az rfactor 2-t ami egyelőre még béta verzióban van úgy hogy áttértem egy másik-ra ez lett az assetto. Bátran kimerem jelenteni hogy ha nem is a legjobb, de átlag user számára az Assetto az egyik legjátszhatóbb szimulátor. És itt van a siker kulcsa. Hogy játszható. Az iracing alapban egy iszonyatosan fejlett sim, de egy átlagos embernek aki napi 1-2 órát szeretne kikapcsolódásképpen játszani egy játékkal, szerintem túl összetett, bonyolult és nehéz, nincs benne annyi sikerélménye mint egy assettoban. Persze egy igazi versenyzőnek meg az assetto "komolytalan"
Gyakorolni kell, soha ne arra menj hogy a leggyorsabb időt fusd, hanem hogy begyakorold a féktávokat, kanyaríveket, kigyorsításokat, és akkor gyorsabban fogsz fejlődni. Senki nem születik pro-ként, de a ez a játék képes arra hogy pár hónapon belül, komoly fejlődésen keresztülmenve, éles online versenyeket tolhass harcolva a legjobb helyekért egy kiváló játékélmény mellett. Gyakorolj mert hamarosan jön a multi, és az egész proharderes assetto-s bagázsnak kötelező jönni majd versenyezni
A fent leírtak az én szubjektív véleményemet tükrözik.
[ Szerkesztve ]
-
#70869248
törölt tag
válasz tome0001 #1123 üzenetére
Az iRacing-l ez az egyik bajom, mindent számol, csak nem jó...mint egy csaj aki aztán mindenben a legjobb akar lenni, de közben elvész a lényeg.
Az rF2 detto, csavarodik a kasztni meg minden, csak éppen pontatlan a határain. de azzal is lehet stabilan menni.
AC meg... nálam az első, persze jöhetne az rF2 részletes real road-ja, az iRacing netkódja.. -
N€T0X|N
őstag
válasz tome0001 #1123 üzenetére
egy átlagos embernek aki napi 1-2 órát szeretne kikapcsolódásképpen játszani egy játékkal, szerintem túl összetett, bonyolult és nehéz, nincs benne annyi sikerélménye mint egy assettoban.
+
ez a játék képes arra hogy pár hónapon belül, komoly fejlődésen keresztülmenve, éles online versenyeket tolhassEz a két állítás kissé ellentmond egymásnak.
Persze egy igazi versenyzőnek meg az assetto "komolytalan"
Ezt én nagyon nem hiszem. Kivéve, ha a jelenlegi kiforratlanságára gondolsz, mint pl. rakat feature hiánya. De a fizikai motorral aligha lehet probléma.
Sent from my keyBoard
-
Revolit
senior tag
válasz tome0001 #1123 üzenetére
Hát, most pont arra szoktam rámenni, hogy egy autóval egy pályán minél több kört tegyek meg.
Ez azt jelenti, hogy simán ilyen 50-60 kört levezetek. Legalább is ez nálam már soknak minősülAmúgy valami jó setup guide AC-hez nincs? Keresgéltem neten, de szinte mind GTR-hez, rFactorhoz vagy hasonlóan régebbi játékhoz van, ráadásul ellentmondásokat találtam
főleg a felfüggesztésnél vannak homályos foltok. Inkább az egész összekapcsolásával. Mert tudom mi az a camber, toe-in, fast/slow bump stb, csak nem nagyon látom át, hogyan is befolyásolj kocsit.
-
Revolit
senior tag
válasz tikshow #1128 üzenetére
Köszi, meglesem
Bale_E: hű, hát nem én vagyok a legjobb ember, hogy ezeket elmagyarázzam, hisz én se látom át
De röviden és lényegre törően: A kocsi tapadását leszorítóerővel és a felfüggesztés beállításával lehet állítani. Lezorítóerő csak nagy sebességnél, és erős sport-autóknál (ill. formula autóknál) számít. Itt nincs nagy mágia, az szerintem érthető - nagy leszorítóerő vs nagy végsebesség.A felfüggesztés viszont egy nagyon összetett dolog. Kerékdőlés, front/rear toe (a kerekek eleje vagy hátulja tart össze hosszanti tengelyüket nézve felülről). Milyen kemény legyen a rugó? Milyen gyorsan kompresszálódjon a rugó? (Ezt a feladatot a dugattyú látja el - ez a neve? az a hosszúkás izé, amiben olaj vagy gáz - vagy mindkettő- van) Ehhez kapcsolódik a fast és slow bump/rebound. A slow az mindig érvényesül, egyébként fékezésnél/gyorsításnál/kanyarodásnál beszélünk lassú mozgásról, amikor a kocsi súlya erőhatásra áthelyeződik máshova. Tehát a slow bump/rebound-ot állítva lehet beállítani, hogy pl fékezésnél milyen hamar menjen előrefelé a súlyeloszlás. Vagy kigyorsításnál milyen hamar menjen hátra.
A fast érték az útegyenletlenség, de legjobb példa a rázókő.
A bump az, hogy milyen gyorsan nyomódjon össze a rugó. A rebound az, hogy milyen gyorsan engedjen ki.Ez így nagy általánosságban, nagyon nem is akarok jobban bele menni, mert tényleg nem nagyon értek hozzá, és már így is lehet mondtam butaságot, de majd kijavítanak
-
-
#70869248
törölt tag
válasz Revolit #1129 üzenetére
Semmi butaságot nem mondtál, én nem találok benne, a súlyáttevődés sebessége tényleg nagyon fontos (merevítés, rugófeszesség, ki és berugózás).
Amit írtál azok így vannak. az AC-ban van magyarázat ha ráviszed az értékekre a kurzort.
Nagy terpesztést akkor állítunk, ha nagy kasztnimozgás van, azaz Spa-Mugello jellegű pályákon, az össze-széttartásokkal fékstabilitást tudunk adni hátul, és könnyebb kanyarbemenetet elől...én alacsony végsebességű pályán még gumihőt is kezelek vele. Le Mans-Monza kis toe értékkel megyünk elől, mert felesleges, de ahol nincs végseb ott lazábban lehet kezelni.
Fékstabilitást segíti még a gázelvétes difi, nagyobb nyitás kell, ha kanyarba mélyen fékezünk, és mehet szorosabb ha egyenes vonalon fékezünk,...esetleg féktávon instabil, de erős RWD kocsiknál lehet kicsit szorosabb, akkor, ugyan kicsit lesodródunk a pálya szélére ha íven fékezünk, de stabil lesz a kocsi, majd kicsit erőből fordítjuk az elejét ..'sodorjuk' a hátulját.
De FWD autóknál is sokat kell játszani a gázelvétekkel hogy beforduljon a kocsi eleje, bár ott ez inkább vezetéstechnika.
fékstabilitás még, ..nem szabad túlzásba esni a fékegyensúllyal, ökölszabály hogy féken a súly előre mozdul, ezért több tapadással gazdálkodhatsz, mehet előre a fékegyensúly. Viszont sok szimest láttam RWD autókban hátsó fékegyensúllyal fordulni, ezt mellényomott gázzal tudod kiegyensúlyozni, általában hotlap technika.
Többit nagyjából leírtad, a csapdőlést én szeretem, nálam általában elég magas, de nem mindig jó ha minden megcsúszást érez az ember, mert akkor mindet le is akarja korrigálni, és ez időveszteség. -
IreN!CuS
őstag
válasz #70869248 #1132 üzenetére
"Viszont sok szimest láttam RWD autókban hátsó fékegyensúllyal fordulni, ezt mellényomott gázzal tudod kiegyensúlyozni, általában hotlap technika."
Örülök ,hogy valaki ezt megemlített , sokan néztek rám már kérdően mondvám miféle ember vagyok aki szinte folyamatosan adja a pici gázt féktávon az autónak , igaz én ezt akkor is csinálom amikor előre van tolva a fékerő 61-62+ . Ettől függetlenül lehet hülyeség ez a folyamatos kis gáz adás , de nekem érzésre sokkal stabilabbnak tűnik az autó.
Anno még az rf1-es nagt mód szoktatott rá erre az utcai gumijaival
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1133 üzenetére
Nem hiszem hogy rosszul teszed, én is használom, beidegződés, nekem jó...meg ez autótól függ, FWD-n elvileg felesleges, RWD-n nagyon fontos is lehet, ha stabilabbnak érzed féken, akkor stabilabb is volt, tehát jó.
AWD autónál is nagyon fontos lehet mert nyitod-zárod a középső difit.Akik 'hátsó fékkel' (55 és alatta) fordulnak, azok általában az erős alulkormányozott autóknál csinálják ezt,amikor setup-ban már nem tehetsz semmit, az az autó ilyen, akkor vezetéstechnikával lehet megoldani,..én is próbáltam, de a hotlap nem az én világom, verseny közben meg ezt nagyon nehéz stabilan csinálni, mert sok más elvonja a figyelmet, és a többiek motorzaja is nehezíti...akik így vezettek azoknak 70% elhullott futamon...már amit láttam.
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz #70869248 #1134 üzenetére
FWD-t elvből nem vezetek egyik simben sem már jó pár éve AWD-vel meg nem volt sok találkozom.
Egy hátránya van ami észrevehető a fogyasztás pár decivel nekem mindig több jön ki egy körre számolvaSmoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
yodamastah
őstag
válasz IreN!CuS #1133 üzenetére
Kiss Norbit kérdeztem erről tavaly egy sörözésen. Mármint hogy ez a technika valóságban működik-e. Főleg arra kérdeztem hogy a fékek bírják e a plusz terhelést. Azt mondta hogy igen bírja, és ő is eléggé hátra szokta tolni az egyensúlyt. (Akkor épp a Maseratis futamjáról beszélgettünk, szóval nem a kamionos beállításokat kérdezgettem )
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
válasz yodamastah #1136 üzenetére
De érdekes mert Ő is azt mondta ,hogy mivel alkalmazza ezt a technikát ezért hátrébb tolja a fékerőt , viszont mint írtam én akkor is stabilabbnak érzem az egészet ha 60+ az elosztás előre.De lehet csak bebeszélem magamnak.
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
#70869248
törölt tag
válasz IreN!CuS #1137 üzenetére
Norbi egyike volt azoknak akiket láttam elhullani ez miatt
NR2003/GTP mod, zseniális cucc, eszméletlen hangulatos (googletalálomraonboardvideo).
De mivel a NR2003 (iracing előd) ugye nascar fizika, ezért kicsit imbolygós az eleje. Norbi, HaZso régi Monza-ban eszetlen időket futottak, aztán futamon sóderágy. -
Jack@l
veterán
Niki-s F1 van, multi nincs. Tölthető
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
predator00
tag
0.8
- Lotus Exige 240
- Ferrari 312T F1
- Revised AI behavior
- Collisions performance improvements
- New sky box with clouds
- Fixed gui issue with spinner
- Improved x360 controller support at low speed
- Fixed gearshift sound on BMW M3 e92 Drift
- Improved rearview mirrors & added more rendering options in the launcher
- Default launcher theme: opponent skins are randomized from all available skins
- Default launcher theme: opponent setups are now set on a per-track basis
- Launcher: control configuration's Xbox360 section revised
- Fixed end race chart display bugmár megint lotus de a ferkának örülök
-
m0h0senator
őstag
válasz predator00 #1141 üzenetére
A ferka baromi jó a régi monzán olyanokat lehet kőrözni vele
viszont ez az új égbolt felhőkkel nálam semmi extra, vagy nem állítottam be valamit?
An odyssey through the realm of consciousness.
-
akela91
addikt
Óriási hír (nekem legalábbis): [link] A Nissannal kötöttek szerződést Kunosék.
-
Jack@l
veterán
válasz akela91 #1143 üzenetére
Na végre, remélem ez nem csak a dlc-be kerül majd bele. 350Z-t szivesen hajtanék
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
tikshow
addikt
Dreampackbe lesz.
Én előbb egy jó multit várnék tőle utána jöhet felőlem olyan tartalom ami belefér, de már igazán csinálhatnának új pályákat, mert ez így elég gyér kezd lenni, hogy semmi hír ezekről, csak új autókról, de pálya amin versenyezni is lehetne az alig alig van. Értem én, hogy Nordschleife, ami fun és tök jó, viszont nem való versenyezni.
-
N€T0X|N
őstag
válasz tikshow #1146 üzenetére
viszont nem való versenyezni
Miért is? Te versenyeztél már rajta vagy csak úgy gondolod? Mert ha a nehézségét nézzük, akkor az nem szempont. Ha azt, hogy javarészt elég szűk, hát na puff... sok olyan pályát lehet mondani, amin nehéz előzni (viszont itt van erre egy jóféle egyenes, ha máshol nem megy). Nem tudom mi lehet még ellenérv.
Én nyomtam már rajta versenyt és szerintem iszonyú jó. Ha pedig valaki európai hosszútávú verseny(ek)ben (is) gondolkodik, akkor kötelező kellék.Sent from my keyBoard
-
Jack@l
veterán
válasz N€T0X|N #1148 üzenetére
Mondjuk egy 20 körös verseny?
@tikshow: én már a múltkori updaeben vértam a multit(amit beigértek), úgyhogy jövő héten már nagyon időszerű lenne...
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz tikshow #1146 üzenetére
kb. 45 perctől nézd ezt a videót
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080