Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • citkar

    addikt

    válasz Dhampir #132141 üzenetére

    Telefont jó néhány éve nem vettem Magyarországon.
    Valahogy sok kevésbé szerencsés esetem volt a magyarországi garanciával, több szervizzel/üzlettel kapcsolatban, egykor telefonnal kapcsolatban is, de az utóbbi években páraelszívóval, kamerával, cipővel, bukósisakkal.
    Szeretik azt mondani, hogy a felhasználó hibája miatt ment tönkre, a nem rendeltetésszerű használatával.
    Például ezt ráfogták nekem bukósisakra, amit két-három alkalommal vettek fel és a belső héj eltávolodott a külsőtől, vagy cipőre, aminek az anyaga foszlik, pár alkalommal vizes járdán 50 métereket sétáltam az autóig, de szerintük ezzel eláztattam s nem vízálló, vagy kamerára, ahol olyan gomb vált használhatatlanná, amit gyakorlatilag nem is kell csak nagy ritkán megnyomni, de mégis én tettem tönkre (ez utóbbit egy förumtárs közreműködésével megoldották). Minden termék fél évesnél fiatalabb volt ezek közül, a cipő foszlásán kívül egyiken sem volt se karc, vagy bármiféle külsérelmi nyom, amin gyárilag volt fólia, azok is rajta voltak...de mindez nem számított.
    Az ember azt hinné piacon vásároltam, olcsó, gagyi cuccokat, de egyik se került 20 ezernél kevesebbe.

    Ami jól működött Magyarországon az a prémium garancia, ott nem beszéltek mellé, nem kéregettek újra és újra heteket, nem mondták azt, hogy én tettem tönkre és hasonlóak, hanem jeleztem a problémát, majd néhány munkanapon belül meg is oldották.

Új hozzászólás Aktív témák