- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Telekom T Phone és T Phone Pro - híg a leve
- Egyre közelebb a Poco F6 startja
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Destiny 2: The Final Shape - Befutott a fejlesztői videó második része
gp A minap kiadott videóban többek között a képességek kerülnek a középpontba.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #10713 üzenetére
A Frostbite 3 motorba be van építve egy memóriafigyelő. Azzal kiírathatod, hogy mennyi VRAM-ot igényel a program aktuális beállítása. Ezt azért rakták bele a tervezők, hogy mindig úgy állíthasd be a játékot, hogy a rendelkezésre álló memória alatt lehess.
A DA: I patch5 és a Battlefield Hardline alatt már a VRAM használat csak picit nagyobb, mint DX11-ben. A többi motor eleve előre allokálással dolgozik, tehát ugyanazt használják, amit most a Frostbite 3 új verziója.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
HSM
félisten
válasz #85552128 #10713 üzenetére
Persze, a DX11-ben problémás a ramkezelés, ezért az elsősorban DX11-re írt motorokban még vagy nem használják a dinamikus kezelést, vagy még nem túl optimálisan.
BF4 Mantle-hez erősen kellett a VRAM, még kicsit több is, mint DX11 alá, nálam Ulta+FHD + 4X-es MSAA-val szűk 3GB-ot evett, a korábbi verziók elvileg 3,3GB-ot is. Nálam a 290-el ezzel mondjuk nem volt semmi gond.Nálam a gyakorlat úgy nézett ki, hogy DX11-ben max High-on tudtam játszani (+4X-es MSAA persze), mert felette megette a CPU-t (továbbra is i5 4690K 4,4Ghz-en, 16GB 2133Mhz rammal), Mantle alatt viszont mehetett röhögve az Ultra is, és még úgy is közvetlenebb volt az egész.
-
Attix82
őstag
válasz #85552128 #10713 üzenetére
Szerintem befejezheted ,hogy a Mantle nem hoz. Nem érted a gyakorlati lényegét.
Ennyit a DX11-ről. (i7-2600K@4+Ghzen CPU + R9 290)
Playerek száma 60+, ahogy csökken úgy növekszik a DX11nél az FPS is.
Single playeres játékba nem kell erős CPU, ahova meg kéne ott meg a DX11 hulladék.
PHs kolléga is megnézte: [link]
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Fogyjunk le!
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Politika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest