Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz 7time #8890 üzenetére

    A PC-t sosem fogják olyan alacsony szinten programozni mint a konzolt. Szóval itt elég azt elérni, hogy nagyjából meglegyen az a kihasználási szint, ami eddig megvolt, vagy valamivel több, ha lehetőség van rá.
    A PC-n egyébként pont azért tartják most tovább itt a hardvereket, mint korábban, mert azokat ki kell tanulni. Egy VGA-t akár két-három évig is fogalmaznak majd a jövőben, mert a low-level irány mellett sokkal előnyösebb, egy alap hardvert kínálni, és évente mutatni a fejlesztőknek valami trükköt. Persze átnevezés lehet, sőt lesz is.
    Egyébként a PC-t is programozhatnák a jövőben olyan alacsony szinten, mint a konzolt, ehhez az kellene, hogy a gyártók vállalják, hogy 5-7 évig nem fejlesztenek új hardvert, de ez egyelőre álom kategória, szóval ma inkább a 2-3 éves ciklus a realitás, és az arra vonatkozó felületes tanulás.

    (#8891) Crytek: Aki tudja, hogy nem fog optimalizálni, az ne nyúljon hozzá a low-level API-khoz. Ezért lesz DX11.3 is, az is elérhető lesz majd az Xbox One-on.
    Egyébként nem olyan bonyolult ez. PC-n már csak három gyártó van, akiket számításba kell venni. Ráadásul az Xbox One kód eleve GCN optimalizált, tehát azt csak javítgatni kell, vagyis a tényleges munka igazából két gyártóra csökken.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák