Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz HSM #60697 üzenetére

    OK, ha nem hagyod akkor tessek. A #60690-re eloszor akartam valaszolni de mondom hagyom hogy meglegyen neked ez a "saving face" dolgot de latom nem volt sok ertelme nem leirni hogy fantasztikus hogy megtalaltad vegre az irast amit linkeltel akkor es el is olvastad, azzal kellett volna az elejen kezdened.

    Egyebkent itt megint nem tudom mirol beszelsz. Amit en kifogasoltam az a "VR-nal nem fontos a minoseg" kijelentesed. Ami termeszetesen badarsag. Amit most ideztel ott sznten nem azt mondom, hanem ezt: "A VR-ban sokkal fontosabb a kesleltetes mint a 2D jatekoknal." Az hogy nem erted vagy szandekosan nem akarod erteni a gyakorlatban lenyegtelen.

    Azon se valtozott semmi hogy egy edge case-eket is bemutato videobol itelsz meg valamit ami nem igazan szerencses. En es rengetegen masok is evek ota latjak hogy nez ki a gyakorlatban az osszes valtozata. Az hogy bizonyos esetekben nem idealis azt nem vitatka senki, csak amikor az esetek 99%-ban nem latod vagy nem zavar akkor azzal a maradekkal egyutt tud elni mindenki.

    A DLSS3-nal is amit en az osszes eddigi videoban lattam az hogy a UI a legnagyobb problema. Legyen az MSFS vagy az F1 floating elements. De az hogy egy scene valtasnal amikor a ket kep 100% kulonbozo nem tud normalis eredmeny generalni az nem meglepo es nem is igazan problema 120FPS-nel az az egy frame. Vagy amikor a HUB videoban 10% sebessegel (es egyszer raadasul 3%) kell valamit lejatszani hogy megmutassa a "problemat" akkor az a kakan a csomo kereses kategoria szerintem.

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák