- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Új akkumulátortechnológiát hoz a OnePlus
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Mobilarena
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czo
őstag
válasz
DarthSun #71809 üzenetére
Ha van eleg frame buffer, akkor megy a triple buffering is (ebben az esetben, mar +2 frame van keszen, mikozben a 3-at rajzolod). Most bootoltam 98-at, Fx5900XT-vel, a single buffer villog, a double buffer nem 3DMark 99-ben. Alapbol triple buffering volt aktiv. Ez teljesen normalis, nem hiszem, hogy szuletett valaha jatek (marmint, DirectX/Glide/OpenGL, modern platformon), amely hasznalna single bufferinget. Single bufferinget regi konzolokon, meg c64-en meg ilyeneken hasznaltunk, amikor meg azzal is "szamoltunk", hogy mikor van ido rajzolni, mert az elektronsugar eppen a jobb also sarokbol visszamegy a bal felsobe (nyilvan azert igy volt megoldva, mert az a keveske es lassu ram, ami volt, az nem adta ki).
Szerk: itt is irnak hasonlot: https://www.vogons.org/viewtopic.php?t=56034
[ Szerkesztve ]