- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kirkri
addikt
Azzal, hogy én 7 napos processing time-al vásároltam valamit és az eladó átállította 23 napra, rögtön változtatott a szabályokon. Innentől kezdve magasról teszek arra, hogy az eredeti időszak 7 nap lett volna. Kicsit kevered a dolgokat, itt még szó sincs dispute-ról. Mindössze elállok az üzlettől, kérem az eladót a vásárlás törlésére, amit vagy elfogad, vagy nem. (Ha 7 nap volt a processing time, akkor jó eséllyel elfogadja, vagy megírja, hogy betartja az eredeti processing time-ot és mégis elküldi időben a terméket)
Azzal, hogy az eladó át tudja állítani utólagosan a processing time-ot, lehet, hogy az Ali megsérti a saját szabályait, de ezzel mi nem leszünk előrébb, nyugodtan reklamálhatunk, senki nem fog velünk foglalkozni. Hogy ez csak bug, vagy konkrét lehetőség, annak a mi szempontunkból nincs jelentősége.
Azt írod, hogy nincs a szerződési feltételek és szabályok között, hogy túl hosszú processing time miatt törölheted a rendelést. Akkor javaslom vegyél meg valamit és nyomj egy cancel order request-et és meglátod, hogy van ilyen választható opció. Nem te írod be, ki tudod választani a lehetőségek közül. Szóval mégis van ilyen indok, hiába nem találod sehol a szerződési feltételeknél.
Lehet az elméleti kérdéseken lovagolni, de azzal nem lesz előrébb a fórumtárs. Neki az a fontos, hogy a rendelése még az ünnepek előtt elinduljon. Ha kivár, akkor nagy eséllyel nem fog elindulni. Aztán mehet reklamálni és mivel igaza van, így nyert ügye is lesz, csakhogy ettől még nem lesz itt a terméke csak 3 hét késéssel.
Azt pedig én légből kapottnak találom, hogy az eladók 96%-a csak az első 3 napot tartja.
Mivel hivatalos munkaszüneti napokról van szó, így minden leáll.Természetesen a te álláspontod is tiszteletben tartom, azonban személy szerint én nem követném ezt a tanácsot. A fórumtárs meg majd eldönti melyik utat válassza.
[ Szerkesztve ]
21 éve a Prohardveren! ™
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Assetto Corsa Competizione
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...