Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz kirkri #9047 üzenetére

    Te nem értesz velem egyet, akkor megmagyarázom, de már néhány hsz-ben leírtam.
    Induljunk ki abból, hogy az Aliexpressen vannak eladási és vásárlási szabályok amelyekez mindkét fél eladó és vásárló is elfogad. -Te azt javaslod ne tartsa be-
    Tehát az eredeti termék lista kiírás szerint 7 munkanapon belül elküldi. Ezért őt választja a vásárló, megveszi.
    Innentől kezdve, ha nem küldi el 7 napon belül, megsértette az Aliexpress hirdetés feladásra vonatkozó szabályait. Ha a vásárlás után van lehetősége ezt az időtartamot át állítani, az Aliexpress megsértette saját szabályait.
    A vásárló nem követelheti, hogy ha 7 nap van megadva, akkor az 1. vagy 2. napon adja fel. Ezért kell várnia.
    Addig nem jogszerű a vásárlásra dispute-t kezdeményezni, ez is Aliexpress szabály.
    Ha viszont kivárja a 7 napot és akkor szembesül vele, hogy nem fogja az eladó elküldeni, akkor megette a fene.

    Ez nem igaz, nem ette meg a fene, csak akkor követelheti vissza a dispute keretében a teljes vételárat, a szabályszegésre hivatkozva, ha ezt a vásárlás előtt meghirdetett feltételt nem tartja be.
    Akkor most betartsuk-e a szerződési feltételeket vagy nem? Lehet velem egyet nem érteni, de nálam egy szerződés úgy normális, ha mindkét fél betartja azt.
    Az én esetemben szó nélkül az Alexpress a javamra döntött, amikor nem küldte el a megadott ideig.
    Ezzel meg nem igazán lehet indokolni a vásárlástól való elállást: Sajnos így nagy rá az esély, hogy belecsúszik az ünnepbe.
    Hong Kong-i eladók csak a első 3 napot tartják, 96%-uk.

    És ezt írod: Nyugodtan indíthatja a fórumtárs a vásárlás törlését a túl hosszú processing time-ra hivatkozva

    Ez bizony nincs a szerződési feltételek, a szabályok közt. Még egyszer hangsúlyozom, az eladó 7 napot vállalt eredetileg. Az utólag megnövelt az már indok lehetne.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák