Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz numera007 #8882 üzenetére

    A buyer protection és a delivery protection nem ugyanaz (egészen pontosan a delivery protection a buyer protection része, de jelen pillanatban neked az előbbi a fontos). [link]
    Az delivery protection max. 60 nap lehet (kevesebb is előfordul), ha ennyi idő alatt nem érkezik meg a termék, akkor a pénz visszajár. (akkor is, ha a TN szerint bizonyíthatóan úton van a csomag). A buyer protection pedig azt jelenti, hogy ennyi idő alatt nyithatsz reklamációt, ha bármilyen problémád van. Értelemszerűen a BP legalább annyi nap, mint a DP, de ha hosszabb, akkor azzal te nem jársz rosszabbul. Azt, hogy hány napot adott meg az eladó adott termékre DP-nek, a rendelésednél látod a kis száguldó teherautó ikonra húzva a kurzort. (Ez nem számol vissza.) Ha ezt a megadott napot elérted, akkor függetlenül attól, hogy mennyi nap van még hátra a BP-ből, reklamálható a termék.

    [ Szerkesztve ]

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák