Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Agyasima

    senior tag

    válasz csipesz_70 #5551 üzenetére

    Nem ismerem még a dispute folyamatot teljesen, de szerintem ne vond vissza. Ilyenkor neki kell tennie egy ellen ajánlatot, amit el kell fogadnod, ha jónak találod. Szóval én megkérném őket, hogy tegyék meg hivatalosan az ellenajánlatot. DE: én is most vagyok benne az első duspute ügyintézésemben, szóval lehet, hogy valaki nagyobb tapasztalattal is válaszolhatna/megerősíthetne/megcáfolhatna.

    És mivel nem pörög a topic, itt az izzóim történetének folytatása - bár még nincs vége, ha lesz fejlemény és van igény rá, folytatom majd:

    Szóval rendeltem E14-es, 20W-os izzókat, ~13EUR értékben. Meg is érkezett ~30 nappal később 7 db E27-es 4W-os izzó. Megnyitottam a dispute-ot, leírtam, mit akarok: mivel ők hibáztak, így teljes visszatérítést akarok, és nem szándékozom fizetni a visszaküldésért, mivel nem én vagyok a hibás. Ez után 5 nap állt rendelkezésünkre az eladóval a vita rendezésére. Ez abból állt, hogy értetlenkedett, a feltett kérdésekre nem válaszolt. ~13 órával a határidő lejárta előtt kérdezte meg, hogy mit is akarok. Mire válaszoltam, hogy pont ugyanazt, mint 5 nappal azelőtt: teljes visszatérítést + vagy fizeti a visszaküldést vagy nem küldeném vissza, mert nem éri meg. Ezek után szó szerint az utolsó órában elutasította az igényemet, majd előállt az ajánlatával: ha visszaküldöm a cuccot, visszafizet mindent.

    Most 10 nap állna a rendelkezésemre, hogy elfogadjam az ajánlatát / módosítsam és tegyek ellenajánlatot / elálljak a követelésemtől / eszkaláljam a dolgot. Nos, nem vártam 10 napot, de 10 órát se: eszkaláltam a dolgot. Most várok Alibaba döntésére. 13 EUR nem olyan nagy tanulópénz, viszont én is és talán a topik olvasói is előrébb lehetnek egy tapasztalattal. :)

    [ Szerkesztve ]

    toledói csöcsparádé | ''Az ég kék volt, a szemed szürke, én zöldet hánytam...'' | Trutymó terror

Új hozzászólás Aktív témák