Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #14264320

    törölt tag

    válasz V/ #50017 üzenetére

    Sajna ez már a 4. ilyen szitu 3 nap alatt az ALi esetében amikor az eladónak esze ágában sincs terméket küldeni, csak parkoltatja az egészet. Nem is értem, hogy Az Ali miért enged meg 3-nál többször új tracking számot adni, hogy egyik esetében sem volt feladás, úgy hogy a rendelő nem engedélyezte. A szabályzatuk alapján 7-10 nap ál rendelkezésre hogy az eladó elküldje. Ezt kijátszva megad mindig új tracking számot és újraindul a 7-10 nap. Csak ez elvileg szabályzat ellenes lenne a vevő beleegyezése nélkül. És sajnos reklamációnak helye nincs. Nem panaszkodom 40 rendelésből egy veszett el és eggyel járok most ép így. Egyik sem életbevágó és a pénz elvileg visszajön max majd 90 napig hiteleztem őket. Max abban zavaró, hogy nincs eszkalációs lehetőség ezen esetekben. Szal kénytelen leszek Report dömpinggel bombázni őket majd meg fórum. Ami a csövön.
    Bár lehet ők már tudnak valamit. Eddig magyar és angol webshopnál találkoztam ilyennel. Eddig!

Új hozzászólás Aktív témák