Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • trialboj

    őstag

    Hello

    Valamit elkavartak nagyon ezek az alis srácok, minden csomagom elveszett, egyet leszámítva.
    Karácsony után rendeltem, náluk az nem ünnep, elméletileg januárban meg kellett volna kapjam a cuccokat, de 15/1 érkezett csak meg, mindhez van tracking, de egyik sem érkezett meg az országba, szóval nem az itteni posta a hibás.

    Kép 1

    Egyenként elkezdtem dispute-ot nyitogatni, de rengeteg termékvan, és szinte alig van értékük, 2-3 dolcsi mind.
    Kértem hogy adják vissza pénzem mert ők hibáztak, és mindjárt lejár a 60 nap.

    De csak ezt válaszolja mindegyik "Dear buyer How are you I hope all is okay for you i have requested the logistics company to make an investigation on this order, both you and company are victim. The delayed shipping has made you an unhappy shipping experience while it also has bad influence on our reputation. I have complained to them and ask them to try their best to make sure all goes smoothly."

    Ha nincs dispute nyitva és lejár a 60 nap, akkor bukom a pénzem, vagy akkor automatikusan visszakapom, vagy mi van olyankor?

    Még sosem történt ilyen, ha 1 csomag elkallódott volna még megértem, habár 10 éve rendelgetek mindenfélét, főleg máshonnan, és eddig max 3 csomagom ha elvesződött, most meg 6-7 csomagról nem tudni merre vannak. Lehet pont azért mert borítékba rakták, és azt másképp kezelik mint a valós csomagokat?

    "Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //

Új hozzászólás Aktív témák