- Okai Neon Pro - a guruló karácsonyfa
- Duotts F26 - megoldjuk erőből
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
it Az Intel lett az első cég, amely szolgálatba állította az ASML új High NA EUV litográfiás chipgyártó eszközeit, ezzel minden riválisát megelőzheti.
-
Free Play Days 2024 - 16. hét: Dungeons 3, Eiyuden Chronicle: Rising, I am Fish
gp A szokásos hétvégi buli alkalmából ismét három játék próbálható ki.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SNor
tag
Átirányítottak ide! Van egy rendelésem, aminek a tracking-je így áll már egy ideje:
2019-11-22 10:47 - Nanjing, leaving the International Bulk Collection Center, the next stop , Nanjing International
Ezzel ilyenkor mi a helyzet?
-
UzziVp
tag
-
Topikgazda
válasz UzziVp #36305 üzenetére
Hát azért január 23 és február 9 közt nem igazán jöttek Kínából a futárküldemények sem és nem igazán azokkal rendelünk bizonyos okok miatt, de a 3 napos az mikor volt?
A kínai postás az egy normál futás, főleg hogy a karantén időszak után vetted, ennyinek kellene lenni mindig, a 16 nap az jó és szerencséd volt hogy nem 5-10 napig dekkolt a NPKK-ba -
CoroStar86
aktív tag
Sziasztok!
Aliról rendeltem egy fülhallgatót (összeget nem írnék - NAGYON drága). A DHL által ímélben elküldött (és a forgalmazó által kiállított) vámpapíron viszont csak 30 dolcsi szerepel. Hallottam, hogy Kínából így küldik a cuccokat (vám és/vagy ÁFA elkerülése céljából), de ilyenkor mit lehet csinálni? Előre is köszi a válaszokat - inkább privátban. -
UberMutant
őstag
válasz CoroStar86 #36311 üzenetére
a fizetésről szóló dokumentumot mellékelni, amin a valódi ár szerepel.
-
Topikgazda
Ez nem könyvelt nemzetközi postai küldemény, azokkal a számokkal még lehet a küldő országban követni, de az amit látsz az a vége, azután senki nem könyveli. Majd egyszer vinné a postás, vagy ezt a küldeményt vagy ha nem beleférős a postaládába akkor az értesítőt.
Szóval ez így normális, csak várnod kell.
Ezért is olvasod ezt a megjegyzést: This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates. a 22 Nov 2019 10:47 bejegyzésnél.
Mennyi idő van még a szállítási védelmi időből hátra?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz CoroStar86 #36311 üzenetére
Nyilvánvaló hogy semmi érdeke az eladónak hogy kevesebbet tüntessen fel, mert ő nem fizet áfá-t és vámot, azért küldi így mert hülye, ha elveszne akkor természetesen ő csak annyi kártérítést kapna érte amennyi rá volt írva. Az meg egy másik dolog ahogy a kifizetett összeget (értéket) kell igazolni 2004 óta, csak nem gyűrűzött még be Kínába néhány eladóhoz ez az információ és próbál kedveskedni a vevőnek a kamu adatokkal.
-
Gee31
lelkes újonc
Ápdét.. Ismét megváltozott a rendelés oldalán a szöveg, mert persze az megy, de dolgozni nem igazán sikerül nekik (eddig kb az volt, hogy nyugi van, még várj, hamarosan elindul minden, persze mehet a cancel is, ha akarod):
"While there are still delays in shipping, more and more packages are being shipped every day. If you're not willing to continue waiting, you will need to wait 72 hours the seller to approve cancellation. We will send you a refund automatically if the seller fails to ship the order within: 8days, 04hours, 33minutes,11seconds"
A leveleim olvasatlanok, a csomag szerintem össze sincs állítva. Míg másoknak a februárban rendelt csomagjait elindították, az én januári rendelésem sehol. De azért várjak 72 órát az eladóra, aki el sem olvassa az üzeneteket, biztosan jó kis 72 óra lesz, már ha az örökkévalóságnak újonnan ezt a nevet adtuk. Szerintetek írjak egy olyat, hogy (már ha elolvassa), hogy "ok dear friend, I think I am going to cancel my order and leave a negative feedback because I have waited long enough for you to inform me and complete my order, thank you, best wishes" - csak úgy sejtem, ennek sincs semmi értelme. Dispute mennyire éri meg? Mert ha várok 72 órát és az eladó azt is lepottyantja, akkor kb buktam a pénzem. Vagy várjak még? Köszönöm előre is. Szép napot mindenkinek!
-
MunezXBK
nagyúr
-
Topikgazda
Itt nincs dispute csak a vásárlás törlés, pont írtam nemrég. Ha letelik az idő akkor automatikusan lezárja vásárlást a rendszer és kapod vissza a pénzed.
Vagy nem vársz és cancel order és kapnád vissza pénzed, mert bvan aki trükkös és beállítja hogy szállítva mivel a te törlési kérelmed ezt nem akadályozza meg és onnan indul a 60 nap szállítási védelmi idő.
A vásárlás ezen időpontjában nem igazán érdemes az eladóval durván bánni, mert meg tud szívatni. -
Digitalpimp
senior tag
Most valamiért elég lassan jönnek vissza a pénzek. Nekem is majd 2 hét volt.
"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa
-
fairi
addikt
válasz Digitalpimp #36321 üzenetére
Nekem is van egy refund, 7 napja várok és eddig semmi. Korábban 2-3 nap és bankszámlán volt.
-
Gee31
lelkes újonc
válasz agroman #36322 üzenetére
Tehát védve vagyok. Oké, köszönöm Mindenkinek. Nem akarom hergelni magam legalábbis próbálok nem így tenni. Ha jól veszem ki, akkor jobb várnom, még bármi is történhet(elküldi végre, vagy visszakapom a pénzem)?. Bocs, szőke kérdés, de ha nem teszem fel, úgy is nem a válasz, szóval vállalom a savazást. Amúgy is ez az első alis rendelésem, nem árthat az infó. Köszönöm!
-
Dolphine
addikt
Ha letelik az idő, akkor minden esetben lezár a rendszer és jön vissza a pénz?
Azért kérdezem, mert adott ez a csomag: RP812321018CN
A követési száma szerint itt van az országban, azonban a számlából már csak 2 nap és 16 óra van hátra. Esélyes, hogy addig nem kapom meg. Ilyenkor mi van?
Igaz, hogy lassan 100. napja úton van a csomag, de nem szeretnék kibánni az eladóval!Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!
-
Topikgazda
válasz Dolphine #36328 üzenetére
Ma könyvelte a NPKK az érkezést, jövő héten elején megkapod. A szállítási védelmi idő ha lejár és zárul a vásárlás akkor neked kell indítani dispute-t 15 napon belül ha nem lenne itt, nincs automata pénz vissza.
A tied megérkezett és ha szállítási védelmi időből van 2 nap, akkor 24-étől van 15 napo a dispute-ra, március 9-éig biztos kézbesítik. Én semmit nem tennék most.Még reklamálni is tudsz ha gond lenne vele.[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
Segítséget szeretnék kérni! Az Alinál beraktam 6 árút a kosárba, de nem tudom megnézni, nem nyitja meg, mindíg azt írja, hogy a kosár üres (Your Shopping Cart is empty). Mi lehet a hiba. Délelőtt még jó volt és még a napokban is rendeltem. Ilyen még nem fordult elő, pedig már régóta rendelek innen. Felvettem az "EVA"-val is a kapcsolatot, de az nem tud semmit csinálni. Kikapcsoltam a gépet, ujra indítottam, sőt a Mozillát is már többször nulláról. Külön indítottam a bejelentkezést is többször. Azt írja még ki, hogy ha látni akarom a kosár tartalmát, akkor jelentkezzek be, legalább is így fordítom -( bár eddig ilyet nem kért, vagy csak nem figyeltem fel, mivel általában van a kosárban valami). Hát ezt többször is megcsináltam. Külön elfogadtam a sütiket is. Valami nem OK.
Várnám a válaszotokat, segítsetek, mivel így nem tudok rendelni sem.
Üdv. Pibácsi[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz pibácsi #36331 üzenetére
Böngésző jobb felső sarok 3 vonal ikon, Beállítások, Adatvédelem és biztonság, a Szokásos legyen jelölve.
És a böngésző gyorsítótárat is célszerű az Ali kezdetű sütikkel együtt törölni.
Megnéztem most is. Szintén FF 73.0.1 (32 bites)
Nem voltam belépve, kerestem valamit, kosárba rakás, beléptetett és belerakta, most is ott van. Tehát működik.[ Szerkesztve ]
-
pibácsi
senior tag
-
-
pibácsi
senior tag
Köszi, egyelőre megnyitom a másik gépen a böngészőt, azon más van. Sőt van egy laptopom és ott is másik van, hátha jó valamelyik. Ha egyik sem, akkor vagyok bajban.Gondolom, nálad működik.Meglátom, dehát tényleg még tegnap is és ma is keresgettem.
Köszi mégegyszer, majd látom, mire jutok. -
pibácsi
senior tag
Megnéztem: van itt egy Android 9-es gépem is és azon minden további nélkül megnyitotta a kosarat is. Itt még nem kellett belépéskor az a huzogatós rész sem, sem a számkód és megnyitott. Itt viszont az androidos google van benne. Majd megnézem a másik Windowson is. Az 7-es. Igazad lesz, hogy frissíteni kellene, dehát pár nap alatt mi változhatott.
Köszi mégegyszer. -
w.miki
veterán
Meg nem vettem semmit, csak a kosárban kijelöltem, mintha vennék, akkor levonta a kupon értékét. 3 napon belül el kell használni a kupont!
App-ban én se találtam meg a Games gombot, de ha a PH app-ból megnyitod a linket az Ali app-ban, akkor automatikusan oda ugrik a játékra.Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
-
cof
veterán
válasz w.miki #36344 üzenetére
Akkor ki kellene próbálni, mert tőlem kérdeztek róla privátban és closed lesz a rendelés. Addig nem terjeszteni amíg 100%-ra nem működik. Én még nem próbáltam, nem ismerem, csak pár napja olvastam itt róla.
A kérdés mindenkinek szól természetesen aki már próbálta, és vásárolt is, hogy a rendelés rendben teljesül-e.
Mert az rendben van, hogy a linket lehet használni, de szerintem ez régiós játék, ha az app-ban nem jön elő sehol sem magyar felhasználóval.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
w.miki
veterán
Rendeltem 10 db görgőt, a kupon-t levonta, egyelőre Payment verified. Meglátjuk...
Memóriakártyát orosz kuponnal használva már postázták.
Edit: Confirmed lett a görgő, postázásra vár.[ Szerkesztve ]
Olcsó kütyük: http://tiny.cc/fbkutyu
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!