- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
it Az Arm arra készül, hogy a windowsos piac átalakulása közben 5 éven belül megszerzi a PC-s piac 50 százalékát.
-
Ősszel jön a Metal Slug Tactics teljes kiadása
gp Kezdetben PC-re és Switch-er szánták a játékot, végül kiderült hogy PlayStationre és Xbox-ra is megkapjuk.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Raymond
félisten
válasz -Solt- #37047 üzenetére
Meg annyit hogy ez Link-el is igy lesz. Marmint ott ahol nincs meg az FPS es ASW kell ott a Link-el is lesz +1 frame latency. A lenyeg csak annyi hogy nincs akkora difi egy Rift S 80hz es egy Quest 2 90Hz kozott ami tenyleg befolyasolna valamit. A regebbi osszehasonlitasok CV1 90Hz es Quest 1 72Hz kozott voltak ahol azert nagyobb az elteres. Rift S hianyaban en peldaul nem is tudtam sokaig hogy ot nem 22ms koruul van a jatekon beluli latency es hogy 28-35ms normalis, csak a Link es VD kozti diskuraknal lattam aztan szamokat es informaciokat errol.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz -Solt- #37244 üzenetére
Gondolkodtam hogy kinevezem az egyik ilyen kis mini ultrakönnyű futóstáskámat akksipakk táskának és abba teszem a nagyobb 10e-es akksit, de igazából kell a súly hátulra.
Tegnap egy órát pingpongoztam benne, de meg sem éreztem ezt az egy kilót. Pedig aztán kellett hirtelen lehajolgatni asztal mellé nem egyszer.
A másik hogy olyan sweetspotot találtam rajta tegnap hogy beszarás. Így simán meg tudom csinálni hogy az alsó szivacs csak éppen hogy érinti az arcomat. Magyarul kicsit felfelé tudom tekerni az egész szemüveget és totál fixen áll úgy is.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz -Solt- #37430 üzenetére
Lájkolnám, ha lenne gomb.
A garis témákat pedig szintén törlöm innentől. A jogszabályozás és a többi megtalálható neten. Ha konkrét probléma van, oda kell fordulni ahol vásárolva lett a termék, mint minden elektronikai kütyü esetén.
Tapasztalatokat, konkrét élményeket persze nem tilos megosztani, kibeszélni. De arról ami kőbe van vésve felesleges itt kibeszélni és nem is kapcsolódik ide.Egyébként ezzel a Sidequestes témákkal vigyázzatok. Kicsit utána olvastam de még kipróbálás előtt van számomra a dolog azt viszont már látom hogy ez némileg teret ad a wareznek aminek nem örülök... Csak olyan dolgokat ajánljatok Sidequestre ami nem warez kategória, amiből van teljes verzió Questen az Oculus store-ban azt kérlek ne itt vitassátok meg. Nem törölgettem ezekből a témákból és nem is szeretnék, ezért ezt a jövőre nézve mondom. Ha eddig sem ajánlottatok ilyet az remek, ezután se ajánljatok tiltott tartalmakat.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Raymond
félisten
válasz -Solt- #37572 üzenetére
Ott a pont. Nem kell a lapozofajlt piszkalni. Hagyni kell auto-n es kesz. Mintahogy a tobbi "SSD optimalizalo" marhasagot se kell csinalni, a Windows tudja mit kell vele. Na meg a Samsung RAPID mod es hasonlo marhasagoknak sincs ertelme, csak a marketing miatt van hogy nagy szamok legyenek a screenshot-okon.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz -Solt- #37572 üzenetére
Szerintem SSD mellett pont hogy van értelme a lapozófájl beállításnak.
Asszem valamelyik Nintendo emulátor miatt állítottam be még ezt a 20GB-ot.
Egyébként most lehet hogy amíg nem lesz normális áron videokártya addig behúzok még 16GB ramot. Lehet kevés már a 16GB.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
-
Márton
nagyúr
-
GalaHU
őstag
-
Raymond
félisten
válasz -Solt- #37578 üzenetére
"A gyári Link kábel horror ára annak köszönhető, hogy optikai kábel, nagyon vékony és magypn könnyű?"
Igen.
"A megjelenített kép minőségében van valami jelentőssége, vagy az olcsóbb kábelek ugyanazt a képminőséget nyújtják?"
Ha megvan az USB3.0 kapcsolat akkor a kep ugyanaz.
"találtam olyat ahol 2.1 vs 1.8 lett a végeredmény a Kiwi kábel javára"
Siman lehet, nekem a gyari kabel a Quest 1-el egy VirtualLink port-on csak 1.6Gbps-t hoz. Teljesen mindegy egyebkent mivel 500Mbit a max amit atkuldesz es az Oculus szerint meg az is overkill, 250-300Mbit a felso hatar aminek meg ertelme van.
"ha a VGA-n van Type-C csatlakozó akkor érdemesebb inkább azt használni?"
Igen, mert hala a VirtualLink specifikacionak azon biztos kimegy eleg kakao a tolteshez es a stabil kapcsolathoz is. Na es alltalaban mas oszkoz se log rajta ami bezavarna.[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
válasz -Solt- #37658 üzenetére
G2 100%=3164x3088=9.770.432, index 210%=2960x3292=9.744.320, Alyx mondhatni hazai pálya az indexnek, fps terén katasztrófa volt a g2, és képben is az index volt az élesebb.
Tényleg vártam ezt a hmd-t, de lehet túl sokat vártam tőle. Az biztos hogy indexről nem váltok.
Simben kíváncsi vagyok a kompromisszumokra, hogy megéri e a nagyobb felbontás-kevesebb részletesség.[ Szerkesztve ]
-
Jinxb1rd
addikt
válasz -Solt- #38006 üzenetére
Én meg videónézegetés helyett venném a fáradtságot és élőben megnéznék egy Rift S-t és egy Quest 2-őt is. Hacsak nem 8 giga seces bitrátát állított be, közel sem kellene megközelítenie a Link-es késésnek egy VD szintjét. Rohadt messze van tőle. Elég bármilyen fegyveres játékot elindítani, olyan, mintha súly lenne kötve a pisztoly végére, bele se merek gondolni, hogy a Walking Dead-be hány óra alatt kerülne nagy nehezen a pisztoly célkeresztje a szemem elé, mikor célozni próbálok.
Rift s és quest 2 késést egy szinten említeni meg szimplán egy Vicc.[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
barcalaci84
őstag
válasz -Solt- #38008 üzenetére
én nagyon szkeptikus voltam a VD-vel a linkkel és úgy a q2-vel kapcsolatban...Főleg azért mert a q1-et tavasszal bepróbáltam , de csalódás volt PCVR szempontból... a Link és a vD és az ALVR se tartott ott h elfogadható élénylegyen számomra...
jött a q2 és link is sokat fejlődött , de a VD az elképesztő szerintem és több szempontból a linket veri szerintem... HEVC , színek (color vibrance) latencyben is mérés szerint linknél szokott több lenni (linknél több mint dupla bitráta van állítva)
páran próbálták már nálam egyébként és az a tapasztalatom h nem tudják megmondani h natív appot játszanak vagy PC-ről VD-vel
a linknek létjogosultsága egy dolog miatt van szerintem : ASW VD-n nincs , így szimekben általában a linket használom (és ha bekapcsol akkor ágyő jó latency )
a fegyveres játékok tökéletesek VD-vel szerintem...de még Beat Saberben is mehet expert + is, ahogy Pistol whip és Dance Collider is teljesen jó...pl Dance Colliderben van olyan szám amin sikerült első helyet csinálni..(igazából rift S -hez képest még a 80 vs 90 Hz miatt könnyebb is szerintem )
-
kiskuplung
őstag
válasz -Solt- #38025 üzenetére
Eszembe jutott az Armageddon egyik jelenete :
Chick: Különben sem hiszem, hogy le akarnád puffantani a legjobb emberedet.
Harry: Ááá, nem nyírom ki. Csak ellövöm az egyik lábát, attól még tud dolgozni. Frank is úgy dolgozott, hogy hiányzott a fél keze.
Chick: De béna is volt.Szóval nem az számít, hogy versenyeztetek-e, hanem hogy tökutolsók voltatok-e az ÓRÁKIG TARTÓ delay miatt
Amúgy persze nyilván igazatok van, én se hiszem, hogy van ember, aki a 30 és az 50ms közti különbséget érzékeli.
-
barcalaci84
őstag
válasz -Solt- #38033 üzenetére
amúgy ma délelőtt mentem pár kört sima AC-vel VD-vel (eddig azt is linkkel toltam mostanában)
sikerült javítani (kisebb a latency mérés szerint a linkhez képest) és jócskán vezetem a preqalt Gtr-mastersen a Skodával , szóval nem kell félni a q2-től h azzal tök utolsó leszel a hmd miatt -
gulasoft
őstag
válasz -Solt- #38034 üzenetére
Azt nem tudom rift-s-en milyen csak egy emberke tolja azon, őt 90%-ban megverem a többség meg quest2-vel tolja (aki megver az tuti), Nekem quest2 van és index. Indexen teljesen használható, bár nagyon gyors mozgásoknál szerintem kihagy, (lecsapásoknál néha olyan mintha átmenne az ütőn a labda, de ugyen nem látom mert nem a labdát nézed a szemeddel, az érzésre megy, azon lehet segítene még egy base)
Quest2-őn VD-vel használhatatlan 30-38ms-nél már a szerván látszik. Linkkel sokkar jobb, de ott is necces.[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
gulasoft
őstag
válasz -Solt- #38044 üzenetére
Már bocsi de natívban olyanokat csinálnak a quuest2-vel, és ezek szerint a rift-s-el is, hogy csak pislogok, akkor mitől lenne a követés rosszabb ha vd-vel van összekötve? Érzed, hogy elengeded a labdát, és érezhető hogy idő telik el az elengedés, és a képen való megjelenés között. Ennek sok köze nincs a követéshez, megmozdítod az ütőt, és késve ér oda. Gondolod csinálok videót róla ha még nem láttad, de ismerek olyat aki kipróbálta vd-vel, hasonlóan használhatatlannak találta, linkkel már sokkal jobb volt, de natívban volt a legjobb. Hogy ezt mi okozza, nem tudom, de a lényeg, hogy használhatatlan. Itt azért komolyabb mozgásokról beszélünk, nem a csuklót és egy kicsit a karunkat használjuk permanens sebességgel érkező kockák felszabdalásához. Itt egy pörgetés a hátad mögül indul , és mell/fejmagasságban áll meg, és ezt az utat iszonyat gyorsanteszi meg, és egy ehhez az úthoz képest elhanyagolható méretű labdát kell, az adott időpillanatban, az adott szöggben eltalálni. Ezek szerintem századmásodpercekben mérhetőek és amíg a labda az ütővel érintkizik mondja meg, hogy merre fog pattani a labada , ebből a sebességből és szögből adodó mozgást kell kiszámolni tekintettel arra, hogy már eleve pörgött a labda valamerré és volt x,y,z sebessége is mellé. Pötyögni lehet vd-vel is.
[ Szerkesztve ]
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
v2
senior tag
válasz -Solt- #38080 üzenetére
Ismerem őt, jó fej. Nem akartam bántani. Én arra gondolok, hogy a q2-vel kapcsolatban olyan mondatok alakulnak amiböl azt értem, hogy "sziasztok". A q2 a kábel nélküliség okán egy nagyon bonyolult hmd lett. Én már a falhoz vágtam volna. A G2-öt bedugtam és kész volt, szószerint.
MSI z370 tomahawk I9 9900k 32GB Kingston fury 3600 gainward phoenix 4070ti HP reverb
-
gulasoft
őstag
válasz -Solt- #38109 üzenetére
Ő a fejszettet mondta, hogy 2 óránként tölteni kell, és ez igaz ha nincs hozzá powerbank, vagy nincs kábellel a töltőre dugva. Én egy 100 éves aldis powerbankkal 4 órát játszottam, de azt se veszi figyelembe, hogy a rift-s-el áram nélkül 0 percet tud játszani.
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
6absbulldog
tag
válasz -Solt- #38227 üzenetére
Ki kell álljak a Rift S mellett. Egy éve használom, majdnem napi szinten és heti 1x van olyan, hogy kell neki egy Oculus Service Restart, semmi más. Még az elején volt párszor, hogy kellett USB ki és be, de megszűnt nagyon hamar és azóta csak ezt a heti 1 service restartot kell megejtenem.
Lehet, hogy az segített, hogy fix helyen van, ahol állandóan azonosak a fények. -
Jinxb1rd
addikt
válasz -Solt- #38234 üzenetére
Te beszélsz zavarosan, hogy az Oculus Rift S-eknél ki be kell húzogatni az USB3 kábelt és te már csak tudod mert két éve van neked ilyen készüléked. Most van ilyen problémád vagy nincs?
Szimpla kötözködés, amit te csinálsz. Szépen levezettem hogy oldottam meg a problémát, ott van a log, minden meg van magyarázva, logikusan. Még képeket is csatoltam. Az hogy ténylegesen kell-e neki az állomány, vagy elég neki, hogy valahol a registerbe került be megfelelő szekcióba egy bejegyzés róla, az engem rohadtul de nem érdekel.
Nettó baromságokon nem fogok vitázni, úgyhogy itt befejeztem.
[ Szerkesztve ]
We are only Stardust...
-
Raymond
félisten
válasz -Solt- #38253 üzenetére
Soha nem ertettem ezt a kapcsolo mizeriat. Marmint kenyelmi funkcionak jo, de problemamegoldonak nem latom hogy lenne. Legalabbis nalam minden jateknal ami tamogatja az Oculus es az OpenVR-t is inditas elott a Steam megkerdi hogyan akarom inditani. Nem emlekszek hogy lett volna jatek ami tamogatja mindkettot es csokonyosen OpenVR-ban indulna a kapcsolo nelkul.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz -Solt- #38281 üzenetére
Nem értelek, mert félig megválaszoltad a kérdést magadnak.
Ez nem egy univerzális indítási paraméter, ami működik minden játékhoz, amihez létezik Oculus verzió is. A fő kérdés, hogy az adott Steames játék támogatja-e ezt az indítási paramétert. Ennek egy módja van hogy kiderítsd: utána olvasol (google, reddit, steam discussion, discord, stb...).
1) Igen, van olyan Steames cím, ami indítás előtt megkérdezi melyik SDK-t akarod használni, mert támogatja az Oculus SDK-t is.
2) Van olyen Steames játék, ami támogatja az Oculus SDK-t, de nem veri nagy dobra, nem jön fel ilyen ablak indítás előtt, viszont a közösség tud róla.
3) Van olyan Steames játék aminek létezik Oculus SDK-s változata (hiszen fent van Oculus Store-ban is) de Steamen nem támogatja a -vrmode oculus paramétert.Viszont szerintem lehet olyan is, hogy egy Steames játék korábban támogatta a -vrmode oculus parancsot és nem dobott fel SDK választási opciót indításkor, ma már viszont feldobja. Erre hirtelen példát nem tudok mondani, nem vezetem ennyire ezeket.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz -Solt- #38283 üzenetére
Ez is jó, mert nem mindegy hogy rakod ki a parancsikont.
Azt ugye lehet úgy, hogy a steamből és akkor a steames appid-ra mutat az ikon. Azon keresztül szerintem nem mennek át a steam-ben beállított indítási paraméterek. Azt a hivatkozás után, a parancsikon tulajdonságai között meg kell adni.A másik amikor fájlkezelővel navigálsz a játék mappájába és úgy készítesz parancsikont közvetlenül az exe-ről.
De az eredmény szerintem ugyanaz: a parancsikon hivatkozása után ugyanúgy meg kell adni az indítási paramétert.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz -Solt- #38574 üzenetére
Hát ha ez idén nem jön akkor lehet bármi is. 2022-re vagy 2023-ra elavult lesz, addig PCVR-ra is kijön egy komplett új generáció, ha esetleg jön Quest 3 az még jobban tarolni fog. A blogpostban meg felsoroltak 3 címet, jó hosszú a lista...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz -Solt- #38585 üzenetére
Valóban, kicsit utána néztem, hogy 2020-ig hány PS 4 fogyott és 114 milliót írnak. Az 5 millió PSVR azt jelenti, hogy a PS felhasználók ~4%-ának van PSVR-a is. Ami nem sok, de még mindig jobb az arány, mint mondjuk a Steam felhasználók esetén, ahol ha jól emlékszem a felhasználók ~2%-a rendelkezik VR headsettel, szóval végül is sikeres a PSVR is.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Márton
nagyúr
válasz -Solt- #38655 üzenetére
az múlik ezen, ha vkinek most nem elég jó a vga-ja, de nyilván most nem fog venni, akkor a jelenlegi vasával melyik HMD-n láthat jobb képet azonos beállításokkal?
Nekem is volt CV1, S és Q2..Emlékszem, mikor meglátogattam a vidéken élő nagymamámat, azt mondta: "fiam, egy napon még emberek fogják pazarolni az idejüket arra, hogy elolvassák amit írsz"
-
Uzi74
senior tag
válasz -Solt- #40003 üzenetére
Ha kifejleszenek egy tökéletes VR megjelítőt, kellő felbontással, stb...., akkor is ott lesz a lencsék problémája.
[link]
Ez talán csak úgy lehetne közel tökéletes, ha mindekire egyedit gyártanának. Ha jól értelmezem ahogy növeled a FOV-t, annál komlexebb lencsék kellenekA monitornál, mivel messzebről nézed, kevesebb dpi is legalább olyan éles lesz, az esetleges hibákat is jobban elfedi a távolság, egy megfelelően görbített monitorral a szem-pixel távolság is állandó - nagy FOV is megoldható. Lencsékre meg nincs szükség - ezért technikailag mindig egyszerűbb lesz jobb monitort csinálni mint VR szemüveget.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- ZEN.com
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Filmvilág
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- CLEVO P775DM3-G gaming laptop
- ÚJ GIGABYTE G5 Gamer Tervező Laptop -30% 15.6" i5-12500H 16GB/512GB SSD 144Hz FHD RTX 3050 4GB FHD
- HP ProBook 4530S, 15,6" HD Kijelző, I3-2350M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia
- HP ProBook 6560b, 15,6" HD Kijelző, I5-2410M, 8GB DDR3, 320GB HDD, WIN 10, Számla, garancia Az Ára
- Fujitsu Lifebook E736, 13,3" HD Kijelző, I3-6100U, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10, Számla, garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen