Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gulasoft

    őstag

    válasz -Solt- #38044 üzenetére

    Már bocsi de natívban olyanokat csinálnak a quuest2-vel, és ezek szerint a rift-s-el is, hogy csak pislogok, akkor mitől lenne a követés rosszabb ha vd-vel van összekötve? Érzed, hogy elengeded a labdát, és érezhető hogy idő telik el az elengedés, és a képen való megjelenés között. Ennek sok köze nincs a követéshez, megmozdítod az ütőt, és késve ér oda. Gondolod csinálok videót róla ha még nem láttad, de ismerek olyat aki kipróbálta vd-vel, hasonlóan használhatatlannak találta, linkkel már sokkal jobb volt, de natívban volt a legjobb. Hogy ezt mi okozza, nem tudom, de a lényeg, hogy használhatatlan. Itt azért komolyabb mozgásokról beszélünk, nem a csuklót és egy kicsit a karunkat használjuk permanens sebességgel érkező kockák felszabdalásához. Itt egy pörgetés a hátad mögül indul , és mell/fejmagasságban áll meg, és ezt az utat iszonyat gyorsanteszi meg, és egy ehhez az úthoz képest elhanyagolható méretű labdát kell, az adott időpillanatban, az adott szöggben eltalálni. Ezek szerintem századmásodpercekben mérhetőek és amíg a labda az ütővel érintkizik mondja meg, hogy merre fog pattani a labada , ebből a sebességből és szögből adodó mozgást kell kiszámolni tekintettel arra, hogy már eleve pörgött a labda valamerré és volt x,y,z sebessége is mellé. Pötyögni lehet vd-vel is.

    [ Szerkesztve ]

    Discord:https://discord.gg/JkRTcgf

Új hozzászólás Aktív témák