Hirdetés
-
Az üzleti szférának szól a SmartThings Pro
ma A kütyüket összefogó megoldásból irodák, üzletek és hotelek is profitálhatnak.
-
Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
it A jelenlegi technológiával teljesen megszüntethető lenne a gyorshajtás, mégis az ellenkező irányba megyünk. A jelentések szerint azonban a vezetők zöme részéről nagy igény van a gyorshajtás-ellenes technológiákra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chal
addikt
válasz
izomman1 #4960 üzenetére
Nem élettani dolgok miatt, egyszerűen csak a hatóságok nagyon szűk mozgásteret adnak az ISM (szabadon használható) frekvenciáknak, illetve nagyon lassan mozdulnak ezek változtatásában. Perpill van a 2.4Ghz, az 5Ghz, meg ezen kívül még 2db sáv az 1Ghz alatti tartományban, és ennyi. Ezeken a frekiken működhetnek a kereskedelmi forgalomban levő eszközök a wifi routertől kezdve az autó távirányítóján át a bébiőrig minden. Egyéb frekikért vaskos milliókat kell fizetni, vagy böribe menni
Az persze más kérdés, hogy én nem biztos hogy feltennék a fejemre egy 60Ghz-s sugárzót. Wifi-hez használni lakáson belül még csak-csak, de az előbbitől egy kicsit én tartanék.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz
izomman1 #4963 üzenetére
A Vive base station-oket azert nem art aramtalanitani:
1) Nem zummogjon es ne porogjon a motor allandoan
2) Mukodjenek a taviranyitok a szobabanOculus-nal kamera van (infra), nem sugaroz semmit.
A masik hozzaszolashoz - valamit beneztel az Intel demonal. Nem az a lenyeg hogy tudsz-e mozogni es fejet hajtani vagy nem, havem az hogy ezt egy videoban tudod azzal amit demoztak.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz
izomman1 #5118 üzenetére
Van amikor olyan erzesem van hogy a topic-ot sem olvasod rendesen, ezek osregi kerdesek majd egy evvel ezelottrol.
"Azt is olvastam sokszor, hogy a játékok mélysége is jobb valóban? Elite Dangerous például..
Ha egy HTC Vive os játékot tolsz Oculusba játék mélysége jobb lehet a más lencse miatt vagy ugyanaz a tér érzet?"A jatek renderkamerajanal az FOV ugyanaz, a melysegerzes is ugyanaz ha a world scale ugyanugy van beallitva. Ennek semmi koze a lencsekhez vagy a HMD-hez.
"FOV igaz hogy nagyobb Vive ba vagy nincs jelentős különbség?"
A FOV valamivel nagyobb, de hogy ezt latod-e vagy hogy mennyire feltuno az arcformadtol es a szemeid tavolsagatol (egymastol) fugg. A forma is mas a Vive-nal, fuggolegesen tobb inkabb, ebbol van a zoma annak hogy "nagyobb".
"Szebb a szín a Vive ba tényleg? (Azt is olvasni mintha picit napszemüvegen néznéd a képet olyan oculusba kicsit sötétebb a kép)"
A Vive-nal a display vilagosabbra van allitva, ettol vilagosabb, de ugy meg szurkebb a fekete a fekete helyett.
"Goodray mennyire több az Oculusba? Mit dob ez \vesz el az élményen?"
Godrays (mert azutan van elnevezve amit felhos idoben lathatsz kint amikor a nap atsut a felhokon mintha isten atvilagitana rajtuk
)
Teljesen mas a kettonel. A Rift-nel az van amit a kepen latsz, a Vive-nal korkoros gyuruk vannak. A Godrays akkor latszik csak ha nagy a kontraszt a hatter es valami mas kozott. Most csak loading screen-eknel latom ahol fekete hatteren feher vagy vilagos logo van.
"Fejformámra passzolna az Oculus vagy nem? túlságosan szorítana?"
Ezt senki nem monda meg neked, ki kell probalnod.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Chal
addikt
válasz
izomman1 #5118 üzenetére
Figyu, mielőtt a szokásos szép és ártalmatlannak tűnő felvezetés után megint sikerül flame-be vinni a topicot, lenne egy javaslatom
Úgy veszem ki a szavaidból hogy nem kenyérre kell az a pár száz kHUF amibe egy Oculus kerül. Miért nem veszel egyet simán jó áron, akár használtan? Amióta ennyire rá vagy pörögve, biztosan lett volna pár jó fogás, amit nulla, vagy minimális buktával tovább tudtál volna adni, miután kipróbáltál rajta mindent amire vágysz. Vagy ha úgy van, akkor a Vive-odat adod el a végén.
Mindenki jól járna, és végre nyugalom lenne
B ötlet: pár hsz-el feljebb ott egy próbalehetőség.
-
-
izomman1
senior tag
válasz
izomman1 #5147 üzenetére
Megtaláltam ez lesz az! Köszi szépen nagyon!
http://www.thingiverse.com/thing:1586246
Nekem annyi, hogy a gömb nem kell szárral teszem át mindig majd a másikba és kész.. Már nyomtató céget is találtam :-)
-
marcipan72
csendes tag
válasz
izomman1 #5264 üzenetére
Látom Cshavez önzetlen ajánlatát
Megkérhetlek, ha lesz időd-alkalmad kipróbálni, tesztelgetni a VorpX -et néhány, vagy akár csak egy "komolyabb" játékkal is, akkor megosztanád itt a tapasztalataidat ? Mennyire macerások a beállítások, milyen hatékony az új HTC Vive kontroller támogatás? Illetve azokra a kérdésekre érdekelne a válasz, amelyeket Te is feltettél . Előre is köszönöm(jük)
Jah, és a csavar tippet is köszi....
[ Szerkesztve ]
Lusta pásztor mellett gyapjút szarik a farkas
-
W00dyka
tag
válasz
izomman1 #5315 üzenetére
Magyarán az "Az utcai bandák fosztogatnak" kijelentésből rövid idő alatt eljutottál a "szamaritánusok osztogatnak"-ig.
Minden szarkazmusom ellenére kérlek a végleges véleményedet is oszd majd meg, mert az Alien Isolation nekem is megdobogtatta a fantáziámat !
Steam: Marcinko1976, PUBG: Woodyka...........Már pedig itt rend lesz ! Mondta a nagymama és berúgta a szart az ágy alá !
-
izomman1
senior tag
válasz
izomman1 #5317 üzenetére
Super samplingot nem lehet állítani a Vorpx alatt vagy nekem valamiért nem sikerült..
Alien Isolation beszámolóm elmarad, mert sajnos mivel vendég telepítésként van fent a Vorpx a gépemen account hiányában pont ennek a játéknak nincs alapból az optimilazer menüben a profilja.. .. De nem probléma így is végre láttam mit tud a cucc.. Nem rossz főleg a főbb címeknél elég jól meg van csinálva a térérzet, de a felskálázás nekem és az interaktivitás Vive kontrollerekkel nagyon hiányzik és azért nyilván elmarad a színvonal a Vive játékokhoz képest.. + látszik (nyilván) hogy ezeket a játékokat nem erre tervezték kicsit nehézkes inventory szöveg olvasás stb.. .. De kipróbálásnak tökéletes volt Köszi szépen Cshavez! -
Raymond
félisten
válasz
izomman1 #5474 üzenetére
Ki kell varnod mit irnak. Ha meg nincs egy eves es Nemetorszagban vetted az ottani retail gyakorlatnak koszonhetoen jo az esely hogy az eladohoz kuldenek vissza. De lehet szerencsed lesz es direkt veluk is el tudod intezni. A masik hogy ugyis nekik kell rabolintani, az elado 1 dead pixel miatt nemigen foglalkozna veled, de a HTC mashogy is hozzaallhat.
@bbmt:
A 1080-asok ara most megy le 500EUR korulre (parat mar kapni Nemetorszagban ennyiert - Palit, KFA, Zotac Mini), lehet inkabb azt kene meglepni mint egy 400EUR folotti 1070-et.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz
izomman1 #5479 üzenetére
Az a furcsa, hogy eddig nem volt dead pixel-em .. lehet tényleg csak szoftveres probléma.. bízom benne mert a garanciáztatás biztos legalább 3 hét..
A másik pici problémám, hogy a Vive kontrollerek ravaszát ha behúzom kicsit "nyekeregnek" ... Működik meg minden, de mikor megvettem nem nyekeregtek... Tapasztaltatok már ilyet Vive tulajok? Kell foglalkoznom\ garanciáztatnom csak e miatt a készüléket mert egy időzített bomba akármikor betojhatnak a ravaszok vagy nem kell vele foglalkozni?[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz
izomman1 #5480 üzenetére
A ravaszok problema sima elhasznalodas, a Rift-nel ugyanez van. Az amelyiket jobban hasznalod elkezd egy ido utan nyekeregni, van erre is panasz hogy egyiket se (Rift es Vive) csinaltak olyan strapabirora mint a sok ev alatt kikupalodott console cuccoknal. Amig mukodik es csak nyekereg addig nem fogjak cserelni.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Borote
addikt
válasz
izomman1 #5539 üzenetére
Ahol a küldetést választod ki, ott van Weapons opció is. Ott tudod tuningolni a fegyvereket ha elég csillagot gyűjtesz össze. Megfogod ott az előtted lebegő pisztolyt, ráteszed a kellő modokat, és pisztoly/revolver esetén a derékmagasságban lévő "dobozba" teszed, sörétes/energy rifle pedig a fejmagasságban lévő helyre tudod tenni - aztán azt veszed majd elő, ha oda nyúlsz.
-
Segal
veterán
válasz
izomman1 #5651 üzenetére
Mar minden tokeletes. Vettem egy olyat ami 4k 60fps-t garantal es azota megszunt minden problema
"Ez nem változtat azon, hogy tisztességtelen dolog botokkal felvásárolni 160-180e indulóáron a 3060 Ti-t, aztán 250e-ért árulni a HA-n." Ez miért lenne tisztességtelen? Te is meg bárki lesheti botokkal a boltokat, ugyanúgy meg tudod venni a cuccot azon az áron, mint a scalper.(1 házigazda válasz...)
-
-
Percy
csendes tag
válasz
izomman1 #6573 üzenetére
Megvettem végül a PIMAX 4k-t. Screen door effect minimális, a Rift vicc ehhez képest.
Követés rendben van, a kis képfrissítést én nem érzem.
Fényerő kisebb, ami azt eredményezi, hogy Elite Dangerous-ban az űr sötétjében végre normálisan néznek ki a csillagok. ( Rift-nél nagyon ragyogóak voltak, fordulásnál csíkot húztak)
Szimulátorhoz tökéletes választás.
100% Steam Vr kompatibilis.
[ Szerkesztve ]
-
wolfhgb
aktív tag
válasz
izomman1 #6568 üzenetére
Hát, morci leszek, én is leirtam a hablatyukra reagálva, h semmi gond, ha csusznak vele, csak azt küldjék amit rendeltem. Nem válaszoltak rá semmit. Így, ha kipostázzák a nélkül, majd kicsavarok belőlük valamit még, a faszságuk miatt legfeljebb. Ezért még semmiképp nem törlöm a rendelést, az előzőm már elvitték, a Touch megy a cimborámnak tovább úgy is, ő hadonászni akar, én pedig kb úgy is csak szimezek vele, ahogy eddig is tettem, mert az már nem lenne ugyanaz az élmény nélküle.
max, ha nagyon rókás játékozni akarok, beujítok egy xbox os nyomkerát az aproról hozzá. A zsinóros kontrollerrel is muxik a rift?
-
#54625216
törölt tag
válasz
izomman1 #6581 üzenetére
Az Oculus nem véletlenül nem használ lézeres nyomkövetést. A fő ok, hogy azzal a HMD-nek és a kontrollereknek maguknak kell meghatározniuk a saját pozíciójukat, így a light szenzorok és a bonyolultabb elektronika miatt drágábbak és több energiát fogyasztanak. (Az új vive controller pl. egy feltöltéssel kb. 6 óra működést bír, a touch-ban meg másfél hónap után cseréltem az egy darab AA elemet.)
Bár maga a rift trackingje 2 kamerával kétségtelenül limitált, az oculusnál abból indultak ki, hogy a többség nem fog 3x3m területet fenntartani VR-hoz, aki meg igen, annak ott a lehetőség a 3 vagy 4 szenzorra.
Ez a stratégia szvsz bejött, mert 1.5-1.5m roomscale-re vagy standing módra tökéletesen elég a 2 szenzor, amivel a piac jelentős részét le tudják fedni, miközben meg árban alá tudnak vágni a vive-nak.
Nálam pl. a vive azért esett ki (pedig erősen szemeztem vele), mert annál a roomscale-hez a minimál játéktér 2x1.5m és egyszerűen nincs annyi hely a szobámban, anélkül viszont a legtöbb steames vr program el sem indul.Ami a 4K, 8K-t illeti: többször is leírtuk már, hogy jelenleg a zavaró tényezők között a screendoor a legkisebb probléma. A jelenlegi VGA-k, 1080Ti-t is beleértve éppen hogy ki tudják hajtani a 2K HMD-ket normális supersampling mellett. A supersampling ugyebár többszörözi a renderelt felbontást, azaz 2K helyett 4K-t vagy 8K-t renderel.
Tapasztalatból mondom, hogy egy 1070 kb. az 1.5 supersamplinget bírja 90 fps-el, ami kb. 4K-t jelent, az afölötti értékeknél már erősen ingadozik az fps. Azaz amíg ki nem jön még legalább 2 GPU generáció, hogy a jelenlegi csúcskártyák ára a normalitás szintjére csökkenjen, addig nincs értelme 4K HMD-ket piacra dobni, mert lehet, hogy egy különösebb számítást nem igénylő 360-as videó jobban néz ki benne, de az első normálisabb grafikájú játék kifektetné a VGA-t. Annak meg szintén semmi érteme, hogy a minimál gépigényt felvigyék 8 magos CPU, 4.5 GHz, 32GB ram, dual SLI 1080Ti-re, amikor jelenleg is azon megy a sírás, hogy a VR gépigénye túl magas. -
#54625216
törölt tag
válasz
izomman1 #6632 üzenetére
A videó arról szól, hogy hol van a 3 szenzoros setup határa. A csávó 4+ méterrel próbálkozott, a kommentben leírta, hogy 3x3m stabilan működött neki. Azaz ha nincs egy 5x5m-es alagsorod vr-re fenntartva, akkor a rift tracking limitációi nem fognak hátrányosan érinteni.
A Vive-ot amúgy mi értelme lenne riftre cserélni? A oculus exkluzívok futnak revive-al és előbb-utóbb megjelennek steamen is.Amúgy a rift trackingjával a fő probléma, hogy usb 3-as IR kamerákra alapul így a trackinget videostreamek alapján a PC végzi, ami sokkal több hibalehetőséget tartalmaz, mint a vive megoldása, hogy a hmd hardvere maga végzi a trackinget. Ettől függetlenül az oculus technológiája idővel kifizetődhet, mert így a trackelt eszközökbe nem kell fényszenzorokat és bonyolult elektronikát építeni.
Megmerem kockáztatni, hogy a következő generációs riftnél már adnak a szenzorokhoz breakout boxot, ami elintézi a trackinget és így nem kell usb portokkal meg hosszabbító kábelekkel vergődni, de majd meglátjuk. -
izomman1
senior tag
válasz
izomman1 #6676 üzenetére
Azon a cikken nagyot röhögtem viszont, hogy az EA szakembere szerint a VR -ba nem érdemes fektetni és még sok sok év kell neki...[link] Nem hiszem! Egy Arizona Sunshine VR élmény akármilyen FPS asztali játék élményt kenterbe ver ilyet csak az mond aki még nem próbálta vagy egy kis rosszullét után levette és jó nekem ez nem megy... Ez a jövő az tuti nem csak egy lufi.. A Sony jól csinálja a PS4 el letarolja az xboxe one -t totálisan.. Ontják magukból a VR játékokat és a XBOX al a Microsoft csak pisloghat , mert a kutyának se nagyon fog kelleni..
[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz
izomman1 #6676 üzenetére
Szerintem a komolyabb roomscale-t azért nem erőltetik, mert a többségnek nem áll rendelkezésre akkora szabad tér a lakásban, hogy a normális roomscale-hez elég legyen.
Amúgy a nagy különbség nem is az ülőmód és a roomscale között van, hanem az ülő és az álló mód között, mert álló módban már a saját testméretedhez képest érzékeled a térbeli arányokat és a kontrollereket is mint a saját kezedet tudod használni.
A player mozgatásában eddig szvsz a Lone Echo a bajnok, ott nagyon leleményesen kihasználják az álló módot és mégis hatalmas tereket tudsz bejárni teleport nélkül.
A szent grál persze a teleport (és rosszullét) nélküli fps lesz, nem is feltétlenül a műfaj miatt, hanem mert azzal lehet majd az open world játékokat is behozni a VR-ba és az fogja igazán beindítani a VR terjedését. Ezért drukkolok nagyon a Fallout 4-nek.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Diablo IV
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Politika
- AutoCAD
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Okos Otthon / Smart Home
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- További aktív témák...
- Poco X6 Pro 12/512 garanciális
- INGYEN POSTA! AsRock B550M, Ryzen 5 5500, RX 6600XT, 16Gb DDR4 3200Mhz CL16, 250Gb M.2, 600W Gold
- CTO ÚJ Bontatlan MacBook Pro 16 M3 Pro 12CPU/18GPU 18GB/1TB SSD Magyar billentyűzet Azonnal átvehető
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
- Új APPLE AIRPODS PRO 2 GEN USB-C bontatlan aktiválatlan 1 év garancia AZONNAL ÁTVEHETŐ Deák Térnél.