- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Huawei Mate 40 Pro - a csúcson kell abbahagyni?
Hirdetés
-
Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
ph Az MI-s képességekkel felvértezett újdonság 20 százalékkal jobb fénysűrűséget produkál az egész képátlón átívelve, mint a PG27AQDM.
-
Xperia Pro-C néven új csúcs Sony kompaktot pletykálnak
ma Állítólag 6 hüvelykes kijelzővel és 1" típusú kameraszenzorral próbálkozhat a Sony következő Pro modellje.
-
Megkérték az Apple beszállítóját, hogy ne használjon annyi áramot
it A Foxconn is azon cégek között van, amelyet megkértek Vietnámban, hogy jelentősen csökkentse az áramfogyasztását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1204 üzenetére
szerintem meg amit írsz az a nagyon kicsi motorra vonatkozik, ez az 1.6d meg nem az a kategória (ugyan nem vezettem ilyen autót, de ~1600kilóra 109le az biztosan elég, és nem csak az éppen elég kategória)
nyilván valamival jobban kell pörgetni, nyilván talán kicsit többet kell váltani, és kevesebb is az erőtartalék, de éppen hogy a hétköznapi használatra ez is bőven elégaki meg olyan, hogy szeret "menni" annak valószínűleg nem ez lesz álmai autója
mostanában azért többet vezetgetek országúton és akik miatt lejebb kell húzódni vagy sokkal jobban kell figyelni azok mind olyanok, hogy "ezt még megelőzöm aki meg szembe jön az meg még úgyis messze van" típus
rendben van, hogy viszonylag nagy sebességről is jól gyorsul egy erősebb autó, de ugye minél gyorsabban halad az autó annál gyorsabban közeledik a szemben lévő is, aztán marad a villogtatás jobb esetben
rizikós előzést próbálom máshogy fogalmazni:
minél kisebb a táv a két szemben haladó autó között annál rizikósabb az előzés
minél gyorsabban halad a két autó annál nehezebb becsülni a sebességüket is
ha a táv kicsi és a sebességek nagyok, még ha beleférne is az előzés, a másiknak sokkal kevesebb ideje van lereagálni a dolgokat - szerencsétlenebb esetben
gyengébb autós példa: jönnek szemben is, de előzni kellene, versenyzőnk belekezd, mind a 3 autónak "bőven" van ideje lereagálni a helyzetet hiszen valószínű az előzés másodpercekkel tovább fog tartaniOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1207 üzenetére
ebben igazad van, de most meg visszaértünk oda, hogy persze jobb ha erősebb az autó, de ez a motor egy hétköznapi használatra teljesen megfelelő, ez mellett nagyon környezetbarát és a fentartása sem egy nagy összeg és talán pont itt volt a topikban említve, hogy a svédeknél ezekre a környezetbarát autókra nagyon komoly állami támogatások járnak, tehát egy teljesen jó autó ár/érték arányban
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1209 üzenetére
most csak dieselek között kell nézni a környezetbarátot
új autó vásárlásakor lealkudsz az árból?
valószínűleg a fő vásárlócsoport a svédek lesznek és azok ahol támogatást vagy kedvezményeket kapnak a környezetbarát autókra
abban pedig egyetértünk, hogy aki meg 10milliót tud rászánni egy autóra az valószínű 11-et is, és lehet nem ezzel a motorral vesziOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz tibi666 #1213 üzenetére
hmm, most erre mit mondjak
látszik, hogy elhamarkodottan vonsz le téves következtetéseketvagy számodra mi számít normálisan motorizált autónak?
mindenesetre a véleményem attól még nem változik
ha van svéd érdekeltségű topiklátogató -márpedig tudtommal van- aki olvassa is a fórumot, az írhatna erről kicsit bővebben, hogy a svédeknél van e állami támogatás az autókra, az mitől függ és mekkora összeg
előre is köszönöm/jükOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz tibi666 #1215 üzenetére
hát 163le d5-nél erősebbet nem vezettem, de ha azt nézzük, hogy az is ~1600kiló, az pedig "csak" 10kg/le
nekem ez a veszélyesen lomha kifejezés nem tetszik, ugyan úgy akkor a gyors autó meg veszélyesen gyors, ahogy CYBERIA is mondta sofőrfüggő, aki rendesen vezet az gyors és lassú autóval is tud normálisan vezetni, bár a gyorsban meg van tartalék, de nem környezetkímélő és nem takarékosnem mintha egyelőre az a veszély fenyegetne, hogy 10milliós 1.6d s80at kéne vennem
CYBERIA
én is rá gondoltam, írhatna valami témába vágót lassanOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz tibi666 #1218 üzenetére
hehe, most már eléggé eltértünk a témától, de azért ne tartsunk biztonságosabbnak egy autót, mert erősebb motor van benne és ha odalépünk neki jobban gyorsul, én maximum praktikusabbnak mondanám vagy annak, hogy gyorsabban ki lehet vele jönni rizikósabb helyzetekből
de akkor innentől kezdve nem is beszélünk környezetbarát, keveset fogyasztó autóról és alacsonyabb fentartási költségről, és ezek mellett simán elfogadható menetteljesítményről (a 15kg/le adatból következtetve)nem tudok statisztikákat, de szerintem nagyjából a Mo-on eladott autók nagyon nagy részére jellemző ez a 15kg/le
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1220 üzenetére
pár éve volt, hogy a kereskedők alapból adtak x% kedvezményt, így a hitelre vásárolt autók 0 ft kezdővel elvihetők voltak, hát tömegesen hordták vissza az autókat
azt nem tudom eldönteni, hogy kinek milyen lehetőségei vannak autóvásárlások terén, lehet, hogy inkább mérlegel, ahogy Voyage is írja, ha úgyis csak keveset használja, akkor minek költsön rá annyit
ellenben olyannal már találkoztam, hogy lehetőségeihez mérten kicsit drágább autót vett az illető, és szerintem azért ebből több van (bár ezt egyszerűbb megítélni, mert vagy nem használja az autót, vagy ha meg rosszabb a helyzet viszi a bank - azt meg nehéz kideríteni, hogy ki tudna többet is autóra költeni)One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz tkazmer #1226 üzenetére
ez oké, nem is vitatom, de már nagyon eltértünk az eredeti témától
lehet, hogy nem sokkal fogyaszt többet és szennyezi jobban a környezetet a d5, de az 1.6d még annyit sem és még annyira sem - gondolom a fejlesztésben/döntésben most szimplán ez volt a lényeg
ha nem lenne ekkora biznisz az olaj, akkor már tele lennének az utak hibridekkel és egyéb olajtól mentes autókkalOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1239 üzenetére
igen, a 4300as meg a 6ezres a két jó választás szerintem is (ilyen 6ezrest többet is láttam használat közben, szerintem nagyon jók), a többinek elég kellemetlen színe van
szavaztam itt a weblapon a luxusadó ellen, de gondolom nem túl reprezentatív
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1242 üzenetére
az a vakítás az azért van, mert rosszul van beállítva és "szórja" a fényt, így sokkal nagyobb teret világít be, de ez persze a szembejövőnek nem túl jó
aztán lehet más oka is, olvastam xenonról már minden félét, állítólag ha koszos a búra már az is szórt fényt eredményezV.Stryker
áh, épp most tervezte a fél topik, hogy saabot vesz[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
-
LOTR
addikt
sűrűbben kell mosni, nem tudom ezek az autók mennyire korrodálódnak
pl láttatok már rozsdás suzukit? - persze olyat ami rendesen volt tartva, nem pedig valami lepukkant roncsot, mert a japánok valamit nagyon tudnak e térenamúgy hozzád van kérdés, hátha tudod
1.6d s80as miatt volt vita, van e erre az alacsony fogyasztásó, és alacsony co2 kibocsátású, ámde ugye mégis "prémium" kategóriás autóra valami nagyobb (vagy egyáltalán van e) állami támogatás, mint mondjuk a 2ezres vagy a d5ös motorral szerelt változatokra a svédeknél?One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1275 üzenetére
uj_volvo_s60_kivulrol-belulrol totalcaros cikk
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1314 üzenetére
na ez tényleg nevetséges, hogy az 1.6d ára csak éppen kevesebb, mint a 2.0d... ez szerintem nagy baki
de nagyon jó példákat ír a menetteljesítményére, nem is olyan sok évvel ezelőtt még elég volt a kevesebb, mint 100le a 1,5tonnás gépekbe, akkor ezzel sincs semmi gondOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz tibi666 #1316 üzenetére
mondhatni nem értem az összefüggést, hát teljesen mindegy milyen autóban ülök, nekem miért muszáj minden kigyorsításnál "padlógázzal" menni,? csak azért mert a forgalom is úgy megy
és akkor mi van ha egy biciklis megy előtted?
azért kicsit remélem te nem az a típus vagy, aki látja, hogy pont jön szemből egy autó, de hogy ne kelljen a bringás mögött autózni az ő tempójával, inkább megelőzöd, mert 3an-is-elférünk-az-úton alapon, és centikre mész el mellette...CYBERIA
oké, hogy nem passzol azzal nincs is semmi gond, de ott a teszt, valószínű olyan írta aki vezetett már néhány autót és van tapasztalata benne, és azt írta, hogy az autó végülis jól megy: " kimondottan harmonikus vele az autó"
persze mivel az ára közel azonos a 2.0d-vel (külföldön még olcsóbb is a 2.0d), így nem tudom mi lesz a sorsa ennekOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1320 üzenetére
valószínűleg a kereslet dönteni fog ebben a kérdésben és majd meglátjuk
tibi666
ehhez az autóhoz ez a motor elegendő ahhoz, hogy a közlekedési szabályok betartásával normálisan lehessen közlekedni vele, ez a tesztben is le van írva
és a témát is elterelted, ez akkor elég is volt "válasznak"One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz blint63 #1323 üzenetére
a korábbinak 4,9 literes fogyasztása és 129 grammos co2 károsanyagkibocsátása volt
a mostanit még tovább csökkentették 4,5l és 119g-ravégülis mindkettőn van hangsúly, de ilyet, hogy a gyengébb motor drágább, mint az erősebb, számomra teljesen érthetetlen
One Ring to rule them all
-
-
LOTR
addikt
válasz tibi666 #1328 üzenetére
én tisztában vagyok vele, hogy autóból és motorból a minél nagyobb a menő, tehát egy nagy ccm-es, nagy autót el lehet adni, de most ugye itt egy viszonylag kicsi motorról van szó, és a kicsi dolog csak mobiltelefonban és számítógépben menő
tehát érdekesnek tartom a koncepciót, hogy ezt mégis bevállalták - és jó dolognak is tartom, de ugye az iparban kb csak a profit számítOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
azért még ne kezdjük el temetni a márkát
inkább örüljünk, hogy egyáltalán van és remélhetőleg sokáig lesz isOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
az a pillanatnyi meg átlagfogyszatásmérő nem túl pontos, tankolás után kell számolni a megtett km-ek arányában
amúgy autókra tipikusan jellemző, hogy az autó egy idő után átveszi azt a stílust ahogy a vezetője használja
aki folyton gyorsulgat, annak az autója fürgébb lesz, aki meg komótosan, nem gyorsít ki olyan hirtelen, annak meg lomhább lesz - a legújabb autókon nem tudom mennyire lesz ez jellemző, de amelyikekben vannak 100+ ezer km-ek azokra már bőven ez jellemző
bár nem hiszem, hogy az ilyen 2-3000 ccm-es motoroknál ez így kijön, inkább a kisebbekre jellemzőOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1475 üzenetére
nekem meg a 2003-as s60 tetszik a legjobban
amúgy ezek a vezetést segítő eszközök amik be is avatkoznak, ezek ha elterjednek azért szerintem lesznek jogi következményei
az mondjuk rendben van, hogy elvárni nem lehet tőlük, hogy ezek állítsák meg az autót -pl ha elbambul a vezető-, így elkerülve az ütközést - tehát egy ilyen balesetnek mondjuk még jogi következménye sem lehet, de ha pl:
valaki mondjuk egy kereszteződésben úgy gondolja, hogy átér még, mert látja, hogy oldalról jön egy autó, de valami hirtelen elékerül, ez a rendszer lelassítja az autót erre oldalról meg belemennek, volt is egy jó link az autós topikban [link] - durvább példája, hogy oldalról ami jön az egy vonat - akkor ki lesz a felelős?
valószínűleg ez a balesetek elég kicsi részét teszi ugyan ki (és valószínűleg sokkal többeken segít ennek a rendszernek a megléte), de akivel esetlegesen mégis megtörténik azt ez nem vigasztalja
vagy az egész okfejtésem egyelőre lényegtelen, mert ez a rendszer csak alacsony sebességnél működik? - ami nem lenne meglepő, mert a sebesség növekedésével talán jobban, mint exponenciálisan nagyobbnak kellene lennie a vezérlő számítógépek teljesítményének, ami annak fényében, hogy habár a mostani számítógépek is nagyon komoly teljesítményűek, de messze nem elegendőek ahhoz, hogy megoldják ezt a problémát[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1479 üzenetére
valóban nem túl életszerű, de előfordulhat
vonatos példa:
a sofőr siet, gyorsan megy előre, át a sorompón, mondjuk kiugrik elé egy vad, a rendszer befékez, a vonat elcsapja, a sofőr meghal, a család a gyártót hibáztatja, merthogy befékezett, pedig nem kellett volnaa leírt helyzet csak egy példa, lényegtelen, hogy mennyire életszerű, aki jártasabb a témában biztos tudna sokkal jobb példát mondani, de jogilag már sokkal fontosabb kérdéseket vet fel
mert a másik irányt, hogy a rendszernek fékeznie kellene, de nem teszi, azt jogilag simán el lehet intézni egy olyan "papírral", hogy felelősséget nem vállalnak érte - valószínűleg van is ilyesmi -, de azt már szerintem nem lehet, hogy mivan akkor ha fékez, pedig nem kellene és ez miatt történik meg a baleset
így már remélem érthetőbbsajnos a jelenlegi technika még nagyon nem tart ott, hogy egy okos és következetes mesterséges intelligenciát építsen be a gépekbe
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz blint63 #1481 üzenetére
vonatkoztassunk már el az általam leírt szituációról, tudnék írni most másikat is, de nem akarok, mert nem az a lényeg
bármennyire kicsi, de akkor is van valószínűsége annak, hogy a rendszer befékez, miközben a sofőr nem akarna és az vezet balesethez a sofőr hibáján kívül, amiért senki más csak az autót gyártó cég a felelős
ahogy fejlődik a technika és vele együtt az utazást és biztonságot segítő rendszerek és ezekkel együtt a mesterséges intelligenciák, úgy szerintem egyre nagyobb figyelmet fognak kapni ezek jogi következményei isa korábbi kérdésem pedig:
ez az automata lefékezősdi bármekkora sebességnél működik, vagy csak egy bizonyos sebességhatár alatt?One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz Dr.Burn #1522 üzenetére
erre hozzáértők azt szokták mondani, hogy mire észreveszed, hogy baj van -pl kigyullad a visszajelző lámpa- és megállítod az autót autópályán, ahol nem lassan megy az ember, addigra már szinte mindegy, nagy szerencse kell, hogy ne legyen komoly baja, persze ez sok mindentől függ azért
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz AMD Power #1550 üzenetére
miért kell előre temetni?
ez továbbra is Volvo fejlesztés, csak Kínában is fogják gyártani, ennyi
nem csak a "szemetet" és a hamisítványt készítik ott, jártak már az űrben is, tehát tudnak minőségit is előállítani ha arra van igény, a sok "replika" koppintott autó is szimplán csak azért van, mert annyira gyorsan fejlődik minden, hogy az ipar máshogy nem lenne képes követni, jelenleg a minél gyorsabb fejlődés a cél bármi áron, szerintem néhány év(tized) és talán vissza fog állni ez a tendencia, amikor is lesz idejük rámenni a minőségre, addig meg a hazai piacra gyártsanak olyan és annyi cuccot amire a piacon igény van, ez Európában a szigorú előírások és követelmények miatt úgysem fog elterjedni (már ha konkrétan az autókra koncentrálunk)
mi meg vesszük tovbábbra is az európai Volvokat, amíg olyan van, nincs gond, és amekkora tőke van Kínában, lehet csak előnyére válik, de pár éven belül ezt úgyis megtudjuka németek is idehozták hozzánk néhány autómárkájuk és rengeteg alkatrészük gyártását, és attól függetlenül, hogy ez is Európa ők is azt mondták akkor, hogy áh ez a keleti blokk, amit itt gyártanak abból nekik ilyen nem kell?
szerintem ilyen itt sem volt, hiszen szinte minden németnek német autója van amiknek nagy részét (lehet némelyiknél az egészet, nem tudom) itt és a keleti térségben rakták össze[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
hétvégén volt szerencsém beülni egy új s60-ba, szélesebb, hosszabb magasabb -bár ez nem látszik a coupé forma miatt-, mint a régi s60, hátul simán el lehet benne férni, még akkor is ha az első üléseken jó magas emberek ülnek
a kormánya nagyon jó, ugyan nekem kicsit nagyobbnak tűnt, mint a régi s60-ban ami volt, de ez a kormány sokkal jobb, bár akkor lenne szerintem tökéletes ha egy kicsit kisebb lenne a kerülete
már alapból rengeteg cucc van benne ami másik autóban bőven extra lenne, a srác csak sorolta, én meg rákérdeztem, hogy akkor ez mennyibe is kerül és csak 12.x M Ft volt, aztán ugye itt néztük (itt sokkal pontosabb adatok is vannak, mint amit én élményből elmondok ), hogy bőven 20M fölé lehet vinni, de ezek után azt gondolom akkor már "magától" megy, meg kivasalja a ruhákat is, vagy nemtudoma nagy eső és csúszós talaj miatt sajnos elmaradt az automata fékezős rendszer bemutatója és vezetni sem lehetett (amikor volt az a kamionba belecsúszás, nem emlékszem volt e itt téma, de állítólag az azért volt, mert -ilyen amatőr hibát el sem tudok képzelni, hogy fordulhatott elő- lemerítették a kocsi akksiját, és reggel amikor próbálták a helyszínre vinni nem indult el, ezért bebikázták és már mentek is vele egyből, tehát tulajdonképpen egy szinte üres akksival és lehet a bebikázástól megbolondult elektronikával álltak oda, tehát ha szimplán kicserélték volna, vagy feltöltik akkor valószínű mindez nem történt volna meg a média kereszttüzében - legalábbis a srác azt mondta, hogy valami ilyesmi volt a hivatalos magyarázat)
a használatáról sajnos nem tudok nyilatkozni, de így beülve és körülnézve/megtapogatva, az autóban minden a helyén van, az ülés ugyan olyan szuper, mint a régi s60-éösszességében.. áh mindegy is, én gondolkodás nélkül vinném, nekem annyira tetszett
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz blint63 #1628 üzenetére
"városban jól teljesíthet a dízel, kellően erős és a váltó is jónak mondható, 100 felett persze elég gyorsan elfogy az erő"
ezt nem értem, egy 163le-s autó nem elég erős?
100felett elfogy?
mi a mérce, mihez képest kell nézni?
nekem vezetni ezt a 2.0 d3-at nem volt lehetőségem még sajnos, de a régi 163le-s 2.4es d5-öt vezettem párszor és ennek fényében csodálkozom ezen megnyilvánulásodonmilyen autókhoz vagy szokva? csak, hogy én is képben legyek
oké, hogy barichello annak idején valamelyik 450le-s ferrarit tesztelte és a végén azt mondta, hogy jó-jó az autó, csak gyenge... hát a ~1000le-s f1-es kocsikhoz képest jóhogy gyenge, de azért na....automata váltóra meg, nem mindenkinek jön be, egy bpi dugóban biztosan jó, de ennyi, egyelőre én sem vennék automatát
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1643 üzenetére
nem tudom, hogy jól értettem-e, de 3,3m-ból már bőven kijön az s60 is, a fentartása valószínűleg kicsit több (a nagyobb teljesítmény miatt, a fogyasztása sem sokkal több, városban nem odafigyelve is 7l, országúton még talán 5-tel is el lehet menni), de szerintem megéri
annak idején megnéztünk vagy 100 s60-ast is mire megtaláltuk a megfelelőt, sok szervizessel is beszéltünk, azt mondták a d5 200ezer km-rel is nyugodtan megvehető annyira jó motorok
[link] itt pl azt írja garantált 110k km, képek alapján lehetséges, érdekesen hangzik, de annak idején a vége fele már az autó belsejéről ránézésre meg tudtuk mondani, hogy kb mennyi km lehetett benne, az óra állásától függetlenül - szervizben gépre kötve meg úgyis kiderülhet, ha valótlan
szerintem nem sok rosszat lehet mondani ezekre az s60-asokra, talán azt, hogy hátul kicsi a hely a lábnak, ha elöl magasabb emberek ülnek, de talán s40ben sem nagyobbOne Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1648 üzenetére
a kötelezőt ki tudod számolni a netrisk.hu-n, nekünk ~40ezer éves szinten a biztosítása
egyéb költségek a kötelező szervizek, de mivel az minden autónál van, így nem számottevő a különbség, az ilyen kategóriájú autókhoz viszonyítva meg talán ugyan azel kell menni megnézni az autókat, ha a belsején látszik, hogy nincs elhasználódva és tetszik nektek, akkor egy festékvastagságot mérni kell, minden kereskedőnél kell lennie ilyen műszernek, ha magánszemélytől veszitek, akkor meg egyből célszerű elvinni szervizbe, majd ott megmérni, aztán ha oké, akkor gépre köttetni (ez olyan 10-20k közötti összeg) az megmondja, hogy valószínűleg volt e piszkálva a km óra, szerintem az még fontos, hogy meg kellene kérni a tulajt, hogy hideg motorral előttetek indítsa be először, szépen egyből kell indulnia
legelső autót amit megnéztünk fehérváron, ott a kereskedő be akarta nekünk magyarázni, hogy ezek egy kicsit nehezebben indulnak, nekünk már gyanús volt, meg a kereskedő hozzáállása sem volt éppen megfelelő, persze az utána lévő többi autó nagyon szépen elindult
aztán amikor végignéztük azt a rengeteg autót, megbeszéltük, hogy melyikért megyünk vissza, ez volt kb csüt-péntek, de még kíváncsiságból használtautókra felnéztük, és kb aznap vagy előtte nap tettek fel egy másikat, ami nagyon jónak tűnt, egyből telefon, szombatra egyeztettünk és haza már azzal jöttünk
rosszat azóta sem lehet rá mondani[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1652 üzenetére
akkor ha megy egy kört egy d5 s60-nal, többet ki sem akar majd szállni belőle
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz CYBERIA #1655 üzenetére
sajnos még nem volt olyanhoz szerencsém, de akinek "elég" egy jóval gyengébb korszerűtlenebb autó, annak egyből egy t5 lehet nem is passzolna a stílusához
szerintem a d5 egy nagyon univerzális autó sokféle vezetési stílushoz, ez miatt ideális választás lehet szinte bárkinekmod
a tesztre reagálva
én kipróbáltam milyen hátul és simán el lehet férni, nem tudom a tesztelőnek mi a normális, de ő még alacsonyabb nálam, aztán érdekes, hogy nem fér el[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1657 üzenetére
a d5 nagyon strapabíró motor, mindenki csak dícséri, nem tudom a kisebb ford-fejlesztés az mennyire jó ahhoz képest
One Ring to rule them all
-
LOTR
addikt
válasz runner 125 #1659 üzenetére
ezért írtam, hogy ha baja van, akkor fizetni kell, de szerintem nem jobban, mint egy hasonló kategóriás más márka autójában
aztán meg mondj olyan motort ami kibír 200+ ezer km-t amihez hozzá sem kell nyúlniha teljesen igénytelen, olcsó és jó autót akar valaki, akkor venni kell egy suzukit vagy egy astrát
a szervizköltségük ezeknek az autóknak a legkevesebb és ez mellett jó autókOne Ring to rule them all
-
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen