- iPhone topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
Összességében egyet értek. Amennyiben rendes anyagból van (pl Volvókon) akkor nagyon sokára lesz vele csak gondod. Nekem is 12 éves, felületi rozsdát leszámítva nincs baja, pedig korábbi tulaj tengerpart közelben használta, ha 20 évesen le kell cserélni, hát akkor lefogom.
Egyébként tervben van egy rozsdamentes sportosabb kipufogó rendszer. Gyári végekkel, nézzen ki full gyárinak, picit hangosabb és sportosabb, de ne fejfájdítóan. Az akkor könnyebb, többet nem kell hozzá nyúlni, illetve a V8-nak kb 10 - 15 lóerő, ha jó a cső átmérője és kisebb az ellenállása. Ennek alternatív megoldása a hátsó dobok leszerelése, ugye azoknak csak hangcsillapító hatása van.
Amennyiben kezelni szeretnéd tudni kell a hőmérsékletét. Amennyiben katalizátoros az autó, akkor legalább 300 fokos üzem melegen. Ez függ attól hogy diesel vagy benzin, hengerek száma, lökettérfogat... Viszont elérheti akár az 500 fokot is, maga a cső, nem a vége. Ekkora hőmérsékletre én még nem láttam flakonos festéket. (persze ez nem zárja ki hogy van, mivel nem is kerestem)
Ami segít ha eltünteted a rozsdát. Viszont pl egy porfestés, ami a legjobb lenne, drága és komolyan elő kell készíteni. Egyszerűen nem éri meg szerintem ezzel foglalkozni. Akkor már inkább egy rozsdamenteset fel, amivel soha nem lesz gondod, könnyebb, szebben szól, jobban levegőzik....
Szerk.: 500 fokossal már találkoztam, valamiért 250 - 300 rémlett. Erre kifejlesztett festékkel próbálkozhatsz, de teljesen el kell tüntetned a rozsdát és pl féktisztítóval zsírtalanítani mielőtt fújod.
[ Szerkesztve ]
-
N0rthF4c3
tag
Az a baj, hogy le kéne szedni az ajtó belső feléről a gumit, ami helyett utána újat kéne rendelni, gondolom arany árban. Úgyhogy valószínűleg így hagyom, kb 5mm x 5mm-es részről van szó.
Gondolkodtam, hogy a hiba ismeretében bepróbálkozok vmelyik szakszerviznél, hogy mi az álláspontjuk, de szerintem max hülyét csinálnék magamból
-
BigBlackDog
veterán
Hmmm... Érdekes számomra. A 10 év/240e km tervezett élettartam a Volvók esetén honnan jön? Mennyire belsős infó? Azért jónéhány kivételről tudok és emiatt furcsállom a dolgot.
"Annak minden egyes alkatrészében minimum annyi km van." illetve "300ezer felett durván szétkopik minden." > Ezt nem értem. Amelyik alkatrész bizonyos időközönként cserélve van/volt (pl. vezérlés, lengéscsillapítók, csapágyak, kipufogórendszer, kettőstömegű, kuplung, stb.), az miért lenne szétkopva és miért lenne abban a teljes autó futásával megegyező kilométer? Azért 450e kilométer alatt jó eséllyel az autó jelentős része már ki volt cserélve, ha még ennyi megtett méter után is jó műszaki és megvételre alkalmas állapotban van.
Viszont az utolsó mondatoddal egyet tudok érteni. Fel kel készülni mindenre is, ilyen idősen egy S80 szerintem már tud okozni meglepetéseket.
[ Szerkesztve ]
-
JasL
senior tag
Átfogalmaznám: a gyártónak akkor éri meg egy adott autó legyártása, ha 10 év után vagy 240ezer kilométert fut. Ezért úgy tervezik meg, hogy ezek lejárta után elég gazdaságtalan legyen a fenntartásuk. Fáradjanak el az anyagok, kopjanak el annyira, hogy sok alkatrészt kelljen egyszerre javítttni.. magyarul inkább gondolkodjon el az ügyfél új autó vásárlásán.
[ Szerkesztve ]
-
sfdrakex
nagyúr
Szerintem inkább ne írj semmit, ha csak ekkora őrületes baromságokat tudsz.
Az oké, hogy a gyárnak az az érdeke, minél gyakrabban cseréld az autódat, de hogy egy 10 évnél öregebb vagy 240 ezernél többet futott autó fenntartása nem gazdaságos, az hülyeség. A magyar átlag valami 14-15 év. Mindenki vesz öreg olcsó autót majd rákölti az ára sokszorosát szerinted? 240 ezer körül szokott kérni minden autó egy nagy szervizt, kettőstömegű ott már fáradhat stb, de kopó alkatrészeket kell cserélni, nem motor blokkot.
Pletykák vannak sok mindenről, "autó ipari bennfentesektől ". Összeesküvés elméleteket lehet gyártani bármire.
Viszont most már kíváncsi vagyok, neked milyen idős és milyen autód van, mennyi kmvel?
[ Szerkesztve ]
Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen