Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz JasL #10322 üzenetére

    Összességében egyet értek. Amennyiben rendes anyagból van (pl Volvókon) akkor nagyon sokára lesz vele csak gondod. Nekem is 12 éves, felületi rozsdát leszámítva nincs baja, pedig korábbi tulaj tengerpart közelben használta, ha 20 évesen le kell cserélni, hát akkor lefogom.

    Egyébként tervben van egy rozsdamentes sportosabb kipufogó rendszer. Gyári végekkel, nézzen ki full gyárinak, picit hangosabb és sportosabb, de ne fejfájdítóan. Az akkor könnyebb, többet nem kell hozzá nyúlni, illetve a V8-nak kb 10 - 15 lóerő, ha jó a cső átmérője és kisebb az ellenállása. Ennek alternatív megoldása a hátsó dobok leszerelése, ugye azoknak csak hangcsillapító hatása van.

    Amennyiben kezelni szeretnéd tudni kell a hőmérsékletét. Amennyiben katalizátoros az autó, akkor legalább 300 fokos üzem melegen. Ez függ attól hogy diesel vagy benzin, hengerek száma, lökettérfogat... Viszont elérheti akár az 500 fokot is, maga a cső, nem a vége. Ekkora hőmérsékletre én még nem láttam flakonos festéket. (persze ez nem zárja ki hogy van, mivel nem is kerestem)

    Ami segít ha eltünteted a rozsdát. Viszont pl egy porfestés, ami a legjobb lenne, drága és komolyan elő kell készíteni. Egyszerűen nem éri meg szerintem ezzel foglalkozni. Akkor már inkább egy rozsdamenteset fel, amivel soha nem lesz gondod, könnyebb, szebben szól, jobban levegőzik....

    Szerk.: 500 fokossal már találkoztam, valamiért 250 - 300 rémlett. Erre kifejlesztett festékkel próbálkozhatsz, de teljesen el kell tüntetned a rozsdát és pl féktisztítóval zsírtalanítani mielőtt fújod.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák