Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FeRRaR1
őstag
válasz Rivaul #12493 üzenetére
A gyári ajánlást, amennyiben az 0W30 akkor azt. Castrol Edge Titaniumot 0W30 A5/B5 amit én használtam az összes Volvómba. Soha gondom nem volt, sőt a V8-al egy hónap alatt mentem 7000 kilométert, amiben volt hideg, forróság, sok pálya nagy tempó, versenypálya, Horvát országi 40+ fok, fél Európa, és tized milliméterre ugyan ott állt a jelzés mint mikor elindultam, pedig kapott rendesen.
Alapszabály hogy gyári ajánlás.
Illetve
Ami nincs elromolva azt nem kell megszerelni.Ennyiből az 5w-nek rosszabb a hideg kenése, és minden egyes indításnál rosszabb lenne, nehezebben épülne fel a kenő film. Gyárihoz van tervezve, azt tedd bele. Nem egy D5 volt nálunk gyári ajánlott olajjal 500e km feletti futással.
Szóval mindenképpen 0w30, pláne amire használni akarod. Akkor gondolkoznék el az 5w-n ha minden nap a Német pályán nyelezed órákig, vagy Mogyoródon töltesz fél napokat és az olajfok a 130-at verdesi. Egyébként nem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12497 üzenetére
Nekem így csinálta a rangidős szerelő aki a Volvo cars North Londonnál dolgozik az XC90-emen annak idején. Amennyiben váltóra is szakosodott biztos nem lesz neki új a dolog. Nekem volt 2 érték is ami tűrés határon kívül volt így tudtuk a jelekből is, de a mérés igazolta hogy mágnesszelep tömb. (Arra már pontosan nem emlékszem hogy a váltó vezérlőt vette le vagy kábel köteget, valamelyik a kettő közül)
-
FeRRaR1
őstag
válasz bluesfan #12509 üzenetére
Az új csúcs ezek után lett a Dynaudio majd most a Bowers and wilkins ezek szerint.
Ha jól emlékszem nekem az XC90 is Dynaudio volt. (Illetve most az S80 is az)
Jól szól mindegyik, illetve a 2001-es V70 is meglepően szépen szólt.Viszont a Lexusban ami van Mark Lewinson, pedig csak egy CT200h az lepipálja mindet -
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12513 üzenetére
Allergiás vagyok a BMW márkára. (na jó a régi V10 M6 tetszik, bár a motorja és a váltó is egy akna mező, bármerre lépsz sokba fog kerülni)
Nem sok jobb alap cuccot hallottam mint a 2000 és 2010 közötti Volvók, azóta nem nagyon követtem, csak ha volt nálam tesztre vagy csere, viszont egyik sem volt prémium csak alapáras és nem vágtam magam földhöz.
Szóval igencsak jó a Dynaudio és a Volvo felső ház, sőt a Bowers and Wilkins már lehet hogy le is pipálja a Mark Levinsont (az akkorit).
Viszont itt van mind a két kocsi, Dynaudio és Mark Levinson, magas minőségű forrásból ugyan azt játszva a Mar Levinson egyértelműen jobb.
bluesfan
Aki erre jár London északi külvárosában szívesen megmutatom
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz dssport #12537 üzenetére
Nem lehet mindenki életére ráhúzni ami neked megfelel. Nekem volt elektromos autóm és eladtam, pedig nagy hatótávos volt, mégis egy fapados ostoba autó volt, és olyan dolgok hiányoztak belőle amik egy 20 éves Volvóban alapnak számítanak. Opciós listán sem voltak rajta, 1-2 naponta töltögetni, hosszabb távokra tartsál benzinest is, drága és fapados de legalább esik az ára mint a kő. Fejlettebb országban élek és itt is szopás volt a töltés, köszönöm inkább a hibrid lexus-t tankolom havi egyszer 2 perc alatt mint hogy esőbe hóba ráncigáljam a töltő kábelt. Arról nem is beszélve hogy ez sok embernek egyenesen megoldhatatlan a lakás / ház elhelyezkedése miatt.
A téli hatótávba ne menjünk most bele, hogy amikor megvettem NEDC ciklus szerint 400 km volt a hatótáv, rá 3 hónappal tesztelték az új WLTP ciklussal és úgy már csak 300, a való életben jó időben se volt soha több mint 250. Télen 150 ha nem fűtesz nagyon és nem mész autópályára mert akkor 110-120 km volt a hatótávja a 400 km-esre hirdetett csodának.
És akkor abba se megyek bele részletesen hogy nem fenntartható az ingyenes útadó és állami támogatás koncepció se, csak amíg töredékben vannak villanyosok az utakon.
Na meg a szép sztorik amikor nem adta ki a kút a töltő kábelemet, és a 40 perces töltés után 30 percet telefonálgattam mire központilag leoldották. Egy laza 70 perces tankolás volt csak amennyit évek alatt nem töltök a sima benzinkutakon...
Még folytathatnám de nem teszem.
Városon belül ha tudjuk jól tölteni akkor nagyon jó is tud lenni de ennyi. Télen és városon kívül egy kalap kaki. Ismerek olyat aki a Tesla 100D-jét adta el a téli hatótáv miatt.
-
FeRRaR1
őstag
válasz bprubin #12546 üzenetére
Itt Angliában újra ragasztják, viszont garanciát nem vállalnak hogy nem törik el közben és akkor újat kell venned. Ami még játszik itt az casco, mert az cseréli vagy minimális díj ért cseréli.
A kerettel nem tudom mire gondolsz, ha a két oldalsó műanyagra, az levehető, és nem a szélvédőn van hanem az A oszlopon.
Egyik S80-am nekem is csöpögött annak idején, de csak mosásnál és csak akkor ha oda irányítottam a magasnyomásút az ablak felső illesztéséhez, akkor be ment pár csepp. Viszont én magamnak megragasztottam fekete szilikonnal. Illetve azt a részt ahol az eset történt.
Volvo tud a hibáról úgy hogy reklamálhatsz márkaszervizben. Én a magam részéről cascoval csinálnám, mert akkor új szélvédőt kapsz, ha már ki kell venni...
Volt vagy 15 kocsim, fateromnak 50+, Német, Japán, Svéd, Francia... Mind a ketten az S80-at vettünk meg töbször is. Minden kocsinak van hibája, inkább egy kis ragasztás legyen, mint motor generál, koxosodás, folyton lerohadás (diesel audi)... Ott még soha nem hagyott a 7000 km-es Eu turnén se ahol csak ment és ment zokszó nélkül. Szóval értem hogy nem jó dolog ez, és igazad is van. De nagyon jó autó és egyik sem tökéletes.
-
FeRRaR1
őstag
válasz bprubin #12548 üzenetére
Zay utcában voltam egyszer. Úgy jöttem el hogy soha többet. Viszont az anya cég is tud erről, szerintem nem csak a nyugati országokban javítják ha nem mindenhol ez miatt. Legalább is úgy gondolnám, de csak Angliával van tényleges tapasztalatom amit korábban leírtam. Egy próbát megér, azzal nem veszítesz semmit. Illetve mondhatod ha kekeckednek hogy az anyacég is tud erről ismert gyártási hiba...
-
FeRRaR1
őstag
válasz svédangyal #12552 üzenetére
Gyári, mivel más gyertyától sem lesz jobb / gyorsabb ellenben lehet tőle rosszabb.
A hátsó hengersort szeretni fogod
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz bprubin #12556 üzenetére
Main dealer = Main stealer.
Én is csak azért hordom oda mert "öreg" csotrogányon kb anyagárba cserélnek olajat, és egy év teljes EU assistancot kapok mellé. Illetve jól néz ki a szerviz füzetbe hogy végig Volvo. Casco "opcióra" még ránéznék.
Más
Már régen volt beszámoló, meg nem sok időm van mostanában, de kapott egy teljes lámpa frissítést a szekér.
Hátul facelift lámpákat találtam olcsón, így berepültek. A hátsó lámpák voltak a legnagyobb jelei hogy nem mai csirke, de így most sokat fiatalodott megint.
Oldalt fekete futó fényes indexek kerültek a tükörben. Úgy voltam vele hogy kipróbálom de szerintem maradnak, eddig 3 színe volt a tükörnek, fényezett, fekete + ezüst, most csak fényezett és fekete, egyszerűbb és letisztultabb amire törekszek.
Elöl új nappali ledek a lámpatestben, új Osram laser xenon és refi izzó, ködlámpába nagy fényerejű led.
Új privát rendszám.
Illetve elszállt a Voltage regulator - feszültség szabályozó a generátor hátulján, úgy hogy majd neki kell állnom szétszerelni a kerékdobot. Megy meg tölt, csak túl nagy feszültséggel. 14 helyett 18V.
-
FeRRaR1
őstag
Ez akár igaz is lehetne. Ha nem lenne két nagyon nagy HA.
HA1: A Volvo nem állítaná azt hogy "élettartam olaj" van bennük és nem kell cserélni
HA2: Az erősebb motoroknál a nyomatékhatáron van a váltó, ergo alulméretezett.
Ezeket leszámítva nagyon jó a geartronic, én most ejtettem meg a 2. olajcserét, szóval a harmadik adagban fürdik.
Az egyetlen dolog ami lehetne jobb az hogy sportos vezetésnél már zavaróan lassan vált. Bár az újabbakon már van sport mód, nekem a 2007-végibe még nincs.
De egy szó mint 100, nekem a legerősebb motorral van, V8, kapja is rendesen. Viszont cserélem a folyadékot és mindig szigorúan csak bemelegedve tolom, előtte mint ha tojásokon járnék. 14 éves és 0 probléma.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz FireFox1996 #12580 üzenetére
Nálunk is volt a családba amit 540e km-el adtunk el eredeti váltó. A titka hogy hidegbe nem rúgni és folyadékot cserélni.
bprubin
Régebben találtam rá a Ring márkára. A sok folyton kiégő, villogó elszíneződő hiba üzenetet okozó kínai vacak után. Annyi hogy azt a vékony műanyagot ki kell venni ami takarja, illetve ahogy teszed be a ledet ki fogja nyomni mivel hosszabb mint a normál izzó. Cserébe van normális DRL-ed, full gyárinak néz ki, nem ráaggatott led karácsonyfa füzér. Illetve hátul is ég ellenben a "modern" DRL-ek csak elöljével amit nem értek azóta se...Erős, nem villog, nincs hiba, nem színeződik el és nem megy tönkre, az utóbbi szett 3 évig bírta. És akkor még 5 év garral adták szóval ingyen cserélték! Annyi hogy győződj meg róla hogy nem vakít. XC90 és S80-ba is ezt használtam nagy megelégedettséggel.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz bprubin #12586 üzenetére
Nem érződik 7000k-nak. Nem vagyok híve a túl kéknek, de ez még pont jónak érződik. Illetve a 3D led fej miatt nem egy pont szerű helyről jön a fény, ha nem nagyobb felületről jobban eloszlatva. Féltem a 7000k-tól az elején, de szerintem jó lett.
Illetve a hátsó lámpa full gyári, meg a Xenon + refi is a legjobb amit legálisan lehet, azokkal nem játszok de egy normális DRL szerű megoldást akartam. Ami nem rontja el a gyári kinézetet. Lehetett volna a ködlámpába is, de akkor nincs ködlámpa, illetve az is vagy fél legális vagy full legális de akkor nem ég a hátsó. Szóval szerintem ez a legjobb megoldás, középre rakom a kapcsolót és szépen megy a led elöl, hátul. Xenon csak akkor ha kell. Nagyon jól látok, nagyon is látható vagyok és nem vakítok.
-
FeRRaR1
őstag
Én cserélném, ahogy mindig is cseréltem. Mi gondot okozhat a tisztább folyadék jobb kenés? Átmosáson mit értenek. Az tehet neki nem jót, ami a legajánlottabb megoldás az az olaj hűtő lekötése járó motorral, és addig engedni ki a régi olajat, szívni fel az újat amég tiszta nem lesz a hűtőből ami kijön. Így minden le van cserélve, megy és mozog közben a váltó, a hűtőben sem marad ott a régi mint a sok Youtubon látható módszernél...
Magát a "klasszikus" átmosást hogy olcsó olajjal megnyomják egy géppel, megint leengedik és megy bele a gyári. Na azt én sem javaslom.
-
FeRRaR1
őstag
Engem inkább elriasztott volna a motorgenerál, tudva mekkora mekkmesterek vannak némelyik garázsban. Márkaszervizben is.
Igazolták számlával? (gondolom nem)
Aki ennyit költött rá miért adja el utána? Leggyakrabban amivel találkoztam a családi kör 30 diesel Volvójánál az elmúlt 10+ évben az kezdődő turbóhiba volt. 2 alkalommal. Meg kéne mozgatni a tengelyét hogy mennyire lötyög, az elég sokat elárul.
Sebességet nem mutatja csak manuális módban. De nem éreztem soha ezt hogy látni akarnám, tegye a dolgát észrevétlenül az a legjobb. Viszont lehetne egy sport mód ahol kiírja azt adom, mert képes rá manuálban akkor gondolom szoftver kérdése és lehetne. Viszont csak akkor érdekelne ha sportmódban lenne gyorsabb váltásokkal, csak a számok miatt nem.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #12648 üzenetére
Nekem a Bosch S5 6 évet bírt. Na nem tönkre ment csak a Ctek okos töltő javasolta a cserét mert már nem lehetett regenerálni normálisan meg a töltés felvétel sem volt 100-as. Én ilyennel nem játszok mert a legkevésbé sem hiányzik hogy leszakadt cellával álljak a pálya szélén. Illetve 5 év gari van rá ami elég jó.
Viszont most Varta AGM akksit vettem, ez kb 4 éves. Ugye a technológiából adódóan strapabíróbb, nem tud cella zárlatos lenni csak lassan tönkre menni így mindig van időd még használni és újat venni. Egyenlőre hibátlan. Valószínűleg ezt fogom venni minden kocsimba ha a csere szükséges lesz.
Ami még fontos hogy utángyártott akksitól nagyon jó az 5 év. A gyári eredeti szintjét már semmi nem fogja hozni, ha ugyan olyat veszel akkor sem. Mivel maga az elektronika is öregszik, generátor, fesz szabályzó, kondenzátorok. Lehet hogy elmennek 20 évet is, de nem úgy töltenek mint a legelején.
hito
Nekem porosodik Kaposváron vagy 5 éve egy gyári szett amit kaptam az XC90-hez amikor vettem. Rákérdezzek faternál hogy meg van e még?[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz molnarpeter #12656 üzenetére
A Lexusomba azt vettem mert nem volt bele való Varta AGM. Kaptam sapkát is hozzá
Úgy hogy megy a teszt melyik bírja tovább, de mindenképp ez a valaha volt 2 legjobb akksim.
hito
Kérdés hogy ez az új XC90 ami nem is annyira új lévén 2015-től van, vagy a korábbi, mert gondolom az új. Illetve hogy fel megy e a régebbire.
Megkérdezem megvan e még és vissza szólok.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Úgy értettem hogy a Volvo melyiket árulja ennyiért, mert szerintem az újhoz valót ami neked nem biztos hogy jó.
Megkérdeztem fatert, volt neki 3. Egy eredeti amit én adtam, egy eredeti ami az övéhez volt, és egy után gyártott amit kapott ismerőstől. Ebből szerinte csak egy eredeti pár van már meg a padláson, de nem tudja soha nem használta se ő se én. Megnézi, ha megvan szól.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Valaki87 #12666 üzenetére
Most utólag már mindenki okos tud lenni. DE! Alap hogy előtte kérdezed le nem utána, így te hibáztál.
Illetve jogilag azonnal elindítani az eredi állapot visszaállítását. Értsd a kereskedés vegye vissza. Nagyon jó fej akarnék lenni mert szemetek ,akkor totalcart megkeresni, kompenzációért perelni stb... Amint kiderült hogy tekert azonnal visszavásároltatni.
-
FeRRaR1
őstag
válasz BigBlackDog #12685 üzenetére
Ahol vettem, ebay már nem elérhető. wurth snooper. Erre keress rá egy helyen ami ali-val kezdődik. A sok pozitív értékeléses jó.
Tökéletesen kimérte as ABS szenzor hibámat, kicseréltem a 2 oldalt és ment vele a hiba is balról jobbra. Szépen be lehetett azonosítani, törölni a tárolót tényleg sokat tud.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Nekem meg sokan ajánlották a Vpowert, de nem jött be. Legalább nem olcsó. Nincs értelme csak ezt vagy azt tankolni, pláne nem utazni érte. Frekventáltan használt megbízható kutakról tankolj, illetve cseréld az üzemanyag szűrőt gyakran, dízeleknél nagyon fontos. Amennyiben jobb a lelkednek tegyél bele prémiumot, és csak a benzines kocsijaimba teszek azt, dízelbe csak simát. Gondom soha nem volt belőle*. (*Kivéve mikor a lukoilnál vizes taknyot tankoltam és rángatott mint az isten amég nem tankoltam rá egy teletank shell v power dízelt)
-
FeRRaR1
őstag
válasz Weareus #12820 üzenetére
Ez szerintem egyedi eset vagy "kitudja mit" tankoltak bele korábban. Az XC90 V8 szűrője mikor cseréltem volt 11 vagy 12 éves, 200e + km, még a gyári volt fent. Direkt szétvágtam a fémházat hogy megnézzem milyen a régi és meglepően tiszta volt. Ha valaki azt mondja egy éves, elhiszem. Persze mindig prémiumot kapott. Ehhez képest ha megnézem az évente cserélt dízel szűrőt okádék trutymó az egész.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #12859 üzenetére
Én is csak a csomagtér világítást keráztam ki. Kapott 2 feston cob LED-et a két szélső illetve felszereltem még 2 ledcsíkot a hátsó sarkakba, a gyári kettőből kábelezve. Sokszorosa a fényerő, semmi nem látszik belőle, kb meg nem mondod hogy nem gyári.
[link] <- Ezt konkrétan de szerintem ez kb mindegy, csak működjön meg megfelelő méret legyen.
[link] <- Ez meg amit extrába feltettem. Szóval most mind a 4 sarok világít. Tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #12869 üzenetére
Én mind a 4 dashcamet a szivargyújtó kabelére kötöttem, így csak akkor megy ha van gyújtás is. Ami a Fordra nem igaz mert az meg 30 percet leállítás után is. Illetve talán az S80 is elindul korábban mint a gyújtás. Én biztosíték táblára tenném, elég onnan levenni a pluszt, a földet meg bárhol megtalálod.
Mi baj van az adaptív tempomattal? Én imádom.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Atomgeszi #12923 üzenetére
3 féle lámpával szerelték az XC90-et, halogén, parabola tükrös xenon, projektoros kanyar xenon. Én Osram Lasert tettem a projektorosba és kiváló. Amit tarts észben ha nagyon maga elé világít lehet állítani kell rajta egy picit felfele. Nekem is kellett az utóbbi 5 kocsimból 3-nál.
Persze a lámpa búra ne legyen leharcolt / oxidálódott. -
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #12927 üzenetére
Attól függ hogy canbus-osat raksz be vagy sima olcsót / illetve ha ez az a W5W izzo amiből kettő van a lámpában. Akkor ha az egyik sima izzó a másik led, akkor mindegy hogy milyen a LED nem dob hibát.
Atomgeszi
Én ugyan ezt a típust vettem, csak nem D2S ha nem D1S foglalattal (S80). Nem emlékszem melyik kellett már az XC90-be. Nézd meg, rá van írva a foglalat általában, matrica az oldalán, tetején vagy valami.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #12936 üzenetére
Én Motul 660-at tettem bele, viszont szeretek tempósan menni, kanyarokat vadászni, néha pálya napokra menni. A gyári ATE is tökéletes ha nincsenek extra igények.
Márkaszerviz úgy ajánlotta hogy 2 évente cserélik. Egyszer a hűtőfolyadékot, majd utána fékfolyadék a következő olajcserekor és így tovább.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #12940 üzenetére
Igen, a DOT 4 jó bele, de ezt a típust nem ismerem / használtam soha. DOT 4 = elvileg jó bele.
A hűtőfolyadéknak nem csak a fagyálló szerepe van, ha nem keni is a vízpumpát, véd a korróziótól, lerakódásoktól, stb... Mivel egymásra találtunk az autómmal mint a nagykönyvbe, előbb elvenném mint az asszonyt így én cserélem két évente, kb filléres tétel. (Márkaszerviz eleve így adta az árajánlatot)
De ez is olyan hogy ismerek olyat aki 10 éve nem cserélt mert azt hallotta soha nem kell. Most abba nem megyek bele hogy milyen állapotban vannak nála a kocsik és hányszor robbannak le. Nyilván a többihez is így áll hogy olajat 3 évente stb...
-
FeRRaR1
őstag
válasz tibor.sz #12943 üzenetére
Castrol Edge Titanium ACEA A5/B5 - SAE 0W-30.
Ezt tettem eddig mindegyik Volvómba és gondom soha nem volt. Legyen sok rövid város, 7000km európai túra vagy verseny pálya. Így maradok ennél, de lehet másik megfelelő specifikációjú olajjal se lett volna gondom.
Legyen minőségi, feleljen meg a spec-nek, cseréld időben vagy akár gyakrabban ha sok a nagy terhelés vagy város. Ezek a legfontosabbak.
-
FeRRaR1
őstag
válasz 7Sony7 #12950 üzenetére
Annyival egészíteném ki, hogy faterom vett utángyártottat a 2008 XC90 D5-höz, és berendelte a gyári Volvót is. Egy az egyben ugyan az volt, minden kis varrat, rücsök, illesztés, felirat stimmelt tökéletesen. Egyedül a Volvo feliratot reszelték ki belőle. A márkára már sajnos nem emlékszem.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Atomgeszi #12952 üzenetére
Én is elégedett vagyok vele, bár nekem feljebb is kellett csavarnom egy kicsit a vetítési képet szinte mindegyik Xenon kocsimon. Nem sokat, de rászántam egy estét, mentem pár kört hogy ne vakítsak senkit de a lehető legjobban lássak. XC90-en elég sokat tekertem, S80-on csak keveset.
7Sony7
Amennyiben nagy az ár különbség esetleg berendelhetsz 2-3 fajtát és össze hasonlítod a gyárival.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Peti78 #13002 üzenetére
Pontosan nem emlékszem, de én idén tettem vissza a kárpitot meg a háromszög tartót is. Sima műanyag patent volt mind emlékeim szerint. Viszont 2-3 különböző típus. Valamelyik csak beakadt, valamelyiknek a közepe jött ki stb. De ha dobsz képet, közelit, lehet okosabbat tudok mondani, de nekem sima liba volt. Semmi extrát nem csináltam vele.
-
FeRRaR1
őstag
válasz troll81 #13006 üzenetére
Idén nem volt időm nagyon kocsizni eddig, csak 3 gyors mosást kapott, munka, költözés stb... Viszont ez konkrétan 5 nap volt. Alapos mosás, kátrány és rozsda oldás, nagyobb karcok vizes csiszolása, 3 lépcsős polír minden járulékos dolgával, maszkolás, pepecselés... Hátsó lámpa finom polír, első finom csiszolás és polír. Motortér takarítás, V8 badge polírozás, kerámiázás. Majd megint alapos mosás, polír lerakódások eltávolítása, zsírtalanítás és kerámia. Meg pár apróság amit kihagytam. Holnap még lehet kap egy felni kerámiát ha lesz időm.
-
FeRRaR1
őstag
válasz Atomgeszi #13008 üzenetére
Köszönöm,
Beton volt ami nem tetszett illetve porzik is valamennyire, ezért vettem ipari gumi szőnyeget, 4mm vastag. 8 méter a garázs, ez 2 méteres gurigában jött, így 4 csík szépen kiadta. Nem ragasztottam le, utólag talán ezen változtatnék hogy kapna egy réteg ragasztót is terítéskor. (Most se mozog, de kis hullámok kialakulhatnak ahogy mozog a kocsi)
-
FeRRaR1
őstag
válasz Jimmy66 #13011 üzenetére
Az ATE a gyári beszállítója a Volvónak. Legalább is az én S80-amon az volt, így nekem is ATE Ceramic betétek vannak bent elöl / hátul. Szóval nyugodtan mehet, minőségi gyártó kevés problémával.
Atomgeszi
Nem gyűri egyáltalán, a széleken rögzítve van. De egyébként is 40 m2 4mm vastag anyagból raklapon hozták és eltört alatta. Több mint 200 kiló az egész. Az ilyen játék gumikkal, 2,5mm alatt muszáj ragasztani, ott nem választhatsz. Felette kövesd a gyártő ajánlását. Nálam azt írták hogy ipari felhasználásra mindenképp ragasztás, otthonra nem kötelező. Vastag és erős anyag, nem tud elmozdulni.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen