Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    válasz Johnny_vT #9141 üzenetére

    Annyira azért nem a világ vége egy AWD, nekem a 11 éves S80-on minden gyári, haldex, pumpa, diffi, szöghajtás, és olajat is én cseréltem bennük először 2-3 éve. Jövőre esedékes lesz egy pumpa vagy egy olaj nyomás szenzor csere.

    12 éves XC90 szinten minden gyári és hibátlan volt az összkerékhajtással. 2004 előttiek szoktak elszállni a szöghajtásnál, vagy ha nem veszik észre hogy valamelyik kiöregedett tömítésnél elszivárog az olaj, az is gyorsan megöli a dolgokat. Na most ha az éves szerviznél ránéznek, 5 évente egy hiba megelőző folyadék csere, ne adj isten 10 évente valamennyi ráköltés nem a világ vége.

    Más:

    S80-on véletlenül kiderült hogy hibakódot tárol az elektromos kormányzárról. Szerelőm volt itt megnézni hogy melyik parkszenzor a hibás a 8-ból (jobb első) és mikor meghozta az újat, rádugta a VIDA-t törölni a kódokat, nini egy új jövevény, sárgával jelölve, kormány zár jele nem 100%-os. És mivel rá van kötve az immobiliserre ha teljesen elromlik letiltja a motor indítást. Ezt úgy veszed észre hogy jobbik esetben otthon nem indul, rosszabbikban elmész valahova, és ott nem indul. 11 éves gyári, ugye minden leállítás utáni ajtó nyitásnál reteszel. Mondta hogy típus hiba, 10 év körül elő szokott jönni. Na mondom mekkora típus hiba ami 10 évente jön elő? :DDD Mindegy, a szoftverek frissítése, kormány zár + felprogramozása + parkszenzor 200 font múlt héten. De szerzett nekem a szerelőm egy szett gyári Volvo szín azonos zsír új bontatlan szőnyeget. Valaki rendelte de rossz szín volt az övéhez, ott maradt, ő meg elhozta nekem :) fő állásban vezető szerviztechnikus a Volvo márkaszervizben.

Új hozzászólás Aktív témák