- iOS alkalmazások
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Az IQOO-nak sikerült fokozni a Neo9 Pro-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
Hirdetés
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
Ezt megnézném előtte, ha engedi a keret - tapasztalatok alapján némileg jobban viseli a városozást, bár olajszintet lehet érdemes néha megnézni. Ha drága, akkor marad a Tipo első és egyetlen helyen Fiorino vonalon tudnék mesélni, nem 200, némelyik 100-at sem bírt gyári vezérléssel sajnos, sajátban mondjuk 183k után jónak tűnik, de rövidebb olajcsere és dpf nélküli még.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz juvegamer #11074 üzenetére
Ha jól rémlik, 2.0 rokona, insignia szerviz cikkeit olvasd át. Ha tudod olcsón javítani, szabad neki néha megállni, akkor összességében vállalható, csak sok tömítés tud galibát okozni ahogy múlnak az évek, ettől még lehet jó vétel nagyon is. Váltó milyen rajta? (M32 félelmek)
-
molnarpeter
nagyúr
Típus ismerete nélkül amit csinálnék - egyrészt megfigyelni, hol és milyen tényezők mellett nyekereg, másrészt szétszedni a zörgő részt, alkatrészenként próbakört téve, harmadrészt amikor kikerült a zajongó elem, szövet szigszalaggal az érintkező felületeken visszaszerelni először azt, majd újabb próbát követően a többit is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz norbert1998 #11142 üzenetére
Műszaki vizsgás helyet próbálj esetleg keresni, akkor alánézés mellett lengéscsillapító állapot is kiderül.
Izzító vagy porlasztó kiszedést és 100-200k letétbe helyezésével engednék maximum, mert simán beleszakad/nem jön ki és tönkremegy az erőltetésben... Egy felkészültebb hely kellene tudjon relatív kompressziót nézni önindító áramfelvétel alapján, plusz porlasztó korrekció, igazából már az utolsó is elárulja, hogy egyformán járnak-e a hengerek. Mostani hideg idő meg elég arra, hogy egy indítást próbálj.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #11241 üzenetére
[link] M32? Akkor felújítással együtt szokták cserélni amúgy van minden rajta [link]
Nálam M20 váltó van a Grande-ban, M32 kisebb nyomatékát való változata. Motul 75W90 GL4-5 lett a kiválasztott, mert a GL4+ nem létező dolog szabvány szerint, GL5 meg nem kompatibilis alapvetően, gondoltam az ilyen univerzális, többet bíró EP olaj hátha jobban bírja (meg a váltónak is jobb ha nem melegszik el és nem szakad meg az olaj film), csak drága. Viszont tárgytalanná vált, mert lehet inkább váltót cserélek[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #11253 üzenetére
6 gang és rüki balra előre van? Nekem 170k km körül (mióta nálam van már) gyakorlatilag gatya 120 körül van egy ciklikus rázás, sofőr oldalon féltengely kicsit lóg is a difiben, kettes random reccsen, kormányt alászedve karistol, és szerencsére egy féltengely gumiharang is kiszakadt, lendkerék még jónak tűnik
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Kereskedés ideiglenesen kivonja az autókat, hogy ne kelljen egy zárt területen álló kocsira biztosítást fizetni, bevett gyakorlat. Külföldi autó honosítása esetén a kinti műszaki érvényességét vezetik át legtöbb esetben (drágább lenne egyben vizsgáztatni is), szinten normális.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gombinyó #11320 üzenetére
Ahogy nézem M20 alapú robot, csapágyazásra tartalékolnék (bár kisebb nyomaték okán itt többet bír valamivel), robot javításra legyen bekészítve szaki, amúgy nem egy vészesen bonyolult dolog, sőt, hagyományos automatához képest szerinem egész egyszerűen javítható, csak ugye nem olyan finom a működése, azt hiszem ebben is kettőstömegű van, stb.
-
molnarpeter
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #11382 üzenetére
Köszi, átugrotta a szemem
Hogy ne csak rontsam a levegőt itt, hajónapló: coolernél sofőr oldalon pici olaj nyomot fedeztem fel a GP-n, majd tovább invesztigálom, cső vagy IC csere...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Napokban épp beszélgettük itthon, hogy pl 2-300 km utat kockázatosnak éreznék a Puntoval úgy, hogy a másik aktív vezető családtag autóval együtt nem marad otthon szükség esetére... Na a mai nap beérett a környékbeli használat Utóbbi néhány indítás során valami nyekkent egyet, de ma amikor bő 10 km-ről hazaindultam, elkezdte folyamatosan adni a hangot. Itthon hosszbordás le, elhalkult. Generátort kézzel forgatva kicsit csálén áll a szabadonfutó, szóval van egy erős gyanúm megy felújítóhoz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #11443 üzenetére
Talján Taliga újra talpon, végre volt idő leadni a generátort felújításra, volt talán 2 nap az átfutás, de a legolcsóbb bolti cseredarabos ára alatt maradva minőségi cuccokkal újba lett téve alaposan. A szabadonfutó a mester véleménye szerint volt már szerelve, még az is lehet, hogy amiatt volt korábban szíj szakadás, csak nem sikerült olyan tartósra az újjal, fene tudja. Mindenesetre új csapágy, szénkefe, stb, és persze az ominózus szabadonfutó, innentől kezdve nem szabad neki többet elromlani
Még azon gondolkodom, hogy a szélvédő alatti vízgyűjtő kifolyóját kéne módosítani, mert közel van a generátorhoz. Fb csoportokban szoktam látni - főleg benzineseknél -, hogy még az öntvény is elreped, akkor meg nincs többet felújítás...[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #11533 üzenetére
Mer' olasz.
-
molnarpeter
nagyúr
Van esetleg köztünk 2.0 dízel tulajdonos, aki még nem cserélt olajpumpa tömítést? Készült nálunk alumíniumból kiváltó közdarab, de egy független véleményt is szeretnék róla, privátban tudunk egyeztetni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #11542 üzenetére
Opel vonalról jött az ötlet, ahol gyakoribbnak tűnik a gumi tömítés hibája. Lényegében a várható élettartam hosszabb (cél, hogy az autó élettartamát kiszolgálja), maga az alumínium ugye nem fog elöregedni, és mindkét oldalon FKM (Viton) O-gyűrűk vannak, 200°C-ig hőálló és olaj-vegyszerállósága is jobb a hagyományos NBR-hez képest. Igazából árulnak olyat is, ami nyuszka alu, külön tömítés nélkül, szóval ha az illesztés pontos lett, lehet még ezek nélkül is működne... De összességében egy előtte-utána olajnyomás méréssel az eredetivel is össze lehetne hasonlítani - ha jobb, akkor már szivárgott a gyári, ha egyforma, akkor simán csak teszik a dolgukat, ilyesmiken jár az agyam.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #11635 üzenetére
Akartam írni másik topikban fb csoportokat [link] itt az egyik, van még hasonló tagszámú 2 legalább.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Directors #11764 üzenetére
Ha nem alsó polcos/sosem cserélt szűrővel megy, akkor 300-at is elmegy javítás nélkül. Olcsobb/egyszerűbb mágnesszelepes fajta, nem piezo kristályos, ami egyik pillanatról a másikra megállhat, és legalább drága is Illetve a porlasztó is legalább felújítható, bontott is van akár 20k körül. Bosch CP1 szivattyú nem darálja le magát, max adsz neki egy tömítés szettet ha szivárog aztán annyi. Egyik legolcsóbban fenntartható CR rendszer szvsz. Corsa 1.3 dízel is ez
-
molnarpeter
nagyúr
válasz gipsztigris #11786 üzenetére
Jut eszembe, műanyag fogaskerék törésre láttam Opel vonalon azt a megoldást, hogy betesznek pluszban egy ellenállást, hogy kisebb nyomatékkal terhelje... Bivalyerőt mérséklendő
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #11850 üzenetére
FIRE hajlamos eszegetni, igen.
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Napelem
- Autós topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Alkoholista nevelde
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs