- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- DIGI Mobil
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Mobil flották
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Drágább lett a Pixel 8a
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
Sztori trailert kapott az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A DLC a tervek szerint jövő hónap végén debütál PC-n és konzolokon.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
ZolAK
újonc
válasz molnarpeter #13018 üzenetére
Köszi ez jó ötlet, elvileg egy teljesen kerek belsejű jó lehet, megpróbálok méretben megfelelőt keresni. Érdekességképp: válaszolt a gyártó, elküldte a cikkszámát a szerintük jó harangnak, de az sem a megfelelő kialakítású... Most házi gányolás címszóval beragasztottam a lyukat, hogy tudjam használni a kocsit, amíg megoldódik az ügy.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13095 üzenetére
M32-vel valaki megcsinálta ezt. Én nem akartam tákimákizni.
-
mekker
őstag
válasz molnarpeter #13114 üzenetére
Jó lenne a 90 lovas. A 75 lovas nem tudom, milyen lehet érzetre. Váltó mindegy, hahu-n van 5- és 6-s. is, illetve egyetlen db automata (azt írja "amerikai modell"). Ahogy visszakerestem a fórumban, ez lehet az: [link] .
Egyébként ismerős venne autót, 1. gen. Renault Scénic és Brava volt neki eddig, mindkettő asszem 1.9 dízel. Nem megy túl sűrűn 100 km/h felett - ha jobb a karakterisztikája valamelyik váltónak, az fontosabb, mint hogy hányat pörög a motor autópályatempónál.Nem tudom, meddig él a hahus keresés linkje, de jelenleg ilyen a (12 autóból álló) felhozatal: [link]
Данное сообщение (материал) создано и (или) распространено иностранным средством массовой информации, выполняющим функции иностранного агента, и (или) российским юридическим лицом, выполняющим функции иностранного агента.
-
erx470
csendes tag
válasz molnarpeter #13220 üzenetére
2016-os
most meg kaptam egy:
"check number plate light"
ha felkapcsolom a helyzetjelzot ez bizti lehet vagy rendszamtabla izzó?
-
csongi
veterán
válasz molnarpeter #13238 üzenetére
1,2 8V. Tempomat nincs. A cél, a hosszútávú utak komfortosabbá tétele.
Én is remélem
-
csongi
veterán
válasz molnarpeter #13242 üzenetére
Bocsánat. 1,4 8V 77LE
-
426os
őstag
válasz molnarpeter #13248 üzenetére
Nem tudom ez a membrán ragasztás mennyire macerás, de nem gondolnám, hogy érdemes vessződni vele. Jellemzően párezer Ft a gyári hangszóró, de inkább raknék bele kicsivel többért valami jobb minőségűt és le van tudva a dolog.
.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13248 üzenetére
Igen, azt a csatlakozót már meg is néztem, hogy van-e korrózió vagy bármi rendellenes, de semmi. A kárpitleszedés hétvégére marad.
Ha elszakadt, akkor inkább cserélném a hangszórót. Meg a hagyományos szegecseket szegecsanyára.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #13253 üzenetére
Szépen le kellett szedni az elöregedett részt a membránról és a kosár széléről, és technokollal megragasztottam.
Méretpontos vidi hangszórószéleket a mai napig lehet kapni Székesfehérváron, így egyik borbeszerző körút (Szekszárd) alkalmával beugrottam, mert útba esett. Szóval ez a rész könnyű volt.Na a kreatívan összerak volt érdekes.
Kerek legyen, méretben begfelelő mind kosár oldalról, mind membránszél oldalról. Ne legyen túl nehéz, mert akkor elnyomhatja a központosságot, de ne legyen túl könnyű, mert akkor meg nem tart.
Találtam is egy homokozóvödröt - nem röhög! -, ami pont méretes volt. Tömegre is jó volt.
Kicsit játszadoztam vele a központosság megtartása végett, de sikerült.
24 órát pihent.
Levettem, és elégedett voltam az eredménnyel. Kb. 4 éve megy, és jól van.Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13258 üzenetére
Yep.
-
csongi
veterán
válasz molnarpeter #13249 üzenetére
Allitolag a stiloba levo valto 1-1 be felmegy.
Ha ugy kalkulalok, hogy az 5os valtot elarom, akkor lehet erdemben valami. jatszadozok a gondolattal csupan.
Valahol van leiras a ket valto ateteleirol?
km ora szerint 90 nel 2500-2700 fordulat. Orszagut, egy kis hegyi menet, alfold klima.
5.5- 6 liter kozott.
Peresze semmi vadulas. .
De lehet csak a veztengelyet cserelem a vegen.
Kopas limiten van par butyok. -
csongi
veterán
válasz molnarpeter #13261 üzenetére
Az nem megy fel. A harang miatt.
Jaja evo -
csongi
veterán
válasz molnarpeter #13268 üzenetére
Nem tudom. Az infóm szerint nem azonos, de lehet alaposabban utána kell néznem és magad uram lesz
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13258 üzenetére
Mint kiderült, szólnak a gyári hangszórók, nincs semmi bajuk a vezetékeknek sem, csak valamiért nagyon gyengék és halkak. Elfáradhatott a mágnes?
Na mindegy, szerencsére van itthon egy pár Gladen Alpha 165-ös, amit még a Jazz-be szántam, és tök jól működnek.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13281 üzenetére
De már bent vannak, minden a legnagyobb rendben, tök jól és megfelelő erővel szólnak az újak.
HolnapMa egyébként szétszedem újra, utólag megtaláltam az MDF kereteket, amiket szintén a Hondához vettem, inkább azokkal faragom be a hangszórókat.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13285 üzenetére
És ingyen! Jó, ez nem igaz, a Gladeneket egyszer megvettem már, de most milyen jól jött!
Az ezekhez csomagolt cincogókat és hangváltókat társítottam egyébként a Jazz gyári hangszóróihoz, miután kiderült, hogy a fejegysége túl gyenge, hogy kihajtsa az új hangszórókat. Így maradtak meg.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13287 üzenetére
Fogalmam sincs a gyári specifikációiról.
Viszont a Gladeneket pont azért ajánlották az itteni autóhifis topikban anno, mert könnyen hajthatók, a gyári fejegységek is megbirkóznak vele. Kivéve a Honda Panasonicját.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13287 üzenetére
Az egyik gyárin halványan még látszik a matrica, 4 Ω és 20 W. Amik bekerültek, azok meg 3 Ω és 80 W. Ha a hátsókat nem tervezem cserélni (nincs kedvem szétszedni az utastér 2/3-át), előbb-utóbb 4 Ω-os kéne előre, mi?
Mindenesetre az egyik gyári vasmagja környékén látok némi rozsdát, valamint mindkettő papírmembránja elég foltos/ázott. El tudom képzelni, hogy a víz miatt lettek ilyen halkak és gyengék. A peremüknek nincs bajuk egyébként, nem "grandepuntósak" vagy "videotonosak".
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz molnarpeter #13344 üzenetére
Csak az M32 rokon érdekelt a hisztis mivolta miatt . 90-est néztem de így még rágok egy kört rajta mert lenne kintről azonos árban 1.4T is egészen tűrhető állapotban, ha már megkártyázom azt a váltot akkor az erősebb benzinesre szavazok.
edit.: Nem 75/90 szimpla és 95le(itt a turbó is változós ha jó infókat találtam) kettős lendkerék a szórás? Lehet félreolvastam akkor az angol FIAT fórumot.
Semmi se örökös de per pill élvezhetőbb és tetszetősebb formájút nézünk párommal amolyan első négykerekűnek külön költözés előttre. Ez maradna egy pár évig szóval ha valami borul nem vészes, magunknak javítjuk hosszabb távra úgymond. Bravo 1.4t, GP 1.3 1.9 1.4t amik első körben most játsszanak, mindkettőnknek beragadt a forma.
tboldi Nincs kedvem faragni veszek egy jó alapot, első kör szerviz amit kell összerántunk aztán 4-5 év esetleg 6 legyen benne állag megóvva.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #13348 üzenetére
M32 temara:
egyik kollegamnak van egy 1.6TDI 105lojjos mk7 Golf-ja
valto szethullott, fogaskerekekrol fogak tortek le, egyik csapagy feszek korbenyalodott az alu otvenyben, masikban kette tort kulso gyuru, es az adta meg a mattot
bontott valto (fogd meg ami a kezedben van): 320k... a bontos is tudja miert kell az neked
plusz egy kuplung akkor mar... 550-600k korul lesz a vege
mutatta a kepeket, ugy keni az 5. fogaskerekpart, hogy egy muanyag kabelcsatorna szeru izere veri az 1-4. fokozat az olajat, es az az ize vezeti at 5. fogaskerekpar kamrajaba az oiltot.
most is ugy kell majd szintre tolteni benne az olajat, hogy eloszor feltoltod, mesz par km-t, aztan ujra feltoltod, mert abba a kamraba átpacsál vmennyit belole, es a fo kamraban annyival csokken a szint
mondjuk nem ertem miert nem furjak at ketto kozott azt a valaszfalat "lent" egy 10-12mm-s furoval, hogy eleve legyen ott is oil, mert azzal alul egybe lenne nyitva a ket kamra, de aszondja, ot egy ilyen bontottan 300k+ cuccot nem mer megfuratni sehol
ez valto vmi mk3 Golf-nal is volt alkalmazva allitolag anno, csak ott kicsit kisebb volt a nyomatek...vagy mittudomain
...es akkor merjen vki nyigni az M32-retöbb drón kell ;P
-
VMatteo
őstag
válasz molnarpeter #13348 üzenetére
Tjet 120ló, 5 sebességes, akkor ebben nincs kettőstömegű? Meg voltam győződve, hogy az enyémben van
@tboldi, köszi a képeket, igen, erre gondoltam. Remélem találok bontottat, mert tetszik
Más:
Eső után, 4 km-en keresztül rángatott az autó, villogott a checkengine, na mondom 4 henger most nem megy. Ezt már eljátszotta 2 éve, de utána megjavult és eddig nem csinálta. Kiolvastam, P0300-98 és P0302-98-es hibákat találtam, 2. henger gyújtáskimaradás. Azt szeretném kérdezni, hogy itt hengerenkénti trafó van, vagy 2 hengerenkénti?
Tisztelet a Gépésznek!
-
akooos
veterán
válasz molnarpeter #13348 üzenetére
Most lehet hülye kérdés, de honnan tudom, hogy van-e DPF az 1.9 GP-ben? MultiEcuScannel a releváns teszt kapcsolása után semmit nem jelez, csak hibaüzenet, hogy nem található (vagy hasonló, jó pár hónapja néztem). Soha nem vettem észre, hogy bármikor regenerálna, pedig a kicsit több, mint 1 év alatt majdnem 20k km beleszaladt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz molnarpeter #13363 üzenetére
Agglomerációs ingázó meg hétvégi kirándulós lesz alapvetően. Plusz fog kapni vonót a motorok/kajak miatt.
A 90-es a terv vagy a Tjet de ha 75-ös van állapotban szimpi akkor az lesz. Tavaszra akarom legkésőbb vagy januárban kb.
Hmm köszi ha reális a ~95 a 75-ösre akkor azért nem veszettfejsze az sem, azzal már élhető lenne. 1.9-est szinte nem látok itthon pedig az lenne nagy jóság csak eleve az ára anno meg, hogy nem volt valami sokáig kinálva
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #13371 üzenetére
Nem eLUM-ról ugyan, de én megkerestem az évjáratnak és típusnak megfelelő kezelésit, onnan írtam az előző hsz-emet.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz molnarpeter #13374 üzenetére
Egészen 100%-osan biztosan nem. Meg se említem ezeket a varázslókat.
Köszönöm, Srácok!
-
csongi
veterán
válasz molnarpeter #13379 üzenetére
Megnezem. Koszi!
-
Micsurin
nagyúr
válasz molnarpeter #13381 üzenetére
+ erik365 köszi Árakat láttam engem inkább az érdekelt volna közepesen sportosan közepesen nehéz lábbal mennyit megy el kb ökölszabály szerint felújítva túltöltve.
---
147-eseket is nézegettem most... 1.6TS tudom jó eséllyel rémálom nade mennyire? Igen igen tudom messze nagyobb pénztemető lenne mint bármelyik Tjet vagy kis dízel. De csak pusztán elvi síkon eljátszottam a gondolattal. Nem tudom miért de elengedtem teljesen most a konszernt és kb csak olaszt nézek lassan két hónapja, valami elromlott fejben...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
erx470
csendes tag
válasz molnarpeter #13409 üzenetére
apatyas - szerelő nézte, igy gondolom a kati rajta van.
molnarpeter - nincs rajta horog. Az mit jelent, hogy visszacsapós? Általános szerelő nézte. Céges autó, csak kicsit zavar a dolog na. Saját lenne nézetném tovább a hibát. Hová lehetne ezt tovább vinni, pl kipufogós, vagy engedjem el?
Köszi szépen .
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz molnarpeter #13411 üzenetére
Asszem, hogy csak a jobb oldalon van a GP-n ilyen, és szerintem.elérhetô kézzel bontás nélkül is.
"Bad reklám is reklám too"
-
Hőguta
csendes tag
válasz molnarpeter #13421 üzenetére
Csak nem Te is vonóhorgot szerelsz Péter?
-
Hőguta
csendes tag
válasz molnarpeter #13424 üzenetére
Nekem a tolatoradar leválasztással van gondom. A gyártó cég szakembere(?) azt mondta nem szokták bekötni.
Engem zavar ha tolatáskor állandóan sípol. -
Hőguta
csendes tag
válasz molnarpeter #13426 üzenetére
Ilyen cambuszos elektonokát kaptam hozzá.
-
Hőguta
csendes tag
válasz molnarpeter #13428 üzenetére
Igen,a rajzon is látszik a megszakítás(ollóval jelezve),de lehet hogy csak számomra nem egyértelmű.
Majd ha a bekötéshez jutsz oszd meg a tapasztalatod légyszíves! -
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #13436 üzenetére
Fb-n Budavári Csaba. Szinte csak olasz autókat villanyál.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
Hőguta
csendes tag
válasz molnarpeter #13436 üzenetére
Dunántúl,Veszprém vármegye.
Csaba meg gondolom Pesten van,amúgy eddig mindent magam szereltem,ezt is én szeretném megoldani ezért fordultam hozzátok hátha szerelt valaki Tipora ilyen típusu modult. -
hobizoli
nagyúr
válasz molnarpeter #13474 üzenetére
azért azt a nyomó ági főszűrőnek meg kéne fognia...
több drón kell ;P
-
VMatteo
őstag
válasz molnarpeter #13534 üzenetére
T-jet-en tegnap cseréltünk trafót, aztán már az előző szerelő igencsak meggyalázta a trafók csatlakozóit. Lehet ilyeneket kapni valahol? (monjduk szar megoldás az egész)
[ Szerkesztve ]
Tisztelet a Gépésznek!
-
LógaGéza
addikt
válasz molnarpeter #13534 üzenetére
Én arra gondoltam, hogy rövidre lett vágva, megfeszítették hogy bemenjen a helyére, és emiatt "gyengült le"...
Két bontóban néztem eddig, csak nyereggel együtt adják. Vecsésen még nem voltam mondjuk, ott még szerencsét próbálok.Igen, töltögetek, szerencsére üres állásban nem folyik, csak ha rálépek a fékre.
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz molnarpeter #13542 üzenetére
Igen, pont ezaz... Falun lehet, de városban élek sajna
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
csongi
veterán
válasz molnarpeter #13548 üzenetére
Koszi!
A pollenszuro cserenel nem dugtam vissza a motor csatijat. -
erik365
aktív tag
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #13561 üzenetére
Kopott, vagy mi a baja?
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #13563 üzenetére
Őszintén szólva én sem, de ha valamiért sérült vagy kopott, akkor nyilván cserélni kell, viszont tényleg nem jellemző a tengely kopás ezeknél a motoroknál.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
orion1025
őstag
válasz molnarpeter #13560 üzenetére
Nem tudok róla, de olvastam egy facebook posztnál, hogy az első rugókat rosszul is be lehet rakni előre, olyankor bele tud verni a doblemezbe, de ilyenkor elvileg a kerékdőlés is látszik szemmel. Bár ezt valószínűtlennek tartom, mert nem régi hibáról van szó, a gumi belső széle sincs lenyalva. Semmire nem jutottam, majd valamelyik hétvégén jön egy újabb felvonás, hátha. Szerelőhöz egyelőre nem menne a kocsi, mert ott ismeretlen költség lenne a hiba kiderítése ezért volt a házi vizit, de már nagyon érdekel mi lehet ez.
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
aktív tag
válasz molnarpeter #13579 üzenetére
Köszönöm megnéztem, de nincs viszonyítás alapom így nem tudom ez mennyire rossz a többihez képest Szóval direct-be rákérdezek. Engedjem el a giulietta dízel vonalat? Költségmentesebb a 1.4 tb benzin?
-
hroberto
veterán
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #13594 üzenetére
Van valami tapasztalat, hogy a tömítés amit ajánlasz, miként viselkedik pár év múlva? Mármint biztos, hogy tartósabb mint a gyári olasz (mert a opel féle az xart sem ér) ajakos tömítés? Nem kötözködés, csak a saját Deltámban nemsoká tervezem a cserét és lehet, hogy kipróbálnám.
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
hobizoli
nagyúr
-
gipsztigris
addikt
válasz molnarpeter #13606 üzenetére
Köszi az infót! Nemsokára keresni foglak!
"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest