Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • GalaHU

    őstag

    válasz chess001 #37487 üzenetére

    Nagyon el vagy tévedve: a jelenleg historic kategóriás autóknak azért volt nagyobb kormánykereke mert azokban a verdákban még nem volt kormányszervó, máshogy nem bírták volna tekerni. Amint lett szervó csökkent a méret rögtön, mert a gyors irányváltásokhoz az az ideális.
    Persze ez sem csökkenthető a végtelenségig, a szűk open kabinokba még csak-csak találsz 300mm alattit (Catherham, Formula BMW ha már...) de GT-Rally vonalon a 300-350 mm az általános.
    A gyorscsati versenyautóban nyilván a kényelmesebb beszállás miatt van, pláne ha a képedbe van tolva a kormányoszlop, az ülés meg maxra hátra, lásd R5-ök.

    Egyébként ezt a csatlakozót (nem adaptert) sehol sem úszod meg, mert minden cserélhető pereces rendszer használ valamilyet. Konyhanyelven mindig van egy apa meg egy anyaelem, a simcub-al sincs ez másként, a mértekben meg nincs szignifikáns különbség.

    Maximum levágod a DD basedről is, aztán arra azt hegesztesz amit akarsz. :)

    [ Szerkesztve ]

    Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!

Új hozzászólás Aktív témák