Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DummyBoy

    senior tag

    válasz Gijon #29032 üzenetére

    Bocsi, nem leszólni szerettem volna bárkit is :)

    Forzában a hülye kuplung/automata váltó megoldás miatt a kontroller nagy előnyt jelent váltáskor (Pedállal fizikailag képtelenség olyan gyorsan kuplungolni mint gombbal, ráadásul az automata váltó is lassabban vált mint ahogy Manual + Clutch beállítással a kontrollerrel lehet váltani ...) , valamint ha valaki nagyon jól irányítja a kocsikat vele, akkor a gáz/fékkar nagyon jó visszajelzései extra pluszt jelentenek.

    Ha valaki nagyon jó kontrollerrel, akkor nehéz kormánnyal utolérni, erre akartam utalni. Ettől függetlenül kormánnyal jobb játszani xD

    Én béna voltam kontrollerrel, nálam ez nem számított, nekem sikerült jobb köröket menni kormánnyal, viszont visszatérve a másik topikhoz, a pedálsor javulása messze többet jelentett mint a kormány.

    G920-nál a Loadcell beépítése is hozott némi időt, a Fanatec meg még többet xD

    [ Szerkesztve ]

    Life is shor...

Új hozzászólás Aktív témák