- Yettel topik
- Fotók, videók mobillal
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Befellegzett a HI-FI Rush és a Redfall fejlesztőinek
gp A Microsoft az Alpha Dog Studiost is bezárja, a Roundhouse Studio pedig a Zenimax Online Studios-ba olvad be.
-
Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
ph Az 1440p-s kijelző az előzetes tapasztalatok alapján kellemes opciónak tűnik az 1000 dollár alatti szegmensben.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Fórumtársak szimulátor komponenseinek/hardvereinek/játék preferenciájának táblázata és annak konklúziója GalaHU tollából.
Új hozzászólás Aktív témák
-
GalaHU
őstag
válasz frelife #29750 üzenetére
Csak egy tipp!
Jobbos ülèst keress, azok általában jobb szerkezeti állapotban vannak, és olcsóbbak is a bontóban, mert ritkábban keresik. Tuningboltban is jobban lehet alkudni rá személyesen, nekem is az van, cockpitben tökmindegy hol van az állîtókar...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
őstag
Fana CSElite pedálnál a gáz pedál 0-10% közt ugrál úgy, hogy rá se lépek a pedálra.
Ez mitől van? Haldoklik a poti?
Kezdhetek írni a supportnak? 2 hónapig bírta szerencsétlen...Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
-
őstag
válasz tobias88888 #29759 üzenetére
Valószínűleg túl érzékeny a pedál útja az elején, és akkor minimumnak többet kell megadni hogy ne onnantól érzékelje a pedál útját.
Egyébként múlt héten csinálta először, és akkor a Windows frissített valamit és azóta lett ilyen.
A Loadcellás fék sokkal finomabban mozog a grafikonon mikor lenyomom a pedált, míg a gázpedál nem követi le ugyanolyan szépen.
Ja mondjuk ennek utána néztem, a gáz meg a kuplung 12 bites, míg az LC-s fékpedál meg 16 bites.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
válasz -Solt- #29761 üzenetére
Maga az egész pedálszett van a szervokormányra dugva, majd pedig onnan USB-n a gépre.
Na mindegy, mindenesetre fura ez hogy a gáz miért jár ilyen durván, míg a fék sokkal finomabb.
Szerintem valami van a potival, ha nem nehéz szétszedni akkor szétszedem nincs-e valami benne.Szerk: Lehet az lesz hogy a pedálsort, egyenesen USB-n keresztül bedugom a gépbe, nem pedig a kormányba, és aztán megnézem ugyanazt produkálja-e vagy sem.
[ Szerkesztve ]
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Mondjuk az is közrejátszik hogy más pozícióba tettem vissza a potit, tehát nem onnan indul most a 0 állás ahol eddig volt, hanem máshonnan.
Mert hiába tapostam most be tövig a pedált, nem ment el maximum állásig, szóval egyénire bekalibráltam és most nagyon jól megy.Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
őstag
Nem egészséges de hát Kínai ez is, sokat ne várjon manapság az ember a minőségtől.
Túl érzékeny a minimum érintésre a pedál, ezért célszerű manuálisan kalibrálni mindig.(#29767) tobias88888: Igen ez érdekes, mondjuk aki nem használja a kuplungot, vagy ha használja is akkor a potikat csak ki kell cserélni, a kuplungot az ember úgy is olyan érzékenyre teszi amilyenre akarja, váltásnál meg csak betaposod aztán felengedd, ott jelentősége nem is lenne az ugrálásnak.
Nincs lehetetlen, csak maximum Te nem akarod eléggé!
-
GalaHU
őstag
Csak kíváncsiságból: Milyen kormányt használsz, milyen nyomatékkal, hogy szükséged van erre a zárt kormányállványra? Az új Atesz-féle cuccokban pont a könnyű beszállás tetszik a legjobban, ugyanakkor egy karral is stabil marad...
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Amantius
senior tag
válasz GalaHU #29771 üzenetére
Én Fana 2.5-tel használom az alapot. G 27-hez tökéletes volt, a Fanatec már megcibálja. Engem is a kicsivel nagyobb szabadság tartott az eredeti verziónál, nem csak szimezés közben ülök benne. Gondolkodtam a cserén, de végül nem éreztem problémának, azt a mozgást ami van, egyelőre nagyobb szükségem van arra a kicsi helyre, mint a nagyobb stabilitásra.
Nagy gáz, kis szerencse!
-
frelife
aktív tag
válasz GalaHU #29771 üzenetére
A könnyitett volt g920-ra. Ott azéet néha elhuzta a vasat. Egyvegy fél centi néha volt. Ebbe is könnyű beszálni mivel a kormány tarto annak a beállitása-távolságva fontos. Egy trhusmaster sparco kerül rá vagy egy fanatec. Még nincs eldöntve. Az ffb meg változik. Dirtnél keményebbre veszem Forza 7nél lágyabb szokitt lenni. Raceroomnál is erős. Most adatokat nem tudok fejből. Most épül fel a szett. De mondom a beállitás a fontos. Előrébb hozom a kormánt a pedál hátrább lesz igy kb a vas oldalt a térd alatt majdnem bokánál. Ülésre ráülsz azt befordulsz. Amugy ebből tévézek és netezek vagy mással játszok. Semmivel nem rosszabb mjnt a félkaru. Könnyitett. Ez stabilabb. 50"kilo. Talpak vannak alatta. Nem csuszkál el.
[ Szerkesztve ]
-
frelife
aktív tag
-
Gigi01
őstag
válasz csabamigo #29724 üzenetére
Pc? ETS2,legtöbbet mentem,megyek vele.Dirt Rally?Nálam legjobb.Lfs,ha nem volt meg.
Forza Horizon-t megvettem,hát kár volt,ingyenes asszem 6,7 demó,hát nem kormányra való,szerintem.
F1,én nem szerettem,de kedvenc videóm jelenleg.
Gravel-t próbálta valaki amúgy?[ Szerkesztve ]
-
Amantius
senior tag
válasz tobias88888 #29776 üzenetére
Látom neked szívügyed a fordított pedál.
Nagy gáz, kis szerencse!
-
MPowerPH
félisten
válasz Amantius #29778 üzenetére
Pedig igazabol semmi jelentosege. Ugy lenne ertelme, ha alapbol inverted pedalsort veszel. T500RS -t probaltam anno inverted modban, de gyorsan vissza is epitettem. Bar ott legalabb megoldhato volt, hogy megforditsad. Fana -nal ugye ez nem lehetseges.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
frelife
aktív tag
válasz tobias88888 #29776 üzenetére
Eszembe jutott de lehet hogy gyári pedált veszek.
Ha mégsem még kérhetek rá. meglássuk.. A vak is ezt mondta egyenlőre jussak el oda hogy legyen meg a kormány.. Be vagyok sózva
-
tobias88888
őstag
válasz MPowerPH #29779 üzenetére
Miért ne lehetne?
Csak azóta szívügyem a fordított pedál, amióta váltottam én is. Előtte próbáltam, de nem éreztem nagy különbséget a pár percnyi használat során. Egy órás versenynél viszont sokkal kényelmesebb, természetesebb
A T3PA Pro meg sajnos nem ajánlott. Nem LoadCelles és azért az árért nem éri meg, mert érdemben nem jobb, mint az alap G29 / T300 pedál. Van hozzá persze load cell kit, de akkor meg már a CSL Elite ára felett vagy.
Vagy maradj az alap pedálsornál vagy szállítással 77 ezerért vegyél Fanatec CSL Elite Pedálokat. (Logitech-es pedál mod nem tudom, hogy van -e még, az volt a legolcsóbb Load Celles lehetőség)
[ Szerkesztve ]
-
arty
veterán
válasz tobias88888 #29783 üzenetére
Nem ajánlott a T3PA pro? Mi az alternatívája?
Az árában a kétpedálos, "műanyag" fanatec van... (szállítás + adapter, ha nem fanához veszed!)
G2x pedál elérhetősége általában 0.
T3PA gyengébb és 17 ezerrel olcsóbb - más kategória.Az alap t300 pedál meg a 2pedálos műanyag, vicces amikor azzal is egyenlőséget emlegetsz.
(#29784) -Solt-
sőt, gombkombinációval szoftveresen is lehet fordítottra váltani (TH kormányon)
(#29777) Gigi01
nincs mindenki "belebuzulva" a szimekbe
az fm7-re (és majdnem minden autósjátékra) jobb a kormány, mint a gamepad - nemcsak könnyebb, ha megszokod, de élvezetesebb is (az igazi autóban se gamepad van...). folyamatosan ez a hitvallás (itt is), hogy a kormány a szimek és a szimesek kiváltsága - marhaság.
[ Szerkesztve ]
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
Enton
addikt
válasz MPowerPH #29785 üzenetére
Ez a képen lévő pedálpozicio erre pont nem a legoptimálisabb, hacsaknem mamutlábakkal rendelkezik a pilota hozzá.
Nekem pl használhatatlan lenne heltozni ilyen nagy szakadékkal de ugye mindenki máshogy szereti.
Én pl erre azt szoktam, hogy szekiváltózásnál nyujtott lábbal bal láb elé közepelem a féket. Manual+H-nál meg jobbrább tolom az egészet és jobb láb alá kerül a fék középpontja.
Ennel kényelmesebb megoldást még nem találtam de még megforgatva nem volt, majd még egyszer azt is ki kell próbálnom."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
tobias88888
őstag
válasz MPowerPH #29785 üzenetére
Sehol, főleg GT3azok, nem kell a heel and toe. De bármikor közelebb lehet tenni a féket a gázpedálhoz CSL Elitenél és akkor megy H&T bár akkor sem a legjobb a gázpedál alakja miatt.
"arty
Nem ajánlott a T3PA pro? Mi az alternatívája?
Az árában a kétpedálos, "műanyag" fanatec van... (szállítás + adapter, ha nem fanához veszed!)
G2x pedál elérhetősége általában 0.
T3PA gyengébb és 17 ezerrel olcsóbb - más kategória.
Az alap t300 pedál meg a 2pedálos műanyag, vicces amikor azzal is egyenlőséget emlegetsz."Sok érdekes dolgot összehordtál:
1. Aluminium az a "műanyag" és nagyon is minőségi.
2. Pedálnál a legfontosabb dolog mellesleg nem az anyaga, hanem hogy mi alapján mér. A T3PA Pro nem Load Celles, a CSL Elite igen.
3. Adapter ingyen van mellesleg és szállitási dij a Pro esetében lesz egy ezres körül.
4. T3PA nem annyira más kategória, az is potméteres. Anyaga más persze, de attól hogy fém nem leszel tőle konzisztensebbA Potméteresek közül lehet hogy a legjobb a T3PA Pro. Viszont ha arról van szó hogy 57 ezerért (olcsóbban nem találtam) azt vegye valaki vagy a CSL Elite-t 77 ezerért akkor teljesen egyértelmű hogy az utóbbit kell választani. Más megközelitésből a T3PA Pro nem ér 57 ezret az alap T300 / Logitech pedálhoz képest pluszban (azok ugye a base-el jönnek, nem opcionálisak), a CSL Elite viszont ér plusz 77-et. Mindkettő volt, tudom miről beszélek
[ Szerkesztve ]
-
frelife
aktív tag
válasz tobias88888 #29788 üzenetére
Tobias.. Ezen ne vesszetek össze. Sajna a pénz is dominál. Azért tm sparcot vállasztok. Mert olcsobb mint a fana de jobb mint egy logi. A fana 300kilo mig a tm 200. A tm pro pedál pedig csak egy alternativa. Azt is nézem hogy kompatibilis legyen mind pc de leginkább xboxra. Én azon is tolom igy kompromisszumot kell kötnöm.
Nem volt fanám sose de a 3pedálos loadcelles v2. 5 basel már joval jobban olcsobb megoldás a tm. A firza csomag fanatecnél 699€ ha veszek hozzá loadcellt 839€.
Ha egyből 3pedálossal veszem 950€.
A CSL elite is 640€ ha loadcell kiegészitővel kérem ha 3pedállal akkor is ennyi de. Nem v2 és nem v2. 5.Marad a Tm annak minden gyengeségével. De bármi jobb ötletet meghallgatok.
-
arty
veterán
válasz tobias88888 #29788 üzenetére
1. az alumíniumot benéztem, ok, megesik (képen olyan műanyagnak hatott az alap)
2. azért csak emlékszel még, itt is volt akinek tört el pl thrustmaster műanyag-pedálja... szerintem igenis fontos az anyag, ahol ilyen erőknek van kitéve az eszköz (lábad!). és szerintem szerinted is, lásd első pontod
3. "The CSL Elite Pedals must be connected directly to the Wheel Base and do not come with an USB connector." - 25 EUR
4. 30 EUR a szállítás. 90 + 25 + 30 = 47300 ft vs. supergameren 53500 a T3PA PRO, szállítással (ha kihozzák végül.. nem éppen ajánlott bolt kategória szerintem)Ha úgy számolod, ahogy írtad: egyet tudok veled érteni, a t3pa pro 54 ezer ráfizetést egyáltalán nem ér. Akkor oké, ha szettet veszed és jár a csomaghoz, némi felárért. Viszont szerintem a fanatec se ér közel 90 ezret (ha fanatechez veszed, akkor csak 82), szvsz pont annyira szubjektív, mint a t3papro felára. Az biztos, hogy logitechhez lenne a legrosszabb a sima, potméteres pedál upgrade, ebben talán még szubjektivitás sincs
Ha nem létezne használtpiac, anno én se upgradelek, az szinte biztos.
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
-
frelife
aktív tag
-
barcalaci84
őstag
válasz frelife #29789 üzenetére
Leirtad a jobb ötletet
650 euró loadcelles pedallal a csl elit set...
Megy xbox - on és már load celles a pedalod...
Nem értem igazán h miért a clubsport árával szamolgatsz...
Az elit bázis is jobb szerintem bármelyik tm bázisnal....+későbbiekben tudsz fejleszteni ha szeretnél jobb perecet stb...
-
frelife
aktív tag
válasz barcalaci84 #29796 üzenetére
Azért nem csl elite mert a base nem v2 és nem v2. 5.annyit meg nem ér szerintem.
-
Enton
addikt
válasz frelife #29797 üzenetére
Megéri az. Hidd el nekem.
Mondjuk én is bf-es akcios áron jutottam hozzá, de ha nem lett volna ennyiért akkor egy hónappal később jött volna a elit ps4 webshoprol. Nem árt néha ilyen bazárokat átfutni mik az opciók.Amugy meg az elite-ből is a ps4 az ajánlottabb mert az szerkezetileg a 2.5höz közelebb áll, visszakeresel itt helyben volt róla már párszor téma.
Még akkor is ha xbox-ozol, mert már lehet kapni ps4 bázist ahhoz meg P1 elite xbox(alcantara) perecet éa az a legolcsóbb fana szett kellő potenciállal.
Plusz ha annyira nem sűrgős a dolog akkor tényleg várd meg az idei évi blackfrájdéjt."mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."
-
tobias88888
őstag
"3. "The CSL Elite Pedals must be connected directly to the Wheel Base and do not come with an USB connector." - 25 EUR"
Ezt hol olvasod? Mert adnak hozzá:
https://www.fanatec.com/eu-en/pedals/csl-elite-pedals-lc-eu.htmlFeatures: USB connection to PC
What's included: 1x USB cable (~3m)Plusz tudom is hogy adnak, mert én is úgy használom
Fogalmam sincs honnan jön ki neked a 90ezer Ft szállitással:
Elite Pedals: 219.90€
DHL Shipping "Saturday possible – Delivery Monday to Saturday!" (Weight: 8.30kg): 17.31€Azaz összesen 237.21€ ami 335Ft-os Euróval számolva 80 ezer Ft. Ha A 19%os áfa helyett 27%ot fizetsz (lehet hogy nem teszik) akkor is 85 ezer Ft. Legalább számolnál utána vagy néznéd meg a termék oldalát...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen