Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nyúltáp

    senior tag

    válasz Furkó_úr #5495 üzenetére

    aggyiste'
    Ahogy Menth is mondta, color bleeding(ha mar neven szeretnenk nevezni jelenseget)
    Ket verzio van: vagy render beallitasainal probalod kontrolallni, indirect illumination/ vray indirect illumination(GI)/Post-processing/saturation-t lodd lejjjlyebb 0,2 kornyekere, ezzel aza baj, hogy ilyen zart terekben egesz kep besotetul tole.
    Masik megoldas, ami neked jobb lesz jelen esetben a fal anyag-tulajdonsaigait megpiszkalni.
    Szal kivalasztod azt az anyagot ami color bleedinget okozza (a fal jelen esetben)
    Aztan lodd at vraymtl-rol(gondolom azt hasznalsz) vagy standard-rol vrayoverridemtl-ra, ha rakerdez hogy dobja-e reegi anyagot vagy tartsa meg, bokj arra hogy tartsa meg. Nohogyaszongya most basematerialnak bent lesz okkersarga falad, GI materialhoz meg lojj be egy szimpla feher vraymtl-t. Igy GI szamolashoz azt hasznalja, minden mashoz okkersargat.

    Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

Új hozzászólás Aktív témák