- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mr Dini: Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
Hirdetés
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
MEGLEEEETT a rutin
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
MUŁĐER
addikt
válasz Menthirist #651 üzenetére
most jön csak a java
Téged nem vitt ki rutin alatt forgalomba? Engem kivitt, dolga volt, én meg taxiztattam..eléggé szartam, csak 5 rutin órán voltam túl..Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
veterán
Szerencsére engem nem vitt, de több ismerősömet igen... Majd holnap megyek má én is ... Azaz
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
RefeeZ
tag
válasz Menthirist #651 üzenetére
grat;)
-
ko!
csendes tag
VAlaki nem tud mondani címeket ahol vannak tutorialok mer ki vagyok éhezve!!
Jha és Jó lenne ha olyanok lennének ahol valami szörnyet lehet csinálni meg bele csontokat h mozogjon!!!!!!!LÉCCCIko
-
ko!
csendes tag
Gondolkozom h 3ds max ról áttérjek mayara érdemes???
ko
-
ko!
csendes tag
de vélemenyt akarok!! MElyik tud többet ?? HHAA?
ko
-
ko!
csendes tag
HA animálást akarok csinálni melyik a praktikusabb?? Mert igazán azzal akarok foglaltoskodni(pl:szörny animálás és csontok h mozogjon meg ilyesmi
ko
-
veterán
Hát szerintem, legalábbis amit eddig olvastam szaklapokban illetve szakhelyeken, a Maya kicsit jobb talán az animációkra... De persze ezek lehet, sőt valószínű, hogy csak vérprofi alkalmazásban jön elő, illetve scriptelések segítségével...Szóval te még messze nem fogod egyhamar kihasználni egyik tudását sem... Tudásilag nagyon hasonlóak számunkra... Kinek mi... MAX-al csinálták anno a Warcraft 3 videókat, míg Maya-val a Gyűrűk urát De persze sok minden más is kellett ezekhez (A GYU-hoz még kompozitáló progik, a Massive meg hasonlók...). Szóval érdemes kipróbálni mindkettőt, de megszokás a lényeg... Én Maya-ról egyhamar nem váltok, mert ez a kényelmes... De ez nagyon
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
MUŁĐER
addikt
Csináltam egy BT-5 -ös tankot.
Bővebben: linkRobotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
veterán
csini, csak a shaderek illetve materialok nem jók annyira... Kicsit műanyag szerűek...
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
MUŁĐER
addikt
válasz Menthirist #664 üzenetére
elég nehéz eltalálni hogy fémes legyen de ne műanyagos...meg hát először textúráztam valamit föl teljesen életemben
Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
MUŁĐER
addikt
ez a szépség jó lesz? Bővebben: link
Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
MUŁĐER
addikt
áh, de jó tutorialt találtam erről Bővebben: link
Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
RefeeZ
tag
tényleg jól néz ki,grat!
-
ko!
csendes tag
Akkor letöltöm a maya-t!!! Hányas verziószám ami a legújjbb az ingyenes letöltések közül??
ko
-
Szőrös
veterán
No igen szögeletes de gondolom az anyagminta a nehéz vagy mi. Télleg van most ebből vmi kipróbálható verzió ? Virágboltit meg sem merem említeni. Régebben próbálkoztam vele még a 3.0-ás verzióval jópofa dolog ez.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
veterán
Hát az a Maya PLE, ami letölthető és ingyenes, az a Maya 6-ból készült... Ez valamelyest csökkentett tudású tudtommal a Complete-hez képest is, illetve vízjeleket pakol be sok helyre, plussz olyan fileformátumot használ, amit csak PLE-vel lehet olvasni... Én Személy szerint Maya 6.5 Unlimitedet használok
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
MUŁĐER
addikt
30 napos trial-ja van a maxnak...
Anyag sem nehéz, utána kell olvasgatni kicsit, próbálkozni, és megvan az eredmény...pl.: élethű emberi bőrt sokkal nehezebb lenne csinálni szerintem.Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
veterán
A leveles tutor tényleg nagyon jó és részletes, csak az a baj, hogy MAX-os Szóval innen max az elméletet vehetem át
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
MUŁĐER
addikt
válasz Menthirist #678 üzenetére
jah, hát aki különcködik maya-val, annak nehezebb az élete
Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
Nyúltáp
senior tag
huhúú, naggyon jó tutorial, hogyhogy eddig nem vettem észre
pont ilyesmire van szükségem épp, kösz
Menthirist: Azért nem sok 3dsmax specifikus cucc van benne....szinte semmi, esetleg a különböző map-oknak más a neve maya-ban. Keresgélj
ui.: MULDER, akkor specular map gondolom már világos..Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
Hát jóvan, de máshogy kell generálni abban a gradient készítés is (okés, ez meg megoldható szemmérték alapján), mert maga a shaderek összepakolása... Szóval neki annyi, hogy ide meg oda pakolgatja, de nekem a connection editorban meg kell ''szőni'' a shader csatornák felépítését.,..
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nyúltáp
senior tag
válasz Menthirist #683 üzenetére
Az gyakorlatilag ugyanaz, csak max-ban slotokba pakolod, mayaban meg összekötögeted.
plö ha maxban rá akarsz rakni modellre egy textúrát, akkor berakod a képet a diffuse slotba, maya-ban meg bekötöd a shader diffuse inputjába(vagy hogy híjjátok ti aztat )...nem?..de lehet én tom rosszul (életemben nem mayaztam még, csak innen onnan csipegetek infokat)
ui.: ha már bőr shaderek szóba kerültek:
''Hűha bazze'' link: Bővebben: link
érdemes megnézni munkáit is. Szegénynek most vagy az a mániája, hogy lemodellezgeti a híressebb cg karaktereket csak úgy hobbiból, vagy nagyon nem tud portfóliót szerkeszteni, ugyanis arról egy szó sincs sehol, hogy dolgozott volna ezeken a filmekben
Menthirist, ez direkt neked linkelem Bővebben: link
hátha nem ismered még.
ill. mégegy: Bővebben: linkAmiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
ko!
csendes tag
VAlaki nemtud egy linket adni ahonnan letölthetem a MAYA valamelyik verzióját???
ko
-
veterán
Nos igen Nyúltáp, részben igazad is van... Részben... Ugyanis ha megnézed ezt a képet:
Bővebben: link
Akkor megláthatod, hogy az egyik oldalon van a sima Cloud procedural map (aki nem tudná, olyan textúra, amit a gép generál, és állíthatod az értékeit, szóval nem a gépen lévő kép textúra), a másikon pedig egy Phong shader. Na és alatta pedig a csatornái. Ahol kis plussz van mellette, ott az még le is nyitható (általában akkor van, ha a csatornában RGB vagy xyz összetevő is van még...) Tehát így be lehet tenni a textúra kék értékeit (minden gép rgb, és csak a kék csatornát nézzük) a test kék colorjának kék csatornájára. Szóval alapvetően nem feltétlen kell mindig ezzel foglalkozni, van automata összekötés is, de hidd el, lehet, hogy ha nekikezdenék annak, ami a tutorban van, sőt biztos, akkor már elég mélyen bele kellene menni a csatornákba (a levél textúrájának az alfa csatornáját kössük össze ezzel a gradient milyen csatornájával is, hogy utána rá lehessen akasztani a fő shader mittomén milyen csatornájára... ). Szóval még egyszer mondom, nem biztos, hogy kellene, de elég nagy rá az esély... Szóval máshogy megy a dologStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
-
MUŁĐER
addikt
Bővebben: link próbáld ki ezt
Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.
-
#72042496
törölt tag
Hali!
Na, visszatértem!
Jóval korábban írtam, hogy elkezdtem egy low-poly manusz modellezését, ám ez sajnos félbemaradt: Sikerült olyan szinten elszúrni a fejét, hogy inkább egy újbóli nekifutás mellett döntöttem. Nehézségek ezúttal is akadtak, tehát valószínű lesz néhány lúzer kérdésem, addig is: Bővebben: link (Ruházat majd lesz rá.)
Ebből a karakterből ki akarom hozni a maximumot, tehát a kész változatban lesz SSS Shader, meg csonti alapú animáció.
Ez utóbbiról kérdezném, hogyan lehet megoldani, hogy a krapek keze ne lógjón bele a testébe? (Mint anno a Gaaboot-nál.) A reactor tud ilyet, vagy modellezéssel kell(ene) mindezt biztosítani?
A World3D-s épület tutorial: Bővebben: link A modell kész, már ''csak'' textúrázni kellene.
Úgy érzem, ez alapján már lassan elkezdhetem a házikóm megépítését, elméletileg már mennie kéne.
A NURBS majomfej: Bővebben: link (Majd újramodellezem, ráfér. )
Ez meg egy régi render, kb. fél óra alatt alkottam meg, s marha büszke voltam rá, mindenkinek ezt mutogattam: Bővebben: link
Ezen kívül tervbe van véve egy komplett sakk szett, sőt, egy komplett sakk játszma leanimálása is. (Suszter matt 6 lépésből. )
Ha pedig mindezzel megleszek, nekiállok az A3-as Audinak, de az ütemtervből azért látszik, hogy ez nem a jövő héten lesz... -
RefeeZ
tag
sztem a metál ica felirat süt,ha meg elkezded az audit akkor meg nyilván pakold majd a képeket én is pakolnám de leálltam vele... -beleuntam hogy az alap hibáimat javítgatom ,úgyhogy elkezdtem egy rx8at ami rohadtul bonyolultnak tűnik egyenlőre dehát lesz ami lesz,ezt mindenképpen megcsinálom... -
-
#72042496
törölt tag
-
RefeeZ
tag
örülök hogy örülsz
hát semennyire nem volt szerencsés,de amikor döntöttem akkor még nem így gondoltam,illetve nem gondoltam sehogy...szal külsőre döntöttem,nem gondoltam végig hogy mit is fogok kezdeni vele.mostmár lényegtelen,eldöntöttem ,megcsinálom ahogy tudom..ha azt mondjátok a végeredményre hogy egy szépen textúrázott kocka jobban nézhet ki mint az rx8-am akkor max tom hogy tényleg qrvára szerencsétlenül döntöttem,és feleslegesen toltam az arcom de addigis csinálgatom -
ko!
csendes tag
NA asszem emgmaradok a jó öreg 3ds nélaz már berögzült!!E thx a segítséget!!
Jha és h lehet olyan linket csinálni(Bövebb linkko
-
RefeeZ
tag
beírod hogy szögletes zárójel,ell betű,szögleteszárójel bezár linket és megint szögletes jobbraper ell betű szögletes bezár és voálá
[Szerkesztve] -
Nyúltáp
senior tag
válasz #72042496 #690 üzenetére
''Ebből a karakterből ki akarom hozni a maximumot, tehát a kész változatban lesz SSS Shader, meg csonti alapú animáció.
Ez utóbbiról kérdezném, hogyan lehet megoldani, hogy a krapek keze ne lógjón bele a testébe? (Mint anno a Gaaboot-nál.) A reactor tud ilyet, vagy modellezéssel kell(ene) mindezt biztosítani?''
Ezt most nem értem...miért is lógna bele keze a testébe?....és hogy jön ide a reactor?...
Az SSS+animáció nem a legjobb ötlet...kivéve ha nagyon sok időd van...vagy egy min. közepes renderfarmod
Menthirist: ok, végülis te vagy a maya-s mondtam, hogy csak nagyjából sejtem mi és hogy van. Sejtéseim alapján meg úgy tűnt, hogy nagyjából univerzális a tut.
ui.: Balika911 alakulnak ezek, házhoz annyit, hogy picit vastagok a cserepek, és az éleket kerekítsd le, úgy sokkal természetesebben fognak hatni.Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....
-
veterán
Én úgy gondolom, megéri nehéz célt kitűzni magunk elé. Persze nem túl nehezet, de azért mindenképp
nagy kihívást. Ezek során merülnek fel olyan létrehozási és menedzselési gondok, amiket meg lehet
bátran kérdezni. Ez alatt azt értem, hogy ígyis-úgyis az a lényeg, hogy az ember elsajátítsa a modellezés
GONDOLATMENETÉT. Persze jó, hogy én mondom, én a nagyonprofi , de azért csak mondom Szóval elsősorban
a gondolkodásmenet megtanulása a legfontosabb, illetve annak felismerése, hogy milyen részeket milyen eljárással
célszerű megcsinálni. Persze ez nem megy mindig, még a profiknak sem, de egy kis idő után ki lehet szűrni azokat
a megoldásokat, amikkel túl macerás lenne megcsinálni azt az elemet... Persze ehhez hozzátartozik az is, hogy az
ember megismerjen modellezési eljárásokat is. Itt nem NURBS-ra meg poly-ra gondoltam, hanem poly és NURBS-on belül
is vannak eljárások illetve irányok, amik alapján lehet modellezni. Ezt a modell témája illetve alakja határozza
meg. NA abbahagyom ezt a nagy ''műprofi'' dumát. Lényeg az, hogy modellezni kell, modellezni, modellezni, és
egyre könnyebben fog menni. Mindig legyen a közeletekben valaki, aki tud segíteni. Nekem annak idején Shades volt az
a Gamestar fórumán, tőle tanultam sok sok mindent. Modellezési eljárásokat illetve hibák kijavítását. Sajnos nem
vagyok valami kitartó ember olyan szempontból, hogy ha belekezdek egy projektbe, és megcsinálom, általában
nincs már kedvem a végére, illetve a végén kijavítani a hibákat. MNost is a BMW-t inkább újrakezdtem... No persze
sajnos nem is haladok vele valami gyorsan, mindig elveszi valami más a figylelmemet. A másik nagyon ösztönző dolog
a határidő illetve a haverok. Ha egy határidő rákényszerít, hogy csináld, akkor többet foglalkozol vele, illetve
gyorsabban és eredményesebben is haladsz, mindig ösztönösen keresed a gyors megoldásokat. Haverok meg ''csak''
bíztatnak, nálunk a szakdoga alatt(a határidő) csinált videóm azért lett olyan, amilyen, mert meg akartam annak a
színvonalnak felelni, amit a haverok nyújtottak a programozás terén (persze mai szemmel édeskevés a videó, de akkor
még csak vagy 2 hónapja foglalkoztam vele, 0 előismerettel illetve 0 igazi tananyaggal). No szóval kitartás kell
Ref: te csináld az RX8-at, ha nem hasonlít majd rá, akkor elnevezzük sportkocsinak, és kész. Ha tudunk segítünk, és
tényleg abbahagyom már ezt a felesleges, többször elmondott, nem is tudom minek leírt, de remélem segítő szándékú
és semmiképp sem nagyképűnek szánt, sőt nagyon szerénynek akart hozzászólást Csinálni, csinálni, csinálniStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
ko!
csendes tag
[l]C:\Documents and Settings\Peti\Dokumentumok\Peti\képek\3ds max\hal kamerával2.avi[l]
ko
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD
- Üzletből, garanciával DeLL XPS 15 9500 i7-10750H 32GBRAM 1TBSSD/GTX1650Ti 15,6"4KTOUCH
- i5 12400f 3070 gamer pc
- DeLL Precision 7740 workstation, üzletből, I7-9850H/32RAM/512GBSSD/NVIDIA QuadroRTX3000/17,3"FULLHD
- Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (Canon EF bajonett)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest