Hirdetés

Várakozáson felül teljesít a Huawei

Úgy tűnik, a TrendForce második negyed éves jelentésében, részben a P9 vártnál gyengébb szereplése miatt kissé alábecsülte a Huawei képességeit, a cég ugyanis a napokban hozta nyilvánosságra féléves mérlegét, ami igen kielégítő eredményeket prezentál.

Az egyik legnagyobb kínai gyártó büszkén jelentette be, hogy a tavalyi évhez képest 41%-kal tudta növelni bevételeit. 25%-kal több, 60 és fél millió készüléket szállítottak le a tavalyi megegyező időszakhoz képest, ezzel pedig drasztikus növekedést értek el, főként az európai high-end készülékek piacán, valamint látványos előretörést könyvelhetnek el Észak-Afrikában, Közép-Ázsiában és Dél-Amerikában. Egyiptomban ez 700%-os növekedést jelent a brand ismertségében, Chilében 200%-kal, Peruban pedig 134%-kal erősítettek.


[+]

A márka zászlóshajói is jobban teljesítettek:  Mate 8 65%-kal kelendőbb idén, mint tavaly ugyanekkor az Ascend Mate 7, a P8-hoz képest pedig 120%-kal több Huawei P9 talált gazdára világszinten, így a Huawei továbbra is őrzi stabil harmadik helyét a Samsung és az Apple mögött a világpiaci részesedés tekintetében.

Előzmények

Hirdetés