Újabb díj az LG csokijának

Az LG prémium kategóriás Chocolate telefonja ’DFA Grand Award’ díjat kapott a Design Asia Award 2006-on ’Termékdizájn’ kategóriában. Ez már a negyedik termékdizájn-központú elismerés, amelyet a Chocolate telefon idei, globális bemutatója óta söpörhetett be a koreai cég. A készülék többszörös díjnyertes mind a formatervezés, mind pedig a vásárlói megelégedettség tekintetében. 2006-ban elnyerte az iF és Red Dot Design díjakat termékdizájn kategóriában, valamint a Mobile Choice Consumer díjat is szintén még az idén.

A Chocolate telefon az LG Black Label sorozatának első tagja. A Black Label széria egyszerre hordozza magában az érzékiséget és a stílust, ezért minden az LG Black Label sorozatában bemutatott készülék ugyanezen jellegzetességekkel rendelkezik. A Black Label sorozat ebben a kategóriában első a mobilkommunikációs piacon.

A Hong Kong Design Center (HKDC) által odaítélt DFA Grand Award, a Design for Asia Award 2006-os esemény legfőbb elismerése, és csak az olyan készülékek kaphatják meg, amelyek nagy hatást gyakoroltak Ázsia életstílusára.

A HKDC díjátadó ceremóniáját a Hong Kong Convention & Exhibition központban tartották meg 2006. november 30-án. A LG Electronics nevében Jin Kim, az LG Corporate Design Centerének alelnöke vette át a díjat. A díjátadó ceremóniát megelőzően Kim asszony előadást tartott a ’Business of DesignWeek 2006’ konferencián ’Az érzelmeinken alapuló forma’ címmel.

„Mindannyian hallottuk már, hogy a kevesebb több. A Chocolate telefon egyik legfontosabb tulajdonsága az egyszerűség és a minimalista formatervezés. A Chocolate telefonnal egy olyan terméket alkottunk, amely minden szempontból élmény nyújt az embereknek. A készülék neve, külseje, érzete és a tulajdonságai is mind úgy lettek kialakítva, hogy öröm legyen kézbe venni és a vásárlók érzelmileg is kötődhessenek hozzá – mondta Kim asszony.

„A Chocolate telefon egyedülálló külsejére épített marketing stratégia szintén sikeresnek bizonyult. Hét hónap alatt 6 millió készüléket értékesítettünk és most, hogy a telefon már négyféle színben kapható, további növekedésre számíthatunk az eladások tekintetében” – mondta Chang Ma úr, az LG mobilkommunikációs részlegében a marketing csoport alelnöke.

  • Kapcsolódó cégek:
  • LG

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés