Új reklámhadjáratba kezdett a Sony

A Sony jól tudja, hogy egy termék sikerének bebiztosításához nem elegendő a vonzó dizájn, a prémium anyaghasználat vagy a jövőt idéző műszaki felszereltség, hanem agresszív reklámhadjárat is szükséges. Az Xperia Z1 huszonöt országban egyszerre beinduló tévés kampánya a műszaki paraméterek hangsúlyozása helyett inkább az érzésekre kíván hatni, melyek általában sokkal inkább eljutnak a vásárlókhoz. A kampány beindítását követően a japán gyártó hivatalos Facebook oldalán egy újabb fotópályázatot is meghirdet majd, melynek fődíja szintén egy Xperia Z1 lesz.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Sony

Azóta történt

Előzmények

  • Sony Xperia Z1 - vissza a kamerához

    A japán gyártó az elmúlt pár évben nem feltétlenül kamatoztatta a képalkotással kapcsolatos teljes tudását mobiljaiban. Most is inkább elméletben teszik meg.

  • Mobilarena TV: Sony Xperia Z1

    Műsorunk témáját a berlini hangulat és az ott bemutattott Z1 adja, mely a gyöngyörű külső és a Triluminos kijelző mellett 20,7 megapixeles kamerával operál.

  • Xperia Z1 – kibővített alapcsomaggal

    Az Egyesült Királyságban ajándék DSC-Q10 kamerával is rendelhető a Sony frissen bemutatott csúcsmobilja.

  • Előrendelhető az Xperia Z1

    Európában és az Egyesült Államokban is felbukkant a viszonteladók kínálatában a Sony legújabb csúcsmodellje.

Hirdetés