Több mint egymillió iPad talált gazdára

Az Apple számára igen sikeresnek tűnik az App Store központú üzletpolitika, hiszen mindössze 28 nap leforgása alatt több mint 1.000.000 iPad internettáblát tudott értékesíteni csak az Egyesült Államokban. A nagyra nőtt iPad Touch kapcsán ugyan kissé szkeptikusak voltak az elemzők, ám az első naptól elérhető több mint 200.000 kompatibilis iPhone alkalmazás és az idő közben több mint 5.000, kifejezetten az iPad számára fejlesztett szoftver és az e-könyvek készüléken történő vásárlásának lehetősége így igen vonzó ajánlattá tette. A pénteken piacra dobott 3G modemmel felszerelt változatból egyetlen hétvége alatt 300.000 talált gazdára, vagyis az érdeklődés a vártnál továbbra is jóval nagyobbnak tűnik. Az iPad tulajdonok az elmúlt hónapban 2,5 millió alkalmazást és 1,5 millió könyvet vásároltak, mely szintén igen komoly bevételt jelenthet.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés