A Strategy Analytics beszámolója szerint az internettáblák piacát továbbra is az Apple uralja, ám az áprilistól júniusig tartó negyedév során az amerikai gyártó részesedése a 183 százalékkal magasabb eladások ellenére 61,3 százalékra mérséklődött, míg tavaly ilyenkor az összes eladott táblakép 94 százaléka iPad volt. Az internettáblák piacának robbanásszerű bővülése leginkább a Google platformjának kedvezett, hiszen minden 10 eladott készülékből 3 Android alapú volt, míg egy éve csak 2,9 százalékos volt a piaci jelenléte. A hatalmas bővülés persze nem véletlen, hiszen a kisebb kínai gyártók már 80 euró alatti áron is kínálnak héthüvelykes megjelenítővel szerelt belépőszintű megoldásokat, de a Samsung, Asus, HTC és Motorola felsőbb mezőnybe szánt megoldásai iránt is van kereslet. A Research In Motion által készített PlayBook továbbra is mindössze 3,3 százalékos piacrésszel bír, miközben az asztali Windows alapú megoldások globális részaránya 4,6 százalék fölé nőtt. A Strategy Analytics szerint az Apple részaránya a következő negyedévek során az eladások emelkedése ellenére is folyamatosan csökkenni fog, mely az egyre olcsóbb alternatív megoldások térnyerésével magyarázható.
Táblagépek frontján erősödött az Android
Azóta történt
-
Kémfotón a Motorola karcsú táblagépe
Kamerák előtt pózolt a Motorola rendkívül karcsú, Android alapokon nyugvó héthüvelykes internettáblája.

Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Linux kezdőknek
- Teljes verziós, ingyenes mobil játékok és alkalmazások
- Synology NAS
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Indiana Jones and the Great Circle teszt
- gerner1
- ZIDOO médialejátszók
- További aktív témák...