Hirdetés

Rekordeladásokkal zárta a negyedévet az LG

Közönségbarát termékeinek és okos marketingstratégiájának köszönhetően remek pénzügyi negyedévet tudhat maga mögött az LG.

Hirdetés

Újabb nap, újabb negyedéves jelentés, ezúttal az LG Corporation előző háromhavi periódusáról, és a dél-koreai vállalat szempontjából csupa jó hírrel tudunk szolgálni. Az LG az év második pénzügyi negyedévében céges rekordnak számító 14,5 millió okostelefont adott el, köszönhetően a periódusban még mindig nagy népszerűségnek örvendő G2-nek, valamint az olyan jól beárazott készülékeknek, mint az L90, az L70 vagy a G2 Mini. Ez az előző év hasonló periódusához képest 20%-os előrelépést jelent, de az első negyedévhez képest is sikerült 14%-kal több mobilkészüléket értékesíteni, köszönhetően például a knock code köré épített reklámkampánynak.

Az LG mobilos részlegének forgalma a vizsgált időszakban 3,5 billió koreai won, azaz 800 milliárd forint volt, ebből a operatív nyereség 85,9 milliárd won, vagy kb. 19 milliárd forint. Ezzel véget ért a mobilos részleg három negyedév óta tartó veszteséges periódusa, pedig az általunk is ajánlott G3 még csak most indult hódító útjára, és a remek készülékhez a harmadik és negyedik negyedévben újabb eszközök fognak csatlakozni. Így az elemzői várakozásoktól elmaradó Samsunggal szemben a másik nagy koreai gyártó optimistábban várhatja az év hátralévő részét.

  • Kapcsolódó cégek:
  • LG

Előzmények