Hirdetés

Gúnyolódott, most a Samsung mobiljain élcelődnek

A gyártók nem elégednek meg önreklámjaikkal, néha kifejezetten a konkurencia ellenében hangsúlyozzák saját készülékeik előnyeit, és most biztosan sokaknak eszébe jut nem egy olyan Samsung videó, amelynek az iFanatikusok a céltáblái. Például ezen a videón, ahol a pár férfitagja sorban áll az esőben vagy a jack - Lightning port átalakítóval szerencsétlenkedik, miközben barátnője a Galaxy csúcsmobilok „előnyeit” élvezi.

Nos, úgy tűnik nem csak az iFanatizmusból lehet „felnőni”: a Motorola szerint még a 6" feletti kijelző is kevés, hogy az ember a telefonjáról videózzon, bezzeg ott a Moto Z2 Play vagy bármelyik toldalék kompatibilis Motorola, és egy projektoros Moto Moddal máris házimozi varázsolható a mobilkészülékből. A Lenovo kötelékébe tartozó brand meglehetősen precízen küldi vissza a Samsung gúnyolódását a feladónak, csak épp saját főhősének tulajdonságait kiemelve.

A Huawei-nek is van egy-két képben kifejezett szava: az egyik Mate 10 Pro reklámfilm például a vadi új phablet valóban kitűnő üzemidejét hangsúlyozza a Galaxy S8+-szal szemben, amit gyakrabban kell töltőre tenni, a Huawei olvasatában gyakorlatilag a nap 24 órájában. A gyártó a 18 hónap után megmaradó sebességet is hangsúlyozza más rendszerek dadogásával szemben, illetve kamerája intelligens témafelismerését.

Előzmények

Hirdetés