Nokia Lumia – 120 méter magas fényreklám

Hirdetés

A Windows Phone platform sikere a Microsoft és a Nokia számára is egyaránt fontos, így nem meglepő, hogy mindkét cég hatalmas összegeket különített el a Mango-alapú készülékek kampányára. Az angliai reklámhadjárat egyik leglátványosabb eleme minden kétséget kizáróan a 120 méter magas Millbank Tower épületére vetített „4D” fényjáték lehetett, mely negyedik dimenzióját Deadmau5 zenei aláfestése jelentette. A mindössze néhány percig tartó, de egyáltalán nem hétköznapi show rengeteg érdeklődőt vonzott, mely a Nokia fiatalokat megcélzó stratégiájának fontos momentuma lehet. Piaci elemző szerint a Nokia visszaesésének egyik fő oka az lehet, hogy a fiatalság számára már nem elég „trendy” a gyártó, ám hasonló rendezvényekkel a Nokia mobiljai ismét vonzó alternatívát jelenthetnek.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Nokia

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés