MWC 2023: Új logó különbözteti meg a Nokiát a Nokiától

A telekommunikációs vállalat nem szeretné többé, hogy a nevéről a mobilokra asszociáljanak.

Hirdetés

A legendás Nokia jó pár éve túladott mobilos üzletágán, ami a Microsoft égisze alatt csúfos zakóval, majd a két vállalattól független HMD Global megalapításával zárult. A Nokia anyacég innentől a telekommunikációs és B2B szektorra fókuszált, a HMD pedig a Nokia logót és névhasználatot licencelve új androidos telefonokat dobott piacra – mostanság ezeknek sem áll túl jól a szénája.


[+]

Az új logó többféle színben és variációban fog épületeken és Nokia hálózati eszközökön felbukkanni, elvégre ez a finn vállalat jelenlegi fókusza, új hároméves tervet követve. Pekka Lundmark vezérigazgató elmondta: a fókusz a B2B szektoron, a kommunikáción és a felhőszolgáltatásokon van, és a 60 év után változó logó célja, hogy az embereknek a Nokia névről többé ne a telefonok jussanak az eszébe. Ami azért vicces, mert még vannak a nevet licencelő Nokia nyomógombos és okostelefonok, a G22 pedig ugyanazon az MWC-n mutatkozott be a régi logóval, ahol a finn vállalat bevezette az újat.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés