John Carmack, az id Software alapítója nemrég az Apple iPhone számára is bemutatta a Rage FPS átiratát, mely a cég által kifejlesztett MegaTexture 3D grafikus motorsegítségével másodpercenként akár 60 képkocka megjelenítésére is képes. A pályánként egyetlen fájlban tárolt hatalmas méretű textúrák betöltése és kezelése is sokkal egyszerűbbnek tűnik, mint számos azokat fájlonként külön-külön beolvasva, ráadásul a MegaTexture segítségével a pályaelemek illesztési hibái is könnyedén kiküszöbölhetőek. Carmack állítása szerint az iPhone 2G készüléken is megfelelő sebességgel üzemelő Rage premierjét követően 2011 elején egy újabb, még látványosabb grafikával rendelkező játék is kiadásra kerül ám ennek részletei egyelőre nem ismertek. A kedvező árfekvésű 3D játékok Android és más platformokra történő átírásáról egyelőre nem esett szó.
MegaTexture alapú játékok iPhone-ra is
Azóta történt
-
Awareness: Háttérzajszűrés biztonságosan
Egy egyszerű iPhone alkalmazás segítségével a környezeti zaj biztonságosan kiszűrhető úgy, anélkül hogy a hangosabb figyelmeztetések is áldozatul esnének.
Előzmények
-
Palm Pixi és a 3D játékok
A webOS 1.4.5 frissítés segítségével a Palm Pixi is alkalmassá válik a natív OpenGL alapú játékok futtatására.
-
Sharp: Okostelefon 3D kijelzővel és kamerával
A Sharp szerint még idén elérhetővé válnak a 3D kijelzővel és 3D kamerával szerelt okostelefonok.
-
Apple iPhone 4 - a térerő legyen vele
Minden szempontból viharos start, de egy Apple terméknél az ilyesmi már nem is csoda.
-
Apple iPhone 3GS - agyra gyúrt
Függetlenül már megvásárolható a világot felforgató iPhone harmadik generációja, mely alig különbözik elődjétől.

Aktív témák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Autós topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...