Az LG egy önmagát megnevezni nem kívánó felsővezetője hivatalosan is megerősítette, hogy cége az idei évre tervezett termékpaletta nagymértékű karcsúsításával és számos új okostelefon piaci bevezetésével próbál meg ismét nyereségessé válni. A kisebbik dél-koreai gyártó az elmúlt évben már csak a hagyományos érintőkijelzős készülékek árának folyamatos lefaragásával tudta felvenni a versenyt az egyre népszerűbb okostelefonokkal szemben, ám az idei évre tervezett 15 Android, illetve 5 Windows Phone 7 és Windows Mobile alapú készülék segíthet a felsőbb szegmensek meghódításában is. A költségek lefaragása érdekében az LG a tavaly piacra dobott 145 különböző modelltípussal ellentétben idén csak 70 féle mobil kiadását tervezi, melyből 20 bővíthető operációs rendszerrel rendelkezik majd. A dél-koreai gyártó idén legalább 6 millió okostelefon eladását tervezi, melyből 4,8 millió Android alapú lehet majd. A kilétét titkoló felsővezető szerint az LG Optimus termékpalettája több mint 120 szolgáltató kínálatában lesz elérhető idén, mely szintén sokat segíthet majd az okostelefonok eladásainak fokozásában.

