Indiában akar tarolni a HTC Smart

Hirdetés

A HTC Smart a kissé megtévesztő nevével ellentétben nem okostelefon, hanem a gyártó első Qualcomm Brew platform köré épített zárt rendszerű megoldása, mely a középkategóriás hagyomás modellek ellen indul harcba. A HTC jól tudja, hogy Észak-Amerikában és Nyugat-Európában az okostelefonok sokkal népszerűbbek, éppen ezért a jövevényt Indiában próbálja meg piacra dobni, méghozzá egymillió dolláros reklámkampány kíséretében. A piaci siker azonban még az agresszív kampány ellenére sem tűnik biztosnak, ugyanis a 10.000 rúpiás, azaz körülbelül 43.000 forintos ár kissé magasnak tűnik, hiszen a korlátlan navigációval kecsegtető Nokia 5230 ennél lényegesen olcsóbban, 8.000 rúpia körüli áron is beszerezhető, és az sem elhanyagolható apróság, hogy a finn gyártó készülékei Indiában rendkívül népszerűek. A HTC Smart egyébként 2,8 hüvelykes, 240x320 képpontos érintőkijelzőt, 3,2 megapxieles kamerát, HSDPA átviteli képességet, 256 MB RAM-ot, 256 MB ROM-ot és Sense UI felületet kapott.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés