HTC – a marketing a visszaesés oka

Hirdetés

Peter Chou, HTC első embere a The Wall Street Journal számára adott interjújában cége előző éves teljesítményéről beszélt, mely során végül mégsem sikerült felfelé ívelő pályára állni. A cégvezető szerint a gyenge teljesítményért nem a termékek, hanem az erőtlen marketing a felelős, hiszen a konkurensek jóval többet költöttek portékáik népszerűsítésére, amellyel meg sem próbálták felvenni a versenyt. Chou azonban arra is rávilágított, hogy cége már maga mögött tudhatja fennállásának legrosszabb évét, melyet idén egy kevésbé rossz követhet. A HTC idén sem a reklámokra szeretné elfecsérelni a pénzét, hanem sokkal inkább a termékfejlesztésbe kívánnak invesztálni, mely a vásárlók számára jóval több hasznot jelent. A rövidesen kezdődő Consumer Electronics Show alkalmával a gyártó számos újdonság bemutatását tervezi, melyet követően februárban az európai termékpalettáját is frissíteni fogja.

Előzmények

Hirdetés