Peter Chou, HTC első embere a The Wall Street Journal számára adott interjújában cége előző éves teljesítményéről beszélt, mely során végül mégsem sikerült felfelé ívelő pályára állni. A cégvezető szerint a gyenge teljesítményért nem a termékek, hanem az erőtlen marketing a felelős, hiszen a konkurensek jóval többet költöttek portékáik népszerűsítésére, amellyel meg sem próbálták felvenni a versenyt. Chou azonban arra is rávilágított, hogy cége már maga mögött tudhatja fennállásának legrosszabb évét, melyet idén egy kevésbé rossz követhet. A HTC idén sem a reklámokra szeretné elfecsérelni a pénzét, hanem sokkal inkább a termékfejlesztésbe kívánnak invesztálni, mely a vásárlók számára jóval több hasznot jelent. A rövidesen kezdődő Consumer Electronics Show alkalmával a gyártó számos újdonság bemutatását tervezi, melyet követően februárban az európai termékpalettáját is frissíteni fogja.
HTC – a marketing a visszaesés oka
Előzmények
-
Felfelé ívelő pályán a HTC
A Windows Phone 8 készülékek sikeres premierje hozhatta el a tajvani gyártó számára a régóta várt növekedést.
-
Az „M7” lehet a HTC megmentője
A tajvani gyártó nem egy hazai autópályába, hanem egy hasonló nevű csúcsmodellbe helyezte minden reményét.
-
Mélyrepülésből zuhanásba váltott a HTC
Az idei év legnagyobb visszaeséséről számolt be októberi gyorsjelentésében a tajvani gyártó.

Aktív témák
- 5:4 képarányú SXGA monitor jön ősszel az EIZO berkeiből
- Házimozi belépő szinten
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Megújult a PROHARDVER!
- Hegesztés topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- 3D nyomtatás
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nyaralás topik
- További aktív témák...