Hazánk legfiatalabb szolgáltatójánál ezidáig csak az utólag fizető ügyfelek használhatták a hívásátirányítást. Ezen változtat most a Vodafone. A hívásátirányítás szolgáltatás aktiválása valamennyi előre fizető (pre-paid) Vodafone-os ügyfél számára folyamatosan történik, a 2005. május 18. és június 1. közötti időszakban.
A hívásátirányítás szolgáltatás lehetőséget ad arra, hogy a bejövő hívásokat tetszőleges telefonszámra irányítsuk át. A hívásokat át lehet irányítani feltétel nélkül, illetve olyan esetekben, amikor a telefon foglalt vagy kicseng, de nem vesszük fel vagy ha nem elérhető (ki van kapcsolva, szolgáltatással nem lefedett területen tartózkodunk).
A Vodafone a hívásátirányítás szolgáltatást automatikusan biztosítja, de átirányított hívás pénzbe kerül. A VoIP, azaz Hang A Hálón szolgáltatással hívható +0-ás telefonszámokra nem irányíthatóak át a bejövő hívások.