Háromszorosára nőtt a táblagépek piaca

A Strategy Analytics beszámolója szerint a júliustól szeptemberig tartó negyedév során összesen 17 millió internettábla talált gazdára, mely az előző év azonos időszakához képest 280 százalékos bővülést jelenet. Az Android és iOS-alapú készülékek együttesen a piac 94 százalékát fedték le, míg a maradék 6 százalékon a HP, a RIM és a Windows-alapú készülékek egyedi megoldásai osztoztak. A piac legnagyobb gyártója továbbra is az Apple maradt, hiszen 11,1 millió iPad eladásával a teljes szegmens 66,6 százalékát uralta. A Google számos partnere összesen 4,5 millió táblagépet értékesített, mellyel a globális piaci részesedésük a tavalyi 2,3 százalékos szintről 26,9 százalékra emelkedett. A Research In Motion QNX platformja továbbra is gyengén szerepel, hiszen az alig kétszázezres eladás csupán a piac 1,2 százalékának megszerzésére volt elegendő.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés